Voiko tuomari noin vain määrätä minulle asianajajan oikeuteen,olen täysissä voimissa henkisesti kuin ruumiillisestikin.Käsittääkseni laki sanoo ettei asianajajaa ole pakko käyttää,tekikö tuomari mokan,kuinka olisi paras jatkaa,haastaisinko tuomarin?
Minulle määrättiin puolustusasianajaja
15
1199
Vastaukset
- on sinun
etu ja oikeus jos sinulla on asianajaja. Hän osaa katsoa etusi ja hänen velvollisuus on etsiä asioita sinuun eduksi. Itse olisin kiitollinen jos olisin jostain syytteessä ja minulle määrättäisiin asianajaja. Ei se tarkoita sitä, että olisit mitenkään vajaa kun sinulla on asianajaja.
- hhttp
Kirjoittaja tahtoo edustaa itseään ja laki sen sallii,tuomari teki mokan haasta oikeuteen.
- Helmunt Schwein
Tuomarilla on oikeus määrätä urpolle, joka ei ymmärrä oikeudenkäynnistä yhtään mitään, eikä kykene itseään puolustamaan - puolustustaja, vaikka urpo ei olisi sitä edes vaatinutkaan.
suoraan rollista
2 Luku
1 §
Epäillylle on määrättävä puolustaja viran puolesta, kun:
1) epäilty ei kykene puolustamaan itseään;
4) siihen on muu erityinen syy.- hhttp
Kuinka tuomari voi tietää ennen oikeudenkäyntiä kykeneekö ko. henkilö toimimaan oikeudessa.
- ....
hhttp kirjoitti:
Kuinka tuomari voi tietää ennen oikeudenkäyntiä kykeneekö ko. henkilö toimimaan oikeudessa.
Voi, voi. Kyllä esimerkiksi kaikkien tunteman kylähullun tuntevat myös tuomarit.
- syytetty
Tunnen kyllä oikeusasiat en vaan ymmärrä miksi voidaan määrätä joku lipevä lakimies noin vain mulle.
- sanajärjestyksen
syytetty kirjoitti:
Tunnen kyllä oikeusasiat en vaan ymmärrä miksi voidaan määrätä joku lipevä lakimies noin vain mulle.
sen jo kertovan.
Tuolla lauserakenteella minäkin määräisin avustajan.
Itse en ole omissa asioissa itseäni koskaan edustanut. On parempi, että asiaa hoitaa AA. Hän osaa suodattaa asian ja annostella sen niin, että jopa tuomarikin sen ymmärtää. - oioi
sanajärjestyksen kirjoitti:
sen jo kertovan.
Tuolla lauserakenteella minäkin määräisin avustajan.
Itse en ole omissa asioissa itseäni koskaan edustanut. On parempi, että asiaa hoitaa AA. Hän osaa suodattaa asian ja annostella sen niin, että jopa tuomarikin sen ymmärtää.Asiahan on se että onko laillista määrätä asianajaja jos ei ole siihen syytä,sillä laki sallii ettei sitä tarvita.
- Anonyymi
syytetty kirjoitti:
Ei voi
Mutta missä pykälä ?
Mitä otin asianajan
Ihan kauheeta mitään ei puhunut
Antoi vääryyden voittaa
2000€
Huijauslaskusta maksoin 20 000
Nyt taas samaa yrittävät
Kuka auttas
KAUHETA ihan
Oikeuslaitos puolustaa rikollisia
Itken
- haasta
Olen kokenut saman tee rikosilmoitus.
- Anonyymi
Ihsn kauhee
Oman asiaajsn haluaa määrätä että nopeemmin saavat kynittyä
Rikollisia ksikki
Minäkin teen kyllä rikosilmoituksen tuomarista joka pakottaa
Ottamaan
Heidän asiaajsjn
Rikolisten huijauslAdkujrn vievät omaisuudet
Minä sanoi. Että koko juttu ei pidä olla käräjissä
Huuti minulle rahalla selviää
Juku kun olen MSKSANUT laskun
Niin virlä pitää maksaa uudelleen
Hävyttömät rikolliset
- oikeus tais..
Asianajajaa EI SAA määrätä
- ei saa
Jokainen voi puolustaa itseään ilman toista osapuolta. Halutessaan SAA oikeusavustajan itselleen.
- Anonyymi
Mistä löydän lakipykälän perusteluksi
Törkeetä kun tuomari tekee tälläisen virheen
Pitää kyllä tälläisen tuomarit saada viralta pois
Kuka pakottaa että he näin vääryyttä tekevät
Huijjauslasku / käräjiin/ pakotetaan ” oma ASIAAJAJA ”
Pingo
Ryöstö on helppo tehdä .. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löydän lakipykälän perusteluksi
Törkeetä kun tuomari tekee tälläisen virheen
Pitää kyllä tälläisen tuomarit saada viralta pois
Kuka pakottaa että he näin vääryyttä tekevät
Huijjauslasku / käräjiin/ pakotetaan ” oma ASIAAJAJA ”
Pingo
Ryöstö on helppo tehdä ..Löydät sen sieltä, mistä sisälukutaitosi. Se on yllä keerottu. Ja sinullehan toki se AA maksettiin veronmaksajien rahoista, joten vain veronmaksajia ryöstettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728