Tänään taas kaksi myyntiyritystä. Ensimmäinen nainen kysyi, "käytänkö puuvillaisia alusvaatteita". Toinen kysyi, "olenko koskaan kuullut Unelmamatkoista".
Kohderyhminä näyttävät olevan 50 naiset. Puhelinmyyjät ovat rekistereistä tietenkin saaneet puhelinnumeron lisäksi ikäni selville. Olisiko joku soittanut parikymmpiselle tytölle, että käyttääkö hän puuvillaisia alusvaatteita?
Usein nuoret pojanklopit otaksuvat, etten tiedä nykyajan tekniikasta mitään, että "onko sinulla joku, joka osaa asentaa tämän vempaimen?". Sanoin, että olen DI. Tottakai minä osaan.
Yrittäkää nyt hyvät puhelinmyyjät ymmärtää, että meillä 50 naisilla on järki vielä tallella.
Puhelinmyyjät!!
6
331
Vastaukset
- nyt viimeksi osaa
jotain tehdä käsillään.
- eikä mikään tavan-
amis-inssi, vissi ero!
- inssillä
eikä mikään tavan- kirjoitti:
amis-inssi, vissi ero!
on vähän toivoa,di on hukattu työmies.
- kyseli lääkäriltä,
että voiko sitä tulla raskaaksi, jos sitä on ottanut vaan tuhkaluukkuun? -No tottakai. Mistäs te luulette insinöörien tulevan-, vastasi lääkäri.
- niin on meillä
yli kuuskymppisilläkin vaikken ole DI.
Tietävät että on järki tallella, ei se siitä ole kiinni!
Mutta tietävät muös että meillä on rahaa!!!
Ei nuorille tyhjätaskuille edes kannata kaupata mitään. Ja me olemme vielä sen verran hyvin kasvatettuja että emme haistattele myyjälle emmekä ihan vähällä lyö luuria korvaan.
Mulle on yritetty monesti kaupata kalaöljy kapseleita. Niitä saa kyllä kaupasta halvemmalla.
Mutta tänä aamunakin tilasin puhelinmyyjältä lehden. Olen tilannut kai kaikki lehteni puhelin myyjältä. Monesti ihan odotan että joku niistä soittaisi ja tarjoaisi jotain kivaa lhteä.
Niissä myyjissäkin on niin monenlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479