FLASH PLAYER 8???

ei nörtti

Hei!
osaisiko joku neuvoa miten ladataan koneelle flash player 8? kun yritän katsoa videoita iltalehden sivuilta, tulee ilmoitus että tarvitaan kyseinen ohjelma ja linkki mistä se ladataan.
mutta en ymmärrä yhtään mistä sieltä. jos joku ystävällinen voisi antaa tarkat ohjeet!??
oisin kiitollinen teille ystävälliset ihmiset!:)

7

3514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähtikokki

Uusin versio lienee 9. Varmaankin on Opera selain ja siihen ei ole laitettu tätä lisäosaa. Asennusohje pitäisi olla ymmärrettävää tekstä, vaikka onkin enkkua.

• pöslapls

niinpäkyllähän se olisinkin selvää jos tietoken olisi hitusenkin parempi

• tässä olisi
      • en osaa englantia

Voisiko joku kiltti ihminen opastaa minua, olen vähän aikaa sitten ostannut tiato koneen.

Ja olen yksinäinen ihminen, ei ole ketään joka voisi tulla avustamaan ja asentamaan minulle sen
        Flash player 8

Enkä osaa englantia ollenkaan. Ja tahtoisin katsoa Iltapäivä lehtien videoita.

Kiittäisin jo etukäteen

• mamma1967

Saman ongelman kanssa olen jo muutaman päivän paininut... ei saada esmes PikkuKakkosen sivuja esiin... Eikä tuon 9-version päivitys auta tilannetta yhtään!!!! HUH HUH, onnea siullekkin!!!

• kohta lähtee

hyvää ohjetta kuinka saisi tuon flash playerin toimimaan, kone on explorerin selaimella oleva 64 bittinen.
      Voisiko joku kertoa kuinka saa toimimaan.

• Jarkkeliini

odottaa, että saavat 64-bitin koneille sen toimivaksi. Ihmettelen, ettei tukea 64-bittisille ole?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6590
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4142
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3389
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2944
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1940
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1626
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1453
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1433
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1409
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe