kalat

toukokuun kaksonen

Oli pakko kirjoittaa tänne!
Lukiessani näitä juttuja ja vastaani ei tullut yhtään hyvää juttua kaloista..
Kaikista väitetään että että ne on juoppoja,pelimiehiä,pettäjiä ja ties mitä..
Voin sanoa että te tunnetta tai sitte ootta vaan eksyny väärien kalojen seuraan.
Ei kalat oo oikiasti oo tuollaisia mitä väitetään vaan päin vastoon.
kalat on todella ihana ja luotettava niin ystävä kuin kumppaninakin.

11

1487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamiehenä

tiedän;)
      Monet vain purkavat pahaa oloaan juuri kalojen palstalla.
      Ihan rauhassa,totuus ei ole aina mielipiteiden mukaista.
      Se on jokaisen oma valinta,millaisen kanssa aloittaa seurustelun.
      Ihan turhaa tulla tänne itkemään,jos on valinnut väkivaltaisen,pettävän tai alkoholistin itselleen seurustelukumppaniksi.
      Niitä löytyy ihan aikuisten oikeasti kaikista merkeistä ja ihan kirjoitusten perusteella tuntuu,kuin me kalat olisimme kaiken sen takana. :/
      Onneksi totuus on täällä kaukana jossain ja ilman huumorintajua voi ahdistua palstaa lukiessa.
      Miehenä en ole kertaakaan pettänyt,naista en lyö, en polta, en käytä alkoholia ja tämä on tosi.
      En ole Mr täydellisyys,mut omat valintani olen tehnyt mitä teen ja niitä ei kukaan tule muuttamaan.
      Ihan turhaa yrittää saada juomaan yms,koska minä pysyn päätöksieni takana.
      Ehkä siksi olenkin sinkkuna,mutta kuitenkin onnellinen ja yksinäisyyttä en vilkkaan mielikuvituksen ansioista tunne lainkaan.
      Kyllä tässä maailmassa mielekästä tekemistä riittää ja väliäkös sillä,vaikka ei ne tekemiset niin mielekkäitä ole.

Itse olen elämän käynyt kaikkein rankimman mukaan,johon en ole voinut vaikuttaa.
      On kohdeltu kaltoin ties millä tapaa ja niistä kertomiset veisi päivien ajan kertoa.
      Tapahtumat tekee katkeraksi,mut jos asioita ei voi unohtaa.. ei hyvää ole edes luvassa.
      Itse pyyhkäisen aikani asioita mietittyä ne ö-mappiin ja jatkan elämää niitä enää miettimättä.
      Yhä jaksan hymyillä,jopa itselle ja toivoa parempaa huomista.
      Jos hyvin käy,niin rakkaus löytää minut.
      Päivääkään en tekemisiäni kadu ja puhtaalla omatunnolla voin sanoa,että oli se rakkaus ihanaa silloin kun sitä oli.
      Kolmekymppisenä elämä on vielä edessä ja saa toivon mukaan nähdä vielä ihania hetkiä.
      Ugh.. olen puhunut!

• kalat 34

niin totta puhut ei kaikki kalat ihmiset ovat juoppoja ja vaikka ties mitä meistä puhutaan?? itse olen ollut koko elämäni uskollinen vaimo ja hyvin huolehtivainen nainen ystävilleni ja mun mies kumpanille:) enkä kertaakaa pettänyt. enkä käytä alkoholia usein:) ja mäkin olen etsimässä uutta rakkauttaa jos vaan joskus löytyisi sen oikean kolmikympisen jälkeen:) toivon kaikille hyvää kevättä:) fishutar 35v.

• olet oikeassa

puolustaessasi Kaloja. Syyttömästi meitä haukutaan ja lyödään kuin vierasta sikaa. Itse olin naimisissa yli 20 vuotta elämäni suuren rakkauden kanssa,jolle olin uskollinen, palvoin ja palvelin häntä parhaan kykyni mukaan viimeiseen asti. Vuodet ovat vierineet, ystäviäkin rinnalla kulkenut, mutta ei ketään niin rakasta enää, joka olisi pysyväksi jäänyt. Kalat on ehdottoman uskollinen sille, jonka kanssa on, romanttinen, sopeutuvainen, kaikkensa antava. Ehkä moni muu merkki pitää niitä ominaisuuksia liian ahdistavina, koska vetäytyvät "leikistä" huomatessaan, että Kalat haluaa pysyvyyttä suhteeseen. Viimeisin heistä toukokuinen Kaksonen. Palstan kirjoitusten mukaan Kaksoseen ei voi luottaa, hänen rinnallaan Kalat tuntee itsensä hylätyksi. Lieneekö siis yhteensopimaton yhdistelmä?

• toukokuun kaksonen

se riippuu varmaan ihmisistä..tuskin kukaan on täyrellinen.ja loppupeleis horoskooppi ei vaikuta pätkääkään vaan jos kemiat on kohdallaan niin ei siinä horoskooppiin kattota.
        Herää kysymys miten varsinki toukokuun kaksosiin ei voi luottaa?onko kesäkuun kaksoset sitten luotettavampia?
        Ja montako kaksosta tunnet? millä perusteella voit lähtiä arvostelemaan toukokuun kaksosia? vai oletko vain lukenut näitä palstan kirjoituksia eikä sinulla ole omaa mielipidettä asiasta?
        voin sanoa että kaloja ja kaksosia on niin erilaisia..että jos et ole tullut tämän henkilön kanssa toimeen niin ehkä tulet jonku toisen kanssa.
        voin sanoa että kalat ja kaksonen on mitä parhain yhdistelmä!ei siihen tarvita edes sanoja!

• Selvennystä:
        toukokuun kaksonen kirjoitti:

se riippuu varmaan ihmisistä..tuskin kukaan on täyrellinen.ja loppupeleis horoskooppi ei vaikuta pätkääkään vaan jos kemiat on kohdallaan niin ei siinä horoskooppiin kattota.
        Herää kysymys miten varsinki toukokuun kaksosiin ei voi luottaa?onko kesäkuun kaksoset sitten luotettavampia?
        Ja montako kaksosta tunnet? millä perusteella voit lähtiä arvostelemaan toukokuun kaksosia? vai oletko vain lukenut näitä palstan kirjoituksia eikä sinulla ole omaa mielipidettä asiasta?
        voin sanoa että kaloja ja kaksosia on niin erilaisia..että jos et ole tullut tämän henkilön kanssa toimeen niin ehkä tulet jonku toisen kanssa.
        voin sanoa että kalat ja kaksonen on mitä parhain yhdistelmä!ei siihen tarvita edes sanoja!

Näiltä horoskooppipalstoilta olen yrittänyt ottaa selville Kaksosen luonnetta, minkälainen on ihmisenä. Tunnen vain yhden, uusi tuttavuus minulle. Seurustelua muutama kuukausi. Aloin kiintyä häneen, sanoinkin sen. Yhtäkkiä hänestä ei kuulu mitään. En rohkene liikaa tuppautua enkä häiritä, koska en nyt tiedä, mikä on hiljaisuuden todellinen syy. Lieneekö kaksonen siis tyypillinen seikkailija? En uskoisi hänestä. Minusta hän on ihana, huomaavainen, ahkera, vitsikäs. Hänen seurassaan on hauskaa. Elättelenkö yhä toiveita vai yritänkö unohtaa?

• toukokuun kaksonen
        Selvennystä: kirjoitti:

Näiltä horoskooppipalstoilta olen yrittänyt ottaa selville Kaksosen luonnetta, minkälainen on ihmisenä. Tunnen vain yhden, uusi tuttavuus minulle. Seurustelua muutama kuukausi. Aloin kiintyä häneen, sanoinkin sen. Yhtäkkiä hänestä ei kuulu mitään. En rohkene liikaa tuppautua enkä häiritä, koska en nyt tiedä, mikä on hiljaisuuden todellinen syy. Lieneekö kaksonen siis tyypillinen seikkailija? En uskoisi hänestä. Minusta hän on ihana, huomaavainen, ahkera, vitsikäs. Hänen seurassaan on hauskaa. Elättelenkö yhä toiveita vai yritänkö unohtaa?

tunnen sekä kaloja että kaksosia..jokainen meistä on erilainen:)
        Ehkä teit siinä virheen kun sanoit että että aloit kiintyä häneen,koska me kaksoset ollaan kuitenkin pohjimmiltaan rauhaa rakastavia..Ja kaikki ei aina ymmärrä mitä me halutaan;) ehkä kalat parhaiten,koska kalat on kuitenkin aika samanlaisia.
        Kalojen kanssa kaksonen saa olla oma ittensä ei tartte esittää toista mitä on..ja saa sanoa vapaasti ilmaista itseään.
        Suna ottaasin rohkiasti yhteyttä kaksoseen ja kysyä mikä on? sillähän se parhaiten seleviää.
        voin sanoa että älä ihimees menetä kaksosta.
        kaloilla ja kaksosilla mikä mainioin keskustelu yhteys..voi jutella asiasta ku asiasta monta tuntia huomaamatta ajan kulua.
        Ja jos se torella susta välittää niin ei se oo sua unohtanu..ehkä se vaan odottaa että sä otat yhteyttä:)tuut huomaamaan että ehkä olin oikias..aika näyttää.

• aika näyttää
        toukokuun kaksonen kirjoitti:

tunnen sekä kaloja että kaksosia..jokainen meistä on erilainen:)
        Ehkä teit siinä virheen kun sanoit että että aloit kiintyä häneen,koska me kaksoset ollaan kuitenkin pohjimmiltaan rauhaa rakastavia..Ja kaikki ei aina ymmärrä mitä me halutaan;) ehkä kalat parhaiten,koska kalat on kuitenkin aika samanlaisia.
        Kalojen kanssa kaksonen saa olla oma ittensä ei tartte esittää toista mitä on..ja saa sanoa vapaasti ilmaista itseään.
        Suna ottaasin rohkiasti yhteyttä kaksoseen ja kysyä mikä on? sillähän se parhaiten seleviää.
        voin sanoa että älä ihimees menetä kaksosta.
        kaloilla ja kaksosilla mikä mainioin keskustelu yhteys..voi jutella asiasta ku asiasta monta tuntia huomaamatta ajan kulua.
        Ja jos se torella susta välittää niin ei se oo sua unohtanu..ehkä se vaan odottaa että sä otat yhteyttä:)tuut huomaamaan että ehkä olin oikias..aika näyttää.

oliko tämä Kaksonen vain tähdenlento elämässäni. Kun yhteydenottoihin ei kuulu vastausta, se jotenkin loukkaa. En haluaisi häntä menettää.

• hmm..
        aika näyttää kirjoitti:

oliko tämä Kaksonen vain tähdenlento elämässäni. Kun yhteydenottoihin ei kuulu vastausta, se jotenkin loukkaa. En haluaisi häntä menettää.

ethän ole sanonut sille jotain mistä se olisi loukkaantunut? tierän ettet halua menettää,mutta jos se ei ota yhteyttä niin kannattaa unohtaa..maailma on kuitenkin täynnä kaksosia,mutta jos kerran olet laittanut hänelle viestiä niin antaisin nyt olla hetken..kaksosta ei kannata kuitenkaan painostaa..ku se on kerinny miettimähän niin ehkä se vastaa tai sitte jos ei vastaa niin kannattaa unohtaa.kyllä sä vielä itsesi veroisen ihmisen löyrät. kaikella on kuitenkin tarkoituksensa jossakin on sullekin joku jos hänen ei ole se:)
        älä kuitenkaa luovuta ihan vielä.ainaki sä oot kaikkes tehnyt.

• Kalat hmm...
        hmm.. kirjoitti:

ethän ole sanonut sille jotain mistä se olisi loukkaantunut? tierän ettet halua menettää,mutta jos se ei ota yhteyttä niin kannattaa unohtaa..maailma on kuitenkin täynnä kaksosia,mutta jos kerran olet laittanut hänelle viestiä niin antaisin nyt olla hetken..kaksosta ei kannata kuitenkaan painostaa..ku se on kerinny miettimähän niin ehkä se vastaa tai sitte jos ei vastaa niin kannattaa unohtaa.kyllä sä vielä itsesi veroisen ihmisen löyrät. kaikella on kuitenkin tarkoituksensa jossakin on sullekin joku jos hänen ei ole se:)
        älä kuitenkaa luovuta ihan vielä.ainaki sä oot kaikkes tehnyt.

Kiitos asiallisista neuvoista. En ole loukannut tietääkseni millään tavalla, siksi tilanne tuntuukin niin omituiselta. Tyhmää on roikkua, jos vain narrina pidetään. Pettymys kirvelee, mutta hän ei kai ole sitten minulle tarkoitettu. Jään odottelemaan. Onneksi kesä on vasta alussa. Kiitos ja hyvää kesää sinulle.

• kalat
        Kalat hmm... kirjoitti:

Kiitos asiallisista neuvoista. En ole loukannut tietääkseni millään tavalla, siksi tilanne tuntuukin niin omituiselta. Tyhmää on roikkua, jos vain narrina pidetään. Pettymys kirvelee, mutta hän ei kai ole sitten minulle tarkoitettu. Jään odottelemaan. Onneksi kesä on vasta alussa. Kiitos ja hyvää kesää sinulle.

jäin pohtimaan kans asiaa että ei ole kovin järkevää käyttäytyä nuon..ehkä se ei ollu enää kiinnostunu,mutta olishan sen hienomminki voinu teherä..toisinku hän teki;(
        kesä on vasta alussa paljo ehtii vielä tapahtumaan..ja ennenku huomaatkaan löyrät vielä ihmisen joka susta OIKEESTI VÄLITTÄÄ!
        Hyvää kesää sinnekkin

• kalattyttö

Olen samaa mieltä, että kalat ja kaksoset on aika samanlaisia. Paras kaverini on kaksonen, ja hänen kanssaan on helppo olla, koska hän on aito ja rehellinen, iloinen juttukaveri, joka jaksaa kuunnella ja itsekin jutella vaikka loputtomiin aiheesta kuin aiheesta. Tosin välillä kaksosessa häiritsee jonkinlainen itserakkaus, ahneus ja liiallinen uteliaisuus. Hän myös saattaa yhtäkkiä alkaa mököttää kaikille ihmisille, eikä kukaan tiedä miksi. Onneksi se menee pian ohi. Kuitenkin ymmärrän hänen oikkujaan , sillä meillä kaloillakin mieli vaihtelee ja tuleehan sitä oltua aika ahne ja itserakas välillä , mutta muilta sitä ei oikein aina sulata. Itsepäisyyskin taitaa olla kaloilla ja kaksosilla vaivana. Kaksoset tosin on hieman voimakastahtoisempi ja sinnikkäämpi. Suosittelen Kalat & Kaksonen yhdistelmää jokatapauksessa , ainakin ystävinä. Mielikuvitus ja huumorintaju on niin samaa luokkaa , että yllätytte.

Itsestäni sen verran, etten ole juoppo , eikä minusta sellaista tule. Olen sen päättänyt, ettei päihteet kuulu eikä tule kuulumaan elämääni. Pelimies tai pettäjä .. hmm , en tiedä, olen vielä nuori. Tuskin kuitenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 423
      6203
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      24
      2429
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      204
      2304
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1668
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      123
      1641
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1083
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1083
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1059
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      988
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      836
    Aihe