minkälainen maa on dominikaaninentasavalta? onko lämmintä, minkälainen hinta-taso? onko shoppailu mahdollisuuksia? olen miettinyt matkaa dominikaaniseen tasavaltaan mutta onko se hyvä rantakohde ja shoppailukohde?
Lomalle Dominikaaniseen tasavaltaan?
4
2383
Vastaukset
- punta cana
ihana ja taas ihana paikka Punta Cana.Olin joulun aikaan siellä. Ajattelin taas syksyllä lähteä sinne.Olin hotellissa Garabela Beach....ja oli tosi hyvä.Ostos mahdollisuudet on ja se riippuu sinusta mitä haet. Kaikkea löytyy pienestä vähän suurempaan. Myös Hard Rock- kahvila.
- punta canaan
on siellä vaikka mitä. Syksyllä ajattelin lähteä- taas uudestaan.Haluan olla kuukauden ainakin. Onko seuralaisia.Olen nainen ja rakastan elämää
- punta canaan
punta canaan kirjoitti:
on siellä vaikka mitä. Syksyllä ajattelin lähteä- taas uudestaan.Haluan olla kuukauden ainakin. Onko seuralaisia.Olen nainen ja rakastan elämää
mutta olen lähdössä jo kesällä ja olen myös matkakaveria vailla. Olen nainen.
- Nimetön
punta canaan kirjoitti:
mutta olen lähdössä jo kesällä ja olen myös matkakaveria vailla. Olen nainen.
mutta voin lähteä matkakaveriksi ;)
olen nuorimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616