Hei, Luin jotain pari vuotta vanhoja viestejä ja siellä oli että Terolut auttaisi meillä naisilla joilla on miestyyppistä hiustenlähtöä, onkohan tämä näin? Itse söin niitä muutaman vuoden ja silloin oli vielä hiukset päässä, nyt kun lopetin niin vuodessa kalju kiiltää ja en ensin ajatellut että voiko tällä olla tekemistä terolutin kanssa. En osaa sanoa, en muista niin tarkkaan mutta jos jollain on kokemusta niin kertokaa pian. Olen kiitollinen jos joku vaivautuu vastamaan.
terolut
5
1490
Vastaukset
- täti X
Mulla oli Terolut kahdeksan kuukauden ajan. Kun lopetin sen, niin sain pahan hiustenlähtökevään. Joku kertoi netissä käyttäneensä Terolutia viisi vuotta ja sen jälkeen hänen hiuksensa lähtivät. Mun mielestä hiukset tuuheentuivat kuurilla ollessani ja se joku muukin, joka netissä kirjoitti, kertoi, että tukka oli ollut vahvimmillaan käytön aikana. Voihan olla, että siinä käy niinkuin raskaudessakin, raskaus vähentää hiustenlähtöä ja sitten synnytyksen jälkeen kaikki, mitkä ei ole lähtenyt raskauden aikana, lähtee kerralla. Joskushan se Terolut on kuitenkin lopetettava, joten harmittelin sitä, että olin joutunut aloittamaankaan. Ei sitä kannata alkaa tukan takia popsia, ennen pitkää siinä häviää kuitenkin. Ja joillekin se vaikutus voi olla alusta asti hiuksiin huono, hormonit vaikuttaa niin eri tavalla eri ihmisille.
- Tauno28
mennyttä naista. Minä en ainakaan kiinnostu teistä :P
ps.
(vrt. Titta28:n viestiin) - minulla
minulla on sellainen olo, että terolut lisäsi hiustenlähtöä.
Näitä asioita on tosi vaikea tietää. Joillakin esim. hormoonikorvaushoito vie hiukset, toisilla taas saa ne kasvamaan. Kannattaa varmaan kysyä lääkäreiltä, tietävät yleensä, jos pillereillä on jotain sivuoireita. - Anonyymi
Mulla terolut 3 krt päivässä ja hiuksia lähtee noin 3 kertaa enemmän kuin tavallisesti.
- Anonyymi
Mitä ihmettä. Terolut ei ole mikään hiustenkasvatuslääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1652959Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2912643Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.711752Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e441639Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221286
- 1031203
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141164Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3581089Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063