Kuunteletko siivotessasi

musiikkia,,

minulla aina soi musiikki kun siivoan ja melko isolla soikin,en kuule jos ovikello soi.
Nyttenkin soi vanha tanssimusiikki, tulee Erkki Junkkarista, Taisto Tammea, Reijo Taipaletta, Jamppa Tuomista ja montaa montaa muuta hyvää laulajaa.
Tulee vanhat tanssit mieleen ja pitääpä pistää valssiksikin tässä välillä.

20

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namisuku

      ...Kuuntelen ja Kovalla...Discoa taikka Rockia...Kikkakin ja Reetu on mun Lemppareita=D

      • tango ja muut

        sen ajan kappaleet saa oikein ihon kananlihalle:)
        Tulee niin niin kivat lavatanssit mieleemn ETTÄ!


      • namisuku
        tango ja muut kirjoitti:

        sen ajan kappaleet saa oikein ihon kananlihalle:)
        Tulee niin niin kivat lavatanssit mieleemn ETTÄ!

        ...oloni tulee niin kovin haikeaksi niistä...en tiedä...Miksi?
        Tykkään Iloisesta Musiikista ja Menevästä, silloin olen Hyvällä Mielellä=D


    • Otto-Vaan

      Alkoi tuntumaan kintuissa.
      Kukahan lie täälläkin sotkena.Nyt vain ei ehdi
      siivoomaan, yksi valssi kyllä tässä menisi.:)

    • Anskuliini

      siivous CD:tä.
      Beatlesien kappaleita orkesteri sovituksina ja toinen on Takorautaa.

      • tuommosesta musiikista

        ymmärrä mitään,en enempää kuin sika hopea lusikasta.
        Kyllä minulle pitää olla tavallista tanssimusiikkia.


      • Anskuliini
        tuommosesta musiikista kirjoitti:

        ymmärrä mitään,en enempää kuin sika hopea lusikasta.
        Kyllä minulle pitää olla tavallista tanssimusiikkia.

        "Takorautaa-kokoelma pistää kokoon nimensä mukaisesti kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut eri laulajien tulkitsimina."
        Oikein sopivaa siivousmusiikkia.


    • Aina siivotessa soi musa. Suosikkini on Yö
      ja Leevi and the Leevings.

      Mutta jos soitan Popedaa niin silloin
      SOI KOVAA!!!
      "Me kodittomat synnyimme lähtemään!"

    • Kaivanto

      erikseen sen takia. Musiikki soi muutenkin. Pahuksen imuri välillä vaan...

      • tötterötorvi

        Kun tottuu musiikin kuunteluun niin ei enää osaa tiskata laisinkaan ilman pauhetta!
        Jotain rytmikästä pitää olla, vaihtelee aika paljon.
        Valikoima on peräisin tyttären varastoista.
        Mitäs sitten kun hän muuttaa pois....nyyh...ceedeetkin menee.....
        Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään.


      • soi 60 luvun
        tötterötorvi kirjoitti:

        Kun tottuu musiikin kuunteluun niin ei enää osaa tiskata laisinkaan ilman pauhetta!
        Jotain rytmikästä pitää olla, vaihtelee aika paljon.
        Valikoima on peräisin tyttären varastoista.
        Mitäs sitten kun hän muuttaa pois....nyyh...ceedeetkin menee.....
        Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään.

        tangot,humpat,valssit kun aamulla aloitin niiden soiton niin soikoon nyt kokopäivän, ihan pittää tanssiksi pistää välillä.


      • helisevä
        tötterötorvi kirjoitti:

        Kun tottuu musiikin kuunteluun niin ei enää osaa tiskata laisinkaan ilman pauhetta!
        Jotain rytmikästä pitää olla, vaihtelee aika paljon.
        Valikoima on peräisin tyttären varastoista.
        Mitäs sitten kun hän muuttaa pois....nyyh...ceedeetkin menee.....
        Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään.

        Jännä, empä ois uskonu kenenkään täälä häntä kuuntelevan.Hieno on tytöllä ääni, mutta niin sääli muuten tulee.
        Musiikkimaku on kyllä lasten myötä laajentunut )


    • suin surmin  

      pitää mp-soittimen nappulaa korvassani samalla kun imuroin tai suoritan muita siivoukseen kuuluvia askareita. Stereoita en myöskään soita muulloin kun halutessani syventyä musiikkiin ja istua mukavasti. Silloinkaan en tanssimusiikkia kuuntele, vaan joko klassista tai kunnon r&b-kamaa ajalta, jolloin olin nuori, sillä sen yli ei kevyen musiikin saralla ole mennyt mikään.

      • joka kirjoitit?

        tarinan missä tyylikäs sai enemän ruusuja ,kuin tuulipukuun verhoutunut.


      • enkä samaa mieltä
        joka kirjoitit? kirjoitti:

        tarinan missä tyylikäs sai enemän ruusuja ,kuin tuulipukuun verhoutunut.

        Jokainen nainen, oli pukeutunut miten tahansa, ansaitsee yhtä paljon kukkia. Siis tyylikkäästi vaikkapa jakkupukuun ja korkokenkiin sonnustaunut on yhtä arvokas kuin tuulipuvussa ja lenkkareissa asteleva. Vaatetus tilanteen mukaan, vaatetus varallisuuden mukaan, mutta vaatetuksen vuoksi ainakaan minä en naiselle ruusua anna tai ole antamatta.


    • täti puskasta

      kun saan kaikki imuroitua, sitten laitan musiikin soimaan. Viime siivous meni Anne Mattilan, Kari Tapion, ja Souvareitten (näitä useampi cd) tahtiin. :)

    • asiallinen mies.

      -kuuntelen kyllä musiikkia,mutta en siivoa.. :)

    • HTZA

      naapuritalon kaveri virittelee Harley Davidsoniaan kevään ensi koitokseen, se kuuluu hyvin imurin huminan läpi.

    • Heta Niskavuori

      ...ovat tähän tilanteeseen omiaan.
      On niillekin biiseille täten jotain käyttöä.
      Hyvää musiikkia ei kantsi laittaa soimaaan,
      homma menee kuuntelun puolelle.
      Ja siivous unohtuu vallan tykkänään :)

    • Sinimarjanen

      paremmin inspiroi siivoaminen, kun musiikkia
      kuuntelee, paitsi tietysti imuroidessa, ei
      minulla ainakaan niin tarkat korvat ole...:)
      Musiikkia kuuntelen melkein laidasta laitaan, vaikkapa
      Kuhmon kamarimusiikki juhlilta nauhotettua.:))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe