minulla aina soi musiikki kun siivoan ja melko isolla soikin,en kuule jos ovikello soi.
Nyttenkin soi vanha tanssimusiikki, tulee Erkki Junkkarista, Taisto Tammea, Reijo Taipaletta, Jamppa Tuomista ja montaa montaa muuta hyvää laulajaa.
Tulee vanhat tanssit mieleen ja pitääpä pistää valssiksikin tässä välillä.
Kuunteletko siivotessasi
20
576
Vastaukset
- namisuku
...Kuuntelen ja Kovalla...Discoa taikka Rockia...Kikkakin ja Reetu on mun Lemppareita=D
- tango ja muut
sen ajan kappaleet saa oikein ihon kananlihalle:)
Tulee niin niin kivat lavatanssit mieleemn ETTÄ! - namisuku
tango ja muut kirjoitti:
sen ajan kappaleet saa oikein ihon kananlihalle:)
Tulee niin niin kivat lavatanssit mieleemn ETTÄ!...oloni tulee niin kovin haikeaksi niistä...en tiedä...Miksi?
Tykkään Iloisesta Musiikista ja Menevästä, silloin olen Hyvällä Mielellä=D
- Otto-Vaan
Alkoi tuntumaan kintuissa.
Kukahan lie täälläkin sotkena.Nyt vain ei ehdi
siivoomaan, yksi valssi kyllä tässä menisi.:) - Anskuliini
siivous CD:tä.
Beatlesien kappaleita orkesteri sovituksina ja toinen on Takorautaa.- tuommosesta musiikista
ymmärrä mitään,en enempää kuin sika hopea lusikasta.
Kyllä minulle pitää olla tavallista tanssimusiikkia. - Anskuliini
tuommosesta musiikista kirjoitti:
ymmärrä mitään,en enempää kuin sika hopea lusikasta.
Kyllä minulle pitää olla tavallista tanssimusiikkia."Takorautaa-kokoelma pistää kokoon nimensä mukaisesti kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut eri laulajien tulkitsimina."
Oikein sopivaa siivousmusiikkia.
Aina siivotessa soi musa. Suosikkini on Yö
ja Leevi and the Leevings.
Mutta jos soitan Popedaa niin silloin
SOI KOVAA!!!
"Me kodittomat synnyimme lähtemään!"- Kaivanto
erikseen sen takia. Musiikki soi muutenkin. Pahuksen imuri välillä vaan...
- tötterötorvi
Kun tottuu musiikin kuunteluun niin ei enää osaa tiskata laisinkaan ilman pauhetta!
Jotain rytmikästä pitää olla, vaihtelee aika paljon.
Valikoima on peräisin tyttären varastoista.
Mitäs sitten kun hän muuttaa pois....nyyh...ceedeetkin menee.....
Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään. - soi 60 luvun
tötterötorvi kirjoitti:
Kun tottuu musiikin kuunteluun niin ei enää osaa tiskata laisinkaan ilman pauhetta!
Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään.tangot,humpat,valssit kun aamulla aloitin niiden soiton niin soikoon nyt kokopäivän, ihan pittää tanssiksi pistää välillä.
- helisevä
tötterötorvi kirjoitti:
Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään.Jännä, empä ois uskonu kenenkään täälä häntä kuuntelevan.Hieno on tytöllä ääni, mutta niin sääli muuten tulee.
Musiikkimaku on kyllä lasten myötä laajentunut )
- suin surmin
pitää mp-soittimen nappulaa korvassani samalla kun imuroin tai suoritan muita siivoukseen kuuluvia askareita. Stereoita en myöskään soita muulloin kun halutessani syventyä musiikkiin ja istua mukavasti. Silloinkaan en tanssimusiikkia kuuntele, vaan joko klassista tai kunnon r&b-kamaa ajalta, jolloin olin nuori, sillä sen yli ei kevyen musiikin saralla ole mennyt mikään.
- joka kirjoitit?
tarinan missä tyylikäs sai enemän ruusuja ,kuin tuulipukuun verhoutunut.
- enkä samaa mieltä
joka kirjoitit? kirjoitti:
tarinan missä tyylikäs sai enemän ruusuja ,kuin tuulipukuun verhoutunut.
Jokainen nainen, oli pukeutunut miten tahansa, ansaitsee yhtä paljon kukkia. Siis tyylikkäästi vaikkapa jakkupukuun ja korkokenkiin sonnustaunut on yhtä arvokas kuin tuulipuvussa ja lenkkareissa asteleva. Vaatetus tilanteen mukaan, vaatetus varallisuuden mukaan, mutta vaatetuksen vuoksi ainakaan minä en naiselle ruusua anna tai ole antamatta.
- täti puskasta
kun saan kaikki imuroitua, sitten laitan musiikin soimaan. Viime siivous meni Anne Mattilan, Kari Tapion, ja Souvareitten (näitä useampi cd) tahtiin. :)
- asiallinen mies.
-kuuntelen kyllä musiikkia,mutta en siivoa.. :)
- HTZA
naapuritalon kaveri virittelee Harley Davidsoniaan kevään ensi koitokseen, se kuuluu hyvin imurin huminan läpi.
- Heta Niskavuori
...ovat tähän tilanteeseen omiaan.
On niillekin biiseille täten jotain käyttöä.
Hyvää musiikkia ei kantsi laittaa soimaaan,
homma menee kuuntelun puolelle.
Ja siivous unohtuu vallan tykkänään :) - Sinimarjanen
paremmin inspiroi siivoaminen, kun musiikkia
kuuntelee, paitsi tietysti imuroidessa, ei
minulla ainakaan niin tarkat korvat ole...:)
Musiikkia kuuntelen melkein laidasta laitaan, vaikkapa
Kuhmon kamarimusiikki juhlilta nauhotettua.:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700