minulla aina soi musiikki kun siivoan ja melko isolla soikin,en kuule jos ovikello soi.
Nyttenkin soi vanha tanssimusiikki, tulee Erkki Junkkarista, Taisto Tammea, Reijo Taipaletta, Jamppa Tuomista ja montaa montaa muuta hyvää laulajaa.
Tulee vanhat tanssit mieleen ja pitääpä pistää valssiksikin tässä välillä.
Kuunteletko siivotessasi
20
586
Vastaukset
- namisuku
...Kuuntelen ja Kovalla...Discoa taikka Rockia...Kikkakin ja Reetu on mun Lemppareita=D
- tango ja muut
sen ajan kappaleet saa oikein ihon kananlihalle:)
Tulee niin niin kivat lavatanssit mieleemn ETTÄ! - namisuku
tango ja muut kirjoitti:
sen ajan kappaleet saa oikein ihon kananlihalle:)
Tulee niin niin kivat lavatanssit mieleemn ETTÄ!...oloni tulee niin kovin haikeaksi niistä...en tiedä...Miksi?
Tykkään Iloisesta Musiikista ja Menevästä, silloin olen Hyvällä Mielellä=D
- Otto-Vaan
Alkoi tuntumaan kintuissa.
Kukahan lie täälläkin sotkena.Nyt vain ei ehdi
siivoomaan, yksi valssi kyllä tässä menisi.:) - Anskuliini
siivous CD:tä.
Beatlesien kappaleita orkesteri sovituksina ja toinen on Takorautaa.- tuommosesta musiikista
ymmärrä mitään,en enempää kuin sika hopea lusikasta.
Kyllä minulle pitää olla tavallista tanssimusiikkia. - Anskuliini
tuommosesta musiikista kirjoitti:
ymmärrä mitään,en enempää kuin sika hopea lusikasta.
Kyllä minulle pitää olla tavallista tanssimusiikkia."Takorautaa-kokoelma pistää kokoon nimensä mukaisesti kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut eri laulajien tulkitsimina."
Oikein sopivaa siivousmusiikkia.
Aina siivotessa soi musa. Suosikkini on Yö
ja Leevi and the Leevings.
Mutta jos soitan Popedaa niin silloin
SOI KOVAA!!!
"Me kodittomat synnyimme lähtemään!"- Kaivanto
erikseen sen takia. Musiikki soi muutenkin. Pahuksen imuri välillä vaan...
- tötterötorvi
Kun tottuu musiikin kuunteluun niin ei enää osaa tiskata laisinkaan ilman pauhetta!
Jotain rytmikästä pitää olla, vaihtelee aika paljon.
Valikoima on peräisin tyttären varastoista.
Mitäs sitten kun hän muuttaa pois....nyyh...ceedeetkin menee.....
Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään. - soi 60 luvun
tötterötorvi kirjoitti:
Kun tottuu musiikin kuunteluun niin ei enää osaa tiskata laisinkaan ilman pauhetta!
Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään.tangot,humpat,valssit kun aamulla aloitin niiden soiton niin soikoon nyt kokopäivän, ihan pittää tanssiksi pistää välillä.
- helisevä
tötterötorvi kirjoitti:
Oi joi sitten vaan omaa kokoelmaa keräämään.Jännä, empä ois uskonu kenenkään täälä häntä kuuntelevan.Hieno on tytöllä ääni, mutta niin sääli muuten tulee.
Musiikkimaku on kyllä lasten myötä laajentunut )
- suin surmin
pitää mp-soittimen nappulaa korvassani samalla kun imuroin tai suoritan muita siivoukseen kuuluvia askareita. Stereoita en myöskään soita muulloin kun halutessani syventyä musiikkiin ja istua mukavasti. Silloinkaan en tanssimusiikkia kuuntele, vaan joko klassista tai kunnon r&b-kamaa ajalta, jolloin olin nuori, sillä sen yli ei kevyen musiikin saralla ole mennyt mikään.
- joka kirjoitit?
tarinan missä tyylikäs sai enemän ruusuja ,kuin tuulipukuun verhoutunut.
- enkä samaa mieltä
joka kirjoitit? kirjoitti:
tarinan missä tyylikäs sai enemän ruusuja ,kuin tuulipukuun verhoutunut.
Jokainen nainen, oli pukeutunut miten tahansa, ansaitsee yhtä paljon kukkia. Siis tyylikkäästi vaikkapa jakkupukuun ja korkokenkiin sonnustaunut on yhtä arvokas kuin tuulipuvussa ja lenkkareissa asteleva. Vaatetus tilanteen mukaan, vaatetus varallisuuden mukaan, mutta vaatetuksen vuoksi ainakaan minä en naiselle ruusua anna tai ole antamatta.
- täti puskasta
kun saan kaikki imuroitua, sitten laitan musiikin soimaan. Viime siivous meni Anne Mattilan, Kari Tapion, ja Souvareitten (näitä useampi cd) tahtiin. :)
- asiallinen mies.
-kuuntelen kyllä musiikkia,mutta en siivoa.. :)
- HTZA
naapuritalon kaveri virittelee Harley Davidsoniaan kevään ensi koitokseen, se kuuluu hyvin imurin huminan läpi.
- Heta Niskavuori
...ovat tähän tilanteeseen omiaan.
On niillekin biiseille täten jotain käyttöä.
Hyvää musiikkia ei kantsi laittaa soimaaan,
homma menee kuuntelun puolelle.
Ja siivous unohtuu vallan tykkänään :) - Sinimarjanen
paremmin inspiroi siivoaminen, kun musiikkia
kuuntelee, paitsi tietysti imuroidessa, ei
minulla ainakaan niin tarkat korvat ole...:)
Musiikkia kuuntelen melkein laidasta laitaan, vaikkapa
Kuhmon kamarimusiikki juhlilta nauhotettua.:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2313417- 603005
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I472597Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk332538Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve792058Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851889Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191855Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911692Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691053