Oletko Elisa Cityliittymän käyttäjä? Käytätkö sitä säännöllisesti vai makaako se ns. pöytälaatikkoliittymänä? Oletko aikeissa vaihtaa sen pois? Mitkä on mielestäsi sen vahvuudet, mitkä sen heikkoudet?
Kuinka monella on Elisa Cityliittymä?
5
265
Vastaukset
- ddfg
oli vuoden verran "käytössä", irtisanoin kun ilmaiset kuukaudet loppui. Ei tule ikävä.
- ???
Onko Elisa Cityssä ollut joskus ilmaisia kuukausia? Ainakaan sinä aikana kun mulla on se ollut ei oo koskaan ollut ilmaisia kuukausia. Mäkin muuten lopetin muutama päivä sitten tuon Cityn, ei ole enää se halvin ja kun kaikki palvelutkin on jo poistettu, ei saa enää datapalvelua, ppp-palvelut (mm. aikataulukyselyt, email jne.) ei enää toimi, mitkään mobiilipalvelutkaan ei toimi, siis ei saa kyseltyä numeroa tekstarilla. Nuo valtakunnalliset operaattorit tarjoaa parempaa ja ihan yhtä edullisesti ja edullisemminkin varsinkin jos soittelee paljon kännyihin.
Toisaalta aika haikeaa ja historiaan jäävä liittymä pikkuhiljaa mut maailma muuttuu. - ddfg
??? kirjoitti:
Onko Elisa Cityssä ollut joskus ilmaisia kuukausia? Ainakaan sinä aikana kun mulla on se ollut ei oo koskaan ollut ilmaisia kuukausia. Mäkin muuten lopetin muutama päivä sitten tuon Cityn, ei ole enää se halvin ja kun kaikki palvelutkin on jo poistettu, ei saa enää datapalvelua, ppp-palvelut (mm. aikataulukyselyt, email jne.) ei enää toimi, mitkään mobiilipalvelutkaan ei toimi, siis ei saa kyseltyä numeroa tekstarilla. Nuo valtakunnalliset operaattorit tarjoaa parempaa ja ihan yhtä edullisesti ja edullisemminkin varsinkin jos soittelee paljon kännyihin.
Toisaalta aika haikeaa ja historiaan jäävä liittymä pikkuhiljaa mut maailma muuttuu.Tuttu kaveri kauppasi liittymän minulle (tai toiminimelleni jos tarkkoja ollaan), vuoden kk-maksut ilmaiseksi.
- ???
ddfg kirjoitti:
Tuttu kaveri kauppasi liittymän minulle (tai toiminimelleni jos tarkkoja ollaan), vuoden kk-maksut ilmaiseksi.
No ilmankos, mut tuo tarjous ei kaiketi ollut ihan jokaisen saatavilla... En ainakaan ollut kuullut siitä koskaan.
- Henkka
??? kirjoitti:
No ilmankos, mut tuo tarjous ei kaiketi ollut ihan jokaisen saatavilla... En ainakaan ollut kuullut siitä koskaan.
On käytössä vielä city liittymä. Se etu siit on et mulle voi soittaa lankapuhlimella normaalin lankapuhelin maksun hinnalla (kauko/lähipuhelu). Palvelut on joo huontunu.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820