Niin, ihmettelen kovasti miksi Tellervo Koivisto puhuu niin nukuttavan hitaasti.
Suutaankin kuivaa ja sanat tulevat yksi minuutissa vauhdilla.
Onhan Tellervo kirjoittanut kirjankin omasta elämästään ja masennuksestaan.
MInusta tuntuu ettei tuo masennus ole ohi vieläkään.
Vai tahtooko hän hallita haastattijaa ja ohjelmia tuolla HI-TAAAAAS---ti puhumisellaan?
Miksi Tellervo Koivisto puhuu niin hitaasti?
11
530
Vastaukset
- dunc
...manulle pitää puhua sana per minuutti tahtiin, niin on sit jääny huomaamatta(?) päälle se.
- savolainen
Kannattaa huomioida ihmisen tausta, kyllä se puhetapa on eri esim. lapissa ja karjalassa.
Minä pidän Tellervo Koiviston puhetavasta ja huumorista, kun taas savolainen hehheh-huumori menee ohi koskettamatta.- Vanha mummo
Eihän Tellervo ole karjalainen eikä lappalainenkaan, vaan minun tietääkseni aika läheltä minun asuinkuntaani.
- sanonutkaan
Vanha mummo kirjoitti:
Eihän Tellervo ole karjalainen eikä lappalainenkaan, vaan minun tietääkseni aika läheltä minun asuinkuntaani.
Käsittääkseni hän on satakunnasta?
Esimerkkini nyt vaan oli selkeäksi haettu kuten hämäläinen vastaan savolainen, kaikki kai ymmärtää alue-eron niidenkin välillä?
Minä pidän älykkäästä huumorista ja sitä Koivistolla on, kaikki vain ei sitä ymmärrä koska ei ole ns. valmiiksi naurettua kuten esim. savossa. - Kim
sanonutkaan kirjoitti:
Käsittääkseni hän on satakunnasta?
Esimerkkini nyt vaan oli selkeäksi haettu kuten hämäläinen vastaan savolainen, kaikki kai ymmärtää alue-eron niidenkin välillä?
Minä pidän älykkäästä huumorista ja sitä Koivistolla on, kaikki vain ei sitä ymmärrä koska ei ole ns. valmiiksi naurettua kuten esim. savossa.Joo mutta kyllä se puhuu sittenkin liian hitaasti.
JOhan siinä ehtii edellisen sanan unohtaa ennenkuin seuraava putkahtaa esiin. - mielipiteeseesi :-)
Kim kirjoitti:
Joo mutta kyllä se puhuu sittenkin liian hitaasti.
JOhan siinä ehtii edellisen sanan unohtaa ennenkuin seuraava putkahtaa esiin.Tai sitten olet sattunut katsomaan jonkun normaalia verkkaisemman haastattelun, sillä toki haastattelijakin vaikuttaa.
- Ida
mielipiteeseesi :-) kirjoitti:
Tai sitten olet sattunut katsomaan jonkun normaalia verkkaisemman haastattelun, sillä toki haastattelijakin vaikuttaa.
Minäkin katsoin yhden muistaakseni Inhimillinen tekijä-ohjelman, jossa Tellervoa haastateltiin Ahtisaaren ja Arajärven kanssa yhdessä ohjelmassa presidentin puolisona olemisesta ja siinä hän oli niin hidastempoinen että toisille jäi aivan liian vähän aikaa.
Puhui Gorbatsovin Raisasta joka oli ollut niin vilkas, dominoiva ja kuuntelematon hänen suhteensa.
Minä kyllä ymmärsin Raisaa, eihän Tellervoa tahtonut jaksaa kuunnella.
Mutta Jeltsinin kuuntelevasta ja rauhallisesta vaimosta hän piti. - kuunnella
Ida kirjoitti:
Minäkin katsoin yhden muistaakseni Inhimillinen tekijä-ohjelman, jossa Tellervoa haastateltiin Ahtisaaren ja Arajärven kanssa yhdessä ohjelmassa presidentin puolisona olemisesta ja siinä hän oli niin hidastempoinen että toisille jäi aivan liian vähän aikaa.
Puhui Gorbatsovin Raisasta joka oli ollut niin vilkas, dominoiva ja kuuntelematon hänen suhteensa.
Minä kyllä ymmärsin Raisaa, eihän Tellervoa tahtonut jaksaa kuunnella.
Mutta Jeltsinin kuuntelevasta ja rauhallisesta vaimosta hän piti.Ihminen joka puhuu nopeaan ja paljon, häneen minä väsyn koska tekstissä olisi 95% poistettava, että jäisi pelkkä asia.
Tyhjänpuhujia minä en jaksa kuunnella.
Sitten vielä, mm tv:ssä on nappi josta sen saa kiinni jos ohjelma ei miellytä, tai voi laittaa videolle ja pikakelata osan ohjelmaa ;-) - Ida
kuunnella kirjoitti:
Ihminen joka puhuu nopeaan ja paljon, häneen minä väsyn koska tekstissä olisi 95% poistettava, että jäisi pelkkä asia.
Tyhjänpuhujia minä en jaksa kuunnella.
Sitten vielä, mm tv:ssä on nappi josta sen saa kiinni jos ohjelma ei miellytä, tai voi laittaa videolle ja pikakelata osan ohjelmaa ;-)Tarkoitatko sellaista kuin Riitta Uosukainen?
- riitta
Ida kirjoitti:
Tarkoitatko sellaista kuin Riitta Uosukainen?
puhu nopeaan vaan hyvinkin selvästi.
se että puhe on tyhjää täys se sopii edelliseen läpläpläpläp....inää eli kypsyttävää kuunnella.
papapataa on sitä että tulee nopeaan ja tyhjää, niin minä sen ymmärtäisin. - Ida
riitta kirjoitti:
puhu nopeaan vaan hyvinkin selvästi.
se että puhe on tyhjää täys se sopii edelliseen läpläpläpläp....inää eli kypsyttävää kuunnella.
papapataa on sitä että tulee nopeaan ja tyhjää, niin minä sen ymmärtäisin.Mutta kyllä Riitalla on kaunis ja kantava ääni, oikein kateeksi käy tuo äänen laatu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875