Mitähän hankkisi kolme vuotiaalle pojalle lahjaksi. On maalta kotoisin ja villi pojan kolppi.. Te joilla on poikia niin kertokaa joku makee lahja idea.. ei tarvitse olla mitään kallista vaan jotain mistä lapsi tykkää... jotain erikoista ja kivaa kaivattaisiin.. En tapaa häntä itse kun muutaman kerran vuodessa kun asun itse pääkaupunki seudulla ja ne pohjois-karjalassa sen takia haluisinkin muistaa häntä kivalla lahjalle!! itselläni on 2 vuotias tyttö niin tiedän vain prinsessa kuvioista :)
3 vuotiaalle lahjaksi
2
1217
Vastaukset
- ideoita..
Mulla ei oo omia lapsia, mutta läheisten lapsista oon huomannut, että monenlaiset liikunta- ja seikkailuvälineet kelpaavat sekä pojille että tytöille! Niillä voi kehitellä omia leikkejä vaikka kuinka paljon ja kun valitsee hyvää laatua, niin lahjasta on iloa pitkään.
Tuon ikäinen nassikka voisi tykätä esim.
-ryömintätunnelista (tai mikä onkaan nimeltään)
-leikkiteltasta (talvella sisällä, kesällä ulkona)
-makuupussista ja taskulampusta (kivat ottaa vaikka mummolareissulle mukaan!)
-pihavälineistä: oikeat työhanskat lastenkoolla, lapio, kesäkukkien siemeniä jne.
-pienistä kiikareista
-lasten retkeilyvälineistä, jos perheessä innokkaita patikoijia
-omasta onkisetistä, jos on kalavesiä lähellä
-kesäpelisetistä, sillä kesä tulee yllättävän nopeasti taas... :)
-jne. - -a-
Kirja on aina hyvä lahja. Minä tilasin kirjan, jossa lapsi on itse pääosassa.... osoite oli lastensatu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819