3 vuotiaalle lahjaksi

--------

Mitähän hankkisi kolme vuotiaalle pojalle lahjaksi. On maalta kotoisin ja villi pojan kolppi.. Te joilla on poikia niin kertokaa joku makee lahja idea.. ei tarvitse olla mitään kallista vaan jotain mistä lapsi tykkää... jotain erikoista ja kivaa kaivattaisiin.. En tapaa häntä itse kun muutaman kerran vuodessa kun asun itse pääkaupunki seudulla ja ne pohjois-karjalassa sen takia haluisinkin muistaa häntä kivalla lahjalle!! itselläni on 2 vuotias tyttö niin tiedän vain prinsessa kuvioista :)

2

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ideoita..

Mulla ei oo omia lapsia, mutta läheisten lapsista oon huomannut, että monenlaiset liikunta- ja seikkailuvälineet kelpaavat sekä pojille että tytöille! Niillä voi kehitellä omia leikkejä vaikka kuinka paljon ja kun valitsee hyvää laatua, niin lahjasta on iloa pitkään.

Tuon ikäinen nassikka voisi tykätä esim.
      -ryömintätunnelista (tai mikä onkaan nimeltään)
      -leikkiteltasta (talvella sisällä, kesällä ulkona)
      -makuupussista ja taskulampusta (kivat ottaa vaikka mummolareissulle mukaan!)
      -pihavälineistä: oikeat työhanskat lastenkoolla, lapio, kesäkukkien siemeniä jne.
      -pienistä kiikareista
      -lasten retkeilyvälineistä, jos perheessä innokkaita patikoijia
      -omasta onkisetistä, jos on kalavesiä lähellä
      -kesäpelisetistä, sillä kesä tulee yllättävän nopeasti taas... :)
      -jne.

• -a-

Kirja on aina hyvä lahja. Minä tilasin kirjan, jossa lapsi on itse pääosassa.... osoite oli lastensatu.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe