Ylpeilin vaimollani

Annoin vaimoni parhaan ystä...

Olen alusta asti ollut ylpeä vaimostani. Hän oli kotona usein rinnat paljaina, tai kokonaan alastomana.

Kuvasin häntä paljon eri tilanteissa.
Halusin, että toisetkin miehet saisivat nauttia hänen vartalonsa näkemisestä.

Sain suostuteltua vaimoni olemaan rinnat paljaina uimarannalla. Alastomanakin hän oli pitkällisen taivuttelun jälkeen. Olin onnellinen, kun joku mies kulki ohitsemme ja loi katseita vaimooni.

Olin saanut mitä halusin, mutta se ei riittänytkään minulle. Jokin naksahti päässäni. Halusin, että joku tuntemamme mieskin saisi nähdä hänet.
Keksin n. 30-v. sinkun, olkoon hän A, jolle mielelläni näyttäisin vaimoani. Jälleen sain taivutella vaimoani hyväksymään ehdotukseni.
Luvattuani kaiken mahdollisen taivaan ja maan välillä, sain luvan kutsua
tuon kaverin meille saunomaan. A otti kutsun vastaan.

Viimein tuo koitti hartaasti odottamani lauantai. Sauna oli lämpiämässä,
kun A saapui. Istuimme hetken jutellen niitä näitä, kun vaimonisanoi:
Menen saunaan. Hänen mentyään sanoin Alle: Mennäänpä mekin.
Hän katsahti minua kysyvästi, mutta sanoin: Joo, joo, vaatteet pois.

Menimme lauteille, jossa vaimoni jo istui. Järjestin niin, että A joutui
istumaan vaimoni toisella, minä toisella puolella.
Katselin Ata syrjäsilmällä ja huomasin hänen luovan pikaisia silmäyksiä
vaimoni vartalolle.
En voinut itselleni mitään, vaan ojensin käteni vaimoani kohti ja otin
kiinni hänen rinnastaan. Aloin puristella siä niin, että An oli pakko nähdä se.
Kävin kuumana.

Pesuhuoneessa he alkoivat pestä itseään etäällä toisistaan.
Jälleen päässäni naksahti. Miksei A voisi puristella vaimoani? Saisipa
tietää, kuinka mahtavilta nuo rinnat kädessä tuntuvat.

Vaimoni huomaamatta annoin Alle käsimerkkejä. Pese hänet! Ota kiinni
rinnoista! Puristele! Ja A teki sen. Oli kiihottavaa nähdä kuinka toien mies
puristelee vaimoani.
A jopa yllätti minut. Hän työnsi kätensä vaimoni jalkoväliin ja näin hänen
sormeilevan vaimoni pillua.

Kun A lähti kotiinsa, rakatelimme kiihkeästi.
Myöhemmin, toisessa tilanteessa sain myös ex kollegani Bn puristelemaan vaimoni paljasta rintaa.

Olin eräässä tilanteessa näytellyt ystävällemme C vaimoni alastonkuvia.
Meillä erään juhlan yhteydessä kehkeytyi Cn järjestämä yhteissauna.
Mukan oli viisi miestä ja neljä naista, joukossa myös Cn vaimo.
C kysyi kuiskaten minulta voisiko hän joskus tulla saunomaan yksin.
Tottakait. Tervetuloa, sanoin toiveikkaasti.

Kahden viikon kuluttua C soitti ja kysyi: Sopisiko tulla nyt viikonloppuna?
Tule vaan, sain henkeä haukkoen sanotuksi. Odotin jännittyneenä ja pakko
sanoa, kiimaisena tulevaa.
Pian olimmekin saunassa. C kysyi, saisiko hän pestä vaimoni selän?
Eihän minulla ollut mitään sitä vastaan.

C oli odotukseni mukainen. Hän alkoi pestä vaimoni selkää, muuta pian
hän työnsi kätensä vaimoni käsien alta ja otti voimakkaasti kiinni vaimoni
rinnoista. Hän puristeli niitä kunnolla ja näin hänen kullinsa seisovan.
C veti vaimoni tiukasti itseään vasten ja tajusin vaimoni tuntevan hänen
kullinsa takamustaan vasten.

Kävimme välillä takapihallamme jäähyllä ja saunominen jatkoi. Nyt C
istahti saunajakkaralle ja veti vaimoni hajareisin syliinsä. Cn toinen käsi
etsiytyi vaimoni rinnalle ja toinen käsi laskeutui pitkin vaimoni vartaloa hänen
karvoitukselleen. Cn sormi alkoi tutkia aluetta ja löysi etsimänsä.

Seurasin kulli kovana, kun Cn sormi alkoi tehdsä sisään ulos liikettä vaimossani. Sitten tapahtui odottamaton asia.
Sanaakaan sanomatta, lupaa kysymättä vaimoni nousi ylös, kääntyi Chen
päin ja alkoi hitaasti laskeutua alas.

Näky oli huumaava. Katsoin, kuinka vaimoni pillu lähestyi Cn ylöspäin sojottavaa kullia. Nyt, nyt ne koskettivat toisiaan. Vaimoni oli Cn sormen
kostuttama ja raollaan. Niinpä hän ohjasi pienellä lantion liikkeella Cn elimen sisäänsä ja jatkoi istumista alaspäin.

Siinä he olivat edessäni. Vaimoni, sisällään parhaan ystävämme kulli.
He istuivat liikkumatta muutaman minuutin, jonka jälkeen vaimoni nousi ja
meni pesemään itsensä.

Vaimoni petasi Clle sängyn vierashuoneeseen. Aloimme rakastella ja kesken tiimellyksen huomasin Cn seisovan sänkymme vieressä. Hän ojensi kätensä
ja alkoi puristella vaimoani naidessani häntä. Laukesin samalla, kun ajattelin tilannetta.

C nousi pääpuoleemme. Minun ollessa vielä sisällä, C kömpi vaimoni päälle, otti rinnat tiukasti käsiinsä ja alkoi työntää kulliaan niiden väliin. Hetken siinä
liikuttuaan hän ruiski rasvansa vaimoni ja minun päälle.

Siitä alkoi n. kolme vuotta, jona aikana naimme C kanssa vaimoani kristillisesti vuorotellen n. 2-3 kertaa kuukaudessa. Vaimoni piti huolen, että
kun toinen meistä lopetti, toinen oli valmiina palvelukseen.

Oli mahtavaa nähdä, kuinka vaimo imi Cn kullia, joka oli syvällä hänen suussaan.
Emme koskaan käyttäneet mitään ehkäisyä.
Huippuhetki oli se, kun C nai vaimoani ja kysyi käheällä äänellä:
Saanko tulla? Saat, vastasi vaimoni.
Kovasti mylvien ja nytkähdellen rajusti C päästi eka kerran lastinsa vaimooni.

Olen vaimolleni ikuisesti kiitollinen kokemuksesta, jota emme kadu.
Tarina on totta. Minulla on muistona valokuvia tapahtumista.

29

25717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä juttu

      kerro lisää juttusi on kiihoittava,itse olen kokenut saman tyyppisen jutun mut vain kerran.

      • annoin vaim...

        Hei! Kiitos kommentista. Hyvä, että olette saaneet kokea saman. Toivottavasti jäi hyvä mieli teille molemmille. Ilmoita email os. Kerron lisää.
        terv [email protected]


      • Ei ole oikea osoite
        annoin vaim... kirjoitti:

        Hei! Kiitos kommentista. Hyvä, että olette saaneet kokea saman. Toivottavasti jäi hyvä mieli teille molemmille. Ilmoita email os. Kerron lisää.
        terv [email protected]

        [email protected] ei ole kenenkään oikea osoite

        huijausta


      • Päässäninaksahti

        Olen alusta asti ollut A. Olin eräässä tilanteessa C. Minun ollessa B, päässäni naksahti ja Kävin kuumana. Kahden viikon kuluttua vaimoni oli C. Järjestin niin, että joku mies oli B. Kävimme välillä kuumana. Myöhemmin, toisessa tilanteessa ex kollegani oli B ja ruiski rasvansa lauteille, jossa vaimoni A alkoi puristella takamustaan joka oli raollaan. Sitten tapahtui odottamaton asia. Vaimoni ruiski lastinsa minun päälle. Kovasti mylvien Kävin kuumana ja päässäni naksahti.


    • vaimo sai

      Onnea teille, meille kävi näin

      Olimme mökillä saunassa kaverini kanssa. Vaimot tulivat mukaan ja kaverini nai ensin vaimoani takaapäin.
      Katselin yhdessä hänen vaimonsa kanssa kun sperma valui vaimoni pillusta ulos. Olin silloin jo hänen sisällään.
      Sinä viikonloppuna naimme sekaisin monta kertaa.

    • annoinvai...

      Sorry! Kommentti väärästä email-os. oli väärä, kuten osoitekin.
      Painovirhe paholainen. Email on
      [email protected]

    • tarina

      Jos tuo on nyt muisto, niin jäikö siitä että vaimosi ja C halusi naida paljaalla, mitään uutta yhteistä muistoa?

      Vaimon kanssa meillä on vähän sama tilanne, tai siis kolmivuotias poika joka ei ole minun vaan ystäväni. Meidän kolmen seksileikit jäivät kyllä synnytyksen jälkeen hyvin vähälle ja niitä ei ole ollutkaan kuin pari kertaa sen jälkeen. Aikaisemmin seksiä oli vähintään noin kuukauden välein. Jouduin siihen aikaan matkustamaan aika paljon saksanmaalle ja kun lupa oli annettu he rakastelivat silloin myös kahdestaan. Sitten reilu kolme vuotta sitten heillä tärppäsi vahingossa. Se oli alkuun aika kiikkerä tilanne koska hänellä on myös oma vaimo. Nyt paras ystäväni on poikansa kummi ja minä olen hän poikansa isä. Mutta vaikka biologisesti hän ei olekaan minun poikani, on hän kuitenkin oikeasti ihan minun oma poikani eikä hänen isällään ole ollut muuta yhteyttä kuin kummilahjat. Näin sovittiin kun asiasta ekaa kertaa puhuttiin eikä mitään ongelmia ole ollut. Eikös tässä taannoin joku tutkimuskin julkaistu jossa paljastettiin että useat lapset eivät olekaan perheen pään lapsia vaan jonkun toisen miehen.

      • juu...

        se poika onkin sitten sinusta tosi ylpeä kun totuus jossain vaiheessa paljastuu. Onkohan se lapsi edes saman värinen kuin sinä?


      • annoinvaim,,,,

        Hei! Suhtaudut todella upeasti asiaan. Olet mies paikallasi. Nostaisin hattua, jos tapaisimme.
        Vanha sananlasku sanoo, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
        Kun päätös "leikistä" on yhteinen, ei siinä pitäisi olla syytä hankaluuksiin.
        Meille ei jäänyt muutakuin kauniit muistot.
        Hyvää jatkoa teille.


      • se hienoa
        annoinvaim,,,, kirjoitti:

        Hei! Suhtaudut todella upeasti asiaan. Olet mies paikallasi. Nostaisin hattua, jos tapaisimme.
        Vanha sananlasku sanoo, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
        Kun päätös "leikistä" on yhteinen, ei siinä pitäisi olla syytä hankaluuksiin.
        Meille ei jäänyt muutakuin kauniit muistot.
        Hyvää jatkoa teille.

        että te keskenänne leikitte ja sovitte asioista mutta nyt olette onnistuneet sotkemaan mukaan muitakin (= lapsen). Ette sitten tulleet ajatelleeksi että se lapsikin on ihan ajatteleva ihminen. Mites, missä vaiheessa ajattelitte kertoa sille pojalle että ei se tämä sinun isä oikeasti olekaan isäsi vaan se on tuo kummisetä? Vai kuuluuko se teidän "leikkiin" että jätätte kertomatta ihmiselle niinkin tärkeän asian kuin että kuka hänen oikea isänsä on?


      • biologisuus
        se hienoa kirjoitti:

        että te keskenänne leikitte ja sovitte asioista mutta nyt olette onnistuneet sotkemaan mukaan muitakin (= lapsen). Ette sitten tulleet ajatelleeksi että se lapsikin on ihan ajatteleva ihminen. Mites, missä vaiheessa ajattelitte kertoa sille pojalle että ei se tämä sinun isä oikeasti olekaan isäsi vaan se on tuo kummisetä? Vai kuuluuko se teidän "leikkiin" että jätätte kertomatta ihmiselle niinkin tärkeän asian kuin että kuka hänen oikea isänsä on?

        merkitsee enemmän kuin se että kuka on isä ja kasvattaja?

        Kasva aikuiseksi.

        Pojalla on rakastavat vanhemmat, ei mitään pakoon juoksevia tai ryypiskeleviä luusereita.

        Jos tämä asia selviäisi nyt, se tuhoaisi kaksi perhettä ja myös lapsen elämän. Sitäkö sinä haluat? Luuletko sinä että poikani tulee joskus kysymään että isä, kuka minun oikea isä on? Miksi tulisi, koska minä olen ollut hänelle hänen isänsä vauvasta saakka ja hän juoksee minun syliini jos hänelle sattuu jotakin? Eli hän ei ole tosiaankaan mikään adoptiolapsi vailla juuria tai välinpitämättömiä vanhempia. Asia kyllä kerrotaan hänelle juurta jaksaen jos hän sitä jostain syystä joskus kysyy. Mutta miksi se pitäisi sitä ennen ottaa esille, siksikö että kaksi perhettä hajoaisi ja lapsi menettäisi mahdollisesti vanhemmat? Sinäkö tässä ajattelet nyt lapsen parasta?

        Ja sinä taisit myös kysyä että onko edes saman värinen. Kuulehan nyt, hän sattuu olemaan ihan ehta suomalainen, ei mikään adoptiolapsi, vai käsititkö jotain väärin. Sinun rasistisiin umpiluuta oleviin aivoihin ei taida edes lukemasi asiat upota. Koita käydä koulusi vain sinnikkäästi loppuun niin ehkä sinäkin alat sen jälkeen oppia jotakin asioita elämästä kun alat elää ihka omaa elämääsi.


      • niin...
        biologisuus kirjoitti:

        merkitsee enemmän kuin se että kuka on isä ja kasvattaja?

        Kasva aikuiseksi.

        Pojalla on rakastavat vanhemmat, ei mitään pakoon juoksevia tai ryypiskeleviä luusereita.

        Jos tämä asia selviäisi nyt, se tuhoaisi kaksi perhettä ja myös lapsen elämän. Sitäkö sinä haluat? Luuletko sinä että poikani tulee joskus kysymään että isä, kuka minun oikea isä on? Miksi tulisi, koska minä olen ollut hänelle hänen isänsä vauvasta saakka ja hän juoksee minun syliini jos hänelle sattuu jotakin? Eli hän ei ole tosiaankaan mikään adoptiolapsi vailla juuria tai välinpitämättömiä vanhempia. Asia kyllä kerrotaan hänelle juurta jaksaen jos hän sitä jostain syystä joskus kysyy. Mutta miksi se pitäisi sitä ennen ottaa esille, siksikö että kaksi perhettä hajoaisi ja lapsi menettäisi mahdollisesti vanhemmat? Sinäkö tässä ajattelet nyt lapsen parasta?

        Ja sinä taisit myös kysyä että onko edes saman värinen. Kuulehan nyt, hän sattuu olemaan ihan ehta suomalainen, ei mikään adoptiolapsi, vai käsititkö jotain väärin. Sinun rasistisiin umpiluuta oleviin aivoihin ei taida edes lukemasi asiat upota. Koita käydä koulusi vain sinnikkäästi loppuun niin ehkä sinäkin alat sen jälkeen oppia jotakin asioita elämästä kun alat elää ihka omaa elämääsi.

        "Jos tämä asia selviäisi nyt, se tuhoaisi kaksi perhettä ja myös lapsen elämän." Mitenkäs olisitte jos te kasvaisitte aikuisiksi ja ajattelisitte välillä aivoilla ettekä kullilla ja pillulla. Tässäpä esimerkkiä vaikkapa vaimosi ajatuksen kulusta: "Hetkinen, jos minä tulenkin raskaaksi tälle toiselle miehelle niin sehän saattasi tuhota kaksi perhettä? Ääh, mitäs minä siitä välittäisin, kyllä se vaan paljaalla tuntuu niin paljon paremmalta että ei kannata mitään ehkäisyä käyttää. Pääasia on vain minun oma nautintoni tässä ja nyt, tulevaisuudesta viis."

        Sitten: "Asia kyllä kerrotaan hänelle juurta jaksaen jos hän sitä jostain syystä joskus kysyy." Jos/kun te sitten aikanaan sen kerrotte niin miten silloin ei kaksi perhettä tuhoudu jos tällä hetkellä se totuus rikkoisi perheet? Toisekseen, tehän olette kaikki niin fiksuja ja ymmärtäväisiä aikuisia että miksi tuollainen pikkuseikka tuhoaisi perheenne? Entä miltä esimerkiksi siitä pojasta tuntuu kun saa tietää on elänyt vaikkapa 20 vuotta valheessa?

        Ja onhan sillä biologisuudella merkitystä sitten jos se poikasi haluaa aikanaan mennä vaikka naimisiin sen kummisetänne tyttären kanssa. Siinäpä sitten selitätte että "vaikka te nyt kovasti toisianne rakastatte niin ei se nyt onnistu kun te ...kröhöm... ootte oikeasti siskoksia, me ei vaan olla välitetty sitä teille kertoa...".

        Ja lopuksi herra voisi kertoa miten niin olen rasistinen? Alkuperäisessä viestissähän et sanonut että se kummisetä olisi valkoihoinen? Halusin vain tuoda esiin sen seikan että kummisedällä voi olla esim. jotain sellaisia niin erikoisia kasvonpiirteitä jotka on periytyneet pojalle että kaikki näkee kilometrin päähän että onpa poika hämmästyttävän samannäköinen kummisedän kanssa. Ja poikakin sen aikanaan hoksaa.

        Koulut olen käynyt ajat sitten loppuun ja elämänkokemusta on sitäkin riittävästi tarpeeksi monelta vuosikymmeneltä.


      • Kun kerran
        niin... kirjoitti:

        "Jos tämä asia selviäisi nyt, se tuhoaisi kaksi perhettä ja myös lapsen elämän." Mitenkäs olisitte jos te kasvaisitte aikuisiksi ja ajattelisitte välillä aivoilla ettekä kullilla ja pillulla. Tässäpä esimerkkiä vaikkapa vaimosi ajatuksen kulusta: "Hetkinen, jos minä tulenkin raskaaksi tälle toiselle miehelle niin sehän saattasi tuhota kaksi perhettä? Ääh, mitäs minä siitä välittäisin, kyllä se vaan paljaalla tuntuu niin paljon paremmalta että ei kannata mitään ehkäisyä käyttää. Pääasia on vain minun oma nautintoni tässä ja nyt, tulevaisuudesta viis."

        Sitten: "Asia kyllä kerrotaan hänelle juurta jaksaen jos hän sitä jostain syystä joskus kysyy." Jos/kun te sitten aikanaan sen kerrotte niin miten silloin ei kaksi perhettä tuhoudu jos tällä hetkellä se totuus rikkoisi perheet? Toisekseen, tehän olette kaikki niin fiksuja ja ymmärtäväisiä aikuisia että miksi tuollainen pikkuseikka tuhoaisi perheenne? Entä miltä esimerkiksi siitä pojasta tuntuu kun saa tietää on elänyt vaikkapa 20 vuotta valheessa?

        Ja onhan sillä biologisuudella merkitystä sitten jos se poikasi haluaa aikanaan mennä vaikka naimisiin sen kummisetänne tyttären kanssa. Siinäpä sitten selitätte että "vaikka te nyt kovasti toisianne rakastatte niin ei se nyt onnistu kun te ...kröhöm... ootte oikeasti siskoksia, me ei vaan olla välitetty sitä teille kertoa...".

        Ja lopuksi herra voisi kertoa miten niin olen rasistinen? Alkuperäisessä viestissähän et sanonut että se kummisetä olisi valkoihoinen? Halusin vain tuoda esiin sen seikan että kummisedällä voi olla esim. jotain sellaisia niin erikoisia kasvonpiirteitä jotka on periytyneet pojalle että kaikki näkee kilometrin päähän että onpa poika hämmästyttävän samannäköinen kummisedän kanssa. Ja poikakin sen aikanaan hoksaa.

        Koulut olen käynyt ajat sitten loppuun ja elämänkokemusta on sitäkin riittävästi tarpeeksi monelta vuosikymmeneltä.

        näppärästi tunnustit että et tiedä tästä tilanteesta mitään, niin voisitko samalla lopettaa tuollaisen tuomitsemisen ja tekopyhän Jeesustelun? Pitäisihän sinulla sen verran sitä elämänkokemusta jo olla, ainakin omien sanojesi mukaan. Tosin taas sitä hiukan epäilen.

        Sinulla ei ole mitään tarkoitustakaan ajatella tässä lapsen parasta, vaan ainoastaan vittuilla ja leikkiä tekopyhää, joten tämä keskustelu jää tähän. Kasva aikuiseksi.


      • jää...
        Kun kerran kirjoitti:

        näppärästi tunnustit että et tiedä tästä tilanteesta mitään, niin voisitko samalla lopettaa tuollaisen tuomitsemisen ja tekopyhän Jeesustelun? Pitäisihän sinulla sen verran sitä elämänkokemusta jo olla, ainakin omien sanojesi mukaan. Tosin taas sitä hiukan epäilen.

        Sinulla ei ole mitään tarkoitustakaan ajatella tässä lapsen parasta, vaan ainoastaan vittuilla ja leikkiä tekopyhää, joten tämä keskustelu jää tähän. Kasva aikuiseksi.

        missähän kohtaa tunnustin etten tiedä tilanteesta mitään? Itsehän olet sen tilanteen täällä kaikille julistanut?

        Vai että lapsen parasta... ajattelepa omalle kohdalle että sinun isäsi tulee sinulle sanomaan että kuulepas Mauno, sinä et olekaan minun poikani vaan tuo naapurin Reiska on oikea isäsi. Sillä on ollut tapana käydä nussimassa tuota äitiäsi kun se aina välillä haluaa vierasta kyrpää. Mitäpä luulet, miltä tuntuisi? (Tai no en ihmettelisi vaikka tilanne olisi sinunkin kohdallasi näin... ehkäpä oletkin tietämättäsi siskosi kanssa naimisissa...).


      • annoin vaim...

        Meneekö todella joillakin asiat sekaisin. Tarinan "isä" on toiminut ja toimii todella upeasti. Hänhän on pojan isä lakiteknisestikin ottaen. Avioliitossa syntynyt lapsi.
        Olisihan hän voinut hylätä vaimonsa ja lapsen. Kuka ja mikä takaa, että biologinen isä olisi ollut parempi vaihtoehto?
        Ei heidän tapauksensa ole ainoa, toisilla ei kantti riitä sitä tunnustamaan edes asianomaislle.
        Jätetään nyt heidät elämään rauhassa elämäänsä.
        Kaikkea hyvää teidän perheelle jatkossa.


      • naitu
        annoinvaim,,,, kirjoitti:

        Hei! Suhtaudut todella upeasti asiaan. Olet mies paikallasi. Nostaisin hattua, jos tapaisimme.
        Vanha sananlasku sanoo, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
        Kun päätös "leikistä" on yhteinen, ei siinä pitäisi olla syytä hankaluuksiin.
        Meille ei jäänyt muutakuin kauniit muistot.
        Hyvää jatkoa teille.

        Juuri noin, kyllä tuollaisissa tapauksissa vastuu on aviomiehen, ei siinä selittelyt auta.


      • Anonyymi
        juu... kirjoitti:

        se poika onkin sitten sinusta tosi ylpeä kun totuus jossain vaiheessa paljastuu. Onkohan se lapsi edes saman värinen kuin sinä?

        Aloitin seurustelun Maijan kanssa opiskeluaikaan. Itse asuin Hoassilla ja hänellä oli oma asunto. Vaikka asuin hänen luona niin paperilla en sielä ollut. Tiesin Maijan maineen mustien miesten suhteen ennen kuin seurustelumme alkoi. Viimeisenä opiskelu vuonna Maija päätti hankkia lapsen ennen valmistumista. Jätti ehkäisyn pois ja ajatteli antaa onnettaren päättää. Maija jatkoi kimppakivana olemista, joskus olin mukana joskus en. Olin kirjoilla edelleen opiskelija kämpässäni. Jos lapsi tulee ja minä olen isä, hyvä niin. Jos taasen en niin tapaan ihanan ihana yksinhuoltajan vuoden päästä ja muutamme myös kirjanpidollisesti yhteen.


      • Anonyymi
        jää... kirjoitti:

        missähän kohtaa tunnustin etten tiedä tilanteesta mitään? Itsehän olet sen tilanteen täällä kaikille julistanut?

        Vai että lapsen parasta... ajattelepa omalle kohdalle että sinun isäsi tulee sinulle sanomaan että kuulepas Mauno, sinä et olekaan minun poikani vaan tuo naapurin Reiska on oikea isäsi. Sillä on ollut tapana käydä nussimassa tuota äitiäsi kun se aina välillä haluaa vierasta kyrpää. Mitäpä luulet, miltä tuntuisi? (Tai no en ihmettelisi vaikka tilanne olisi sinunkin kohdallasi näin... ehkäpä oletkin tietämättäsi siskosi kanssa naimisissa...).

        Ei se totuus tule mitenkään ilmi. Ei kenelläkään ole syytä kertoa sitä.
        Jos taasen terveys syyt tulisi siihen pakottamaan olisimme kaikki hyvin yllättyneitä.


    • todentuntuista:

      "Vaimoni, sisällään parhaan ystävämme kulli.
      He istuivat liikkumatta muutaman minuutin, jonka jälkeen vaimoni nousi ja meni pesemään itsensä." He olivatkin siinä päättäneet että kun nyt kalu on sisään saatu niin mitäpä tässä turhaan naimaan aletaan, istutaan vaan tässä hiljaa paikallaan... tsiisus.

    • Vanha herra

      Näistä nettijutuista ei aina tiedä onko tarina totta. Mutta kirjoittajalla on ainakin fantasia olemassa ja tyydyttämätöntä tarvetta antaa vaimo tarjolle. Itse olen suonut vaimolleni vapauksia, koska hän haluaa myös muiden miesten hyväilyjä ja näiden kiimaisia kulleja sisäänsä.
      Itselleni on hienointa päästä katsomaan ja osallistua, mutta myös pehmeäksi naidun vaimon odottelu kotiin on kiihottavaa.

    • Savon tyttö

      Hei. Naisena sanoisin, että on tämä tavallaan hieno ja kiihottava juttu. Tällaista meillä oli lapsena, mutta ei enää avioliiton aikana, sillä mieheni on mustasukkainen tai ujo. Ehkä molempia. Minun mielestäni taas yhteissaunominen on naimisissakin olevalle naiseläjälle sallittu ja siveellinen tapa hieman naisellisesti paljastella ja nauttia miesten huomiosta, muidenkin kuin omansa. Meidän avioliiton aikana näin on tapahtunut vain kerran, kun mieheni nuoruusvuosien pomo metsänistutuksista tuli käymään ja lämmitettiin sauna. Sinne ihme kyllä mentiin yhdessä. Olisiko siihen vaikuttanut ikäero, vierashan oli meitä huomattavasti vanhempi. Minä kumminkin koin sen turvallisuutta lisäävänä asiana ja jos totta puhun, pikkuisen järjestin muka huomaamatta miehille siitä hyvästä näytöstä. Kyllä minun mieheni minusta varmaan ylpeä oli. Kun vieras oli lähtenyt, mieheni vei minut saman tien sänkyyn ja otti ihanasti takaa päin. Niskasta kiinni pitäen.

    • naitu

      On itsellä samanlainen kokemus, itse yllätyin kovin kun mieheni hyväksyi yhdynnän vieraan kanssa ilman ehkäisyä.

      • TakuullaSanoi

        Hei "naitu", kiva löytää täältä kanssasisar. Minulle aikoinaan aluksi tuotti työtä ja tuskaa miettiä onko sopivaa vai ihan synnillistä jopa, kun uskonnollisessa kodissa olen kasvanut, että aviomieheni haluaa minun tarjoavan intiimejä palveluksia meillä yöpyville miesvieraille. Se on joskus ollut vieraallemme täysi yllätys, joskus siitä on taas ennalta sovittu. Mutta ei siitä mitää numeroa tehdä, ollaan ja eletään niin kuin muutenkin, sillä erolla vaan että nukkumaan käydessä menenkin toisen miehen viereen, enkä omani. Onhan se erotiikka toisenlaista, mutta miten paljon se lopulta poikkeaa siitä, että onhan paritanssikin kiihottavaa mukavan vieraan miehen kanssa. Mieheni tämän hyväksyy, kuten sinäkin sanoit, ja meilläkin mieheni haluaa että vieras voi olla ilman kondomia. Minä vaan siihen sanon, että onhan se sillä tavalla intohimoisempaa, polttaa enemmän kaloreita.


      • naitu

        On hienoa saada vierasta pettämättä miestään ja sitten myöhemmin tuntea oman tulikuuman aviosiipan kiihkeä nainti.


      • Anonyymi

        Ajatus että kirnuaa vieraan miehen spermaa vaimon pillussa on jotain käsittömän kiihoittavaa.


    • Rajoittunutko

      Yök! Itse en voisi vaimoani jakaa.

    • Anonyymi

      Olen itsekin ylpeä vaimostani ja halusin esitellä häntä kavereilleni.
      Olin ottanut vaimostani alastonkuvia ja näyttänyt vaimon luvalla myös joillekin kavereille.
      Olimme olleet 4 kk yhdessä kun vaimoni (silloinen tyttöystäväni) suostui kimppaan ķahden miehen kanssa.
      Alussa olimme perjantaista-lauantai iltaan.
      Kimppa oli niin onnistunut että seuraavana viikonloppuna olimme samassa sängyssä koko viikonlopun maanantai aamuun asti.
      Kaveri on asunut 3 kuukatta meillä ja meillä on ollut yhteinen nainen.

    • Anonyymi

      80 luvulla vaimoni kanssa silloin tällöin noin kahdeksan vuoden ajan harrastimme parinvaihtoa ja joskus oli mies tai nainen kolmantena. Se oli huikeata aikaa, rouvilla karvaiset vitut ja miehillä paljaat kalut. Siemenet saivat lentää vapaasti eikä meilläkään ollut tuolloin aina muutakaan ehkäisyä.

      • Anonyymi

        Lisäisin vielä, että saimme 80 luvulla vaimoni kanssa kolme lasta eikä ole mahdotonta tuo isyysasia. On ihan mahdollista, että en ole siittänyt kaikkia mutta emme ole vaimoni kanssa koskaan puhuneet asiasta, niin se vain on mennyt.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe