onko kalamies yhtä

onnentonkija

oikukas ja itsekäs kuin kalanainen?

8

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalainen nainen

      Itse kalat naisena en allekirjoittaisi tuota itsekkyyttä. Ailahtelevainen myönnän välillä olevani... Mitä tarkoitat, kun sanot "oikukkaaksi"? Kuka itsekkääksi sanoo niin ei kalat naista tunne, väitän. Voisitko vähän perustella sanojasi...

      • Oinasmies

        ne on tylsiä ja rauhallisia, vaikka olisikin meno päällä.
        Mukavia kavereina kun itse vaan muistaa varoa kalanaisten herkkää mieltä.
        Ei todellakaan jaksa kiinnostaa, uikaa verkkoon.


      • kyllä vaan!!
        Oinasmies kirjoitti:

        ne on tylsiä ja rauhallisia, vaikka olisikin meno päällä.
        Mukavia kavereina kun itse vaan muistaa varoa kalanaisten herkkää mieltä.
        Ei todellakaan jaksa kiinnostaa, uikaa verkkoon.

        Ainakin kalamies on oikukas ja itsekäs. Luulee että on aina oikeassa ja että maailma pyörii vain HÄNEN napansa ympärillä.
        Vain hänellä on isoja!!!!! ongelmia ja vain hänen!! ongelmansa ovat ne joita pitää pohtia.
        Vaipuu yht'äkkiä synkkyyteen murjottamaan, eikä taatusti kerro syytä, sehän on muissa, ei hänessä!
        Oikeassa kalatmies on aina, muut ovat sivistymättömiä tyhmiä moukkia.tekevät aina virheitä, joita kalatmies saa hävetä.

        Ja kuinkas se meni oikeesti, olen saanut hävetä silmät päästäni kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla kun kalatmies alkaa kailottaa perheasioita kovaan ääneen. Arvostelee kumppania muille ihmisille, negatiivisesti tietysti.
        Ja hänen asiansa ovat vain ja ainoastaan hänen, älkööt muut niitä sorkkiko. Muiden perheenjäsenten asiat ovat julkisia, kaikkialla.
        Oikukas kuin pikkulapsi;menen toiselle hiekkalaatikolle jollet anna mulle mun lapiota (aiemmin sanonut, hänen tavaroitaan saa TIETTY lainata)

        Lyhyesti sanoisin ulkokullattu alpakka!
        Lupaa paljon mutta ei edes myönnä luvanneensa koskaan mitään.
        yhdyn edelliseen, ei todellakaan jaksa enää kiinnostaa, uikaa verkkoon, ei mun!!


      • .... ö ö ö
        kyllä vaan!! kirjoitti:

        Ainakin kalamies on oikukas ja itsekäs. Luulee että on aina oikeassa ja että maailma pyörii vain HÄNEN napansa ympärillä.
        Vain hänellä on isoja!!!!! ongelmia ja vain hänen!! ongelmansa ovat ne joita pitää pohtia.
        Vaipuu yht'äkkiä synkkyyteen murjottamaan, eikä taatusti kerro syytä, sehän on muissa, ei hänessä!
        Oikeassa kalatmies on aina, muut ovat sivistymättömiä tyhmiä moukkia.tekevät aina virheitä, joita kalatmies saa hävetä.

        Ja kuinkas se meni oikeesti, olen saanut hävetä silmät päästäni kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla kun kalatmies alkaa kailottaa perheasioita kovaan ääneen. Arvostelee kumppania muille ihmisille, negatiivisesti tietysti.
        Ja hänen asiansa ovat vain ja ainoastaan hänen, älkööt muut niitä sorkkiko. Muiden perheenjäsenten asiat ovat julkisia, kaikkialla.
        Oikukas kuin pikkulapsi;menen toiselle hiekkalaatikolle jollet anna mulle mun lapiota (aiemmin sanonut, hänen tavaroitaan saa TIETTY lainata)

        Lyhyesti sanoisin ulkokullattu alpakka!
        Lupaa paljon mutta ei edes myönnä luvanneensa koskaan mitään.
        yhdyn edelliseen, ei todellakaan jaksa enää kiinnostaa, uikaa verkkoon, ei mun!!

        ja yleistystä sitä piisaa.

        mä tunnen erittäin läheisesti kalamiehen.
        AINA kuuntelee toisten ongelmia ja auttaa AINA.
        muutenkin aina oikein ikäänkuin etsii "surkeita" joille vois olla apuna, jos siihen pystyy.

        nimenomaan EI tyrkytä omia ongelmia esille, vaan ne saa nyhtää ja tonkia, että mikä nyt mahdollisesti mättää ja saa hiljaiseksi - siis jo valmiiksi hiljaisen ihmisen.

        sitten kun ongelman saa nyhdettyä selville, ei syytä lähtökohtaisesti muita, tai yleensä ketään tai mitään. ei menetä koskaan malttiaan.
        jos jotain pitää syyttää, niin syyttää itseään.

        ei väitä olevansa aina oikeassa, joskaan ei aina väärässäkään. ei ylipäänsä hae syyllisiä vaan rauhallista ratkaisua.

        ei kailota asioita suureen ääneen eikä varsinkaan arvostele.

        jos jotain lupaa, niin sen VARMASTI kans tekee.
        AINA
        KAIKEN
        Ja ajallaan myös

        nimenomaan ei voi sietää sitä, että jotain luvataan, eikä sitä sitten pidetä.

        että eipä mennyt yksiin.


      • joojoo..........
        .... ö ö ö kirjoitti:

        ja yleistystä sitä piisaa.

        mä tunnen erittäin läheisesti kalamiehen.
        AINA kuuntelee toisten ongelmia ja auttaa AINA.
        muutenkin aina oikein ikäänkuin etsii "surkeita" joille vois olla apuna, jos siihen pystyy.

        nimenomaan EI tyrkytä omia ongelmia esille, vaan ne saa nyhtää ja tonkia, että mikä nyt mahdollisesti mättää ja saa hiljaiseksi - siis jo valmiiksi hiljaisen ihmisen.

        sitten kun ongelman saa nyhdettyä selville, ei syytä lähtökohtaisesti muita, tai yleensä ketään tai mitään. ei menetä koskaan malttiaan.
        jos jotain pitää syyttää, niin syyttää itseään.

        ei väitä olevansa aina oikeassa, joskaan ei aina väärässäkään. ei ylipäänsä hae syyllisiä vaan rauhallista ratkaisua.

        ei kailota asioita suureen ääneen eikä varsinkaan arvostele.

        jos jotain lupaa, niin sen VARMASTI kans tekee.
        AINA
        KAIKEN
        Ja ajallaan myös

        nimenomaan ei voi sietää sitä, että jotain luvataan, eikä sitä sitten pidetä.

        että eipä mennyt yksiin.

        Niinpä kuten edellisestä voi lukea, kalat murjottaa ja näyttää maailmalle miten hän on marttyyri!

        Ei kukaan ole maailman paras ja ainoa!


      • Kalala
        kyllä vaan!! kirjoitti:

        Ainakin kalamies on oikukas ja itsekäs. Luulee että on aina oikeassa ja että maailma pyörii vain HÄNEN napansa ympärillä.
        Vain hänellä on isoja!!!!! ongelmia ja vain hänen!! ongelmansa ovat ne joita pitää pohtia.
        Vaipuu yht'äkkiä synkkyyteen murjottamaan, eikä taatusti kerro syytä, sehän on muissa, ei hänessä!
        Oikeassa kalatmies on aina, muut ovat sivistymättömiä tyhmiä moukkia.tekevät aina virheitä, joita kalatmies saa hävetä.

        Ja kuinkas se meni oikeesti, olen saanut hävetä silmät päästäni kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla kun kalatmies alkaa kailottaa perheasioita kovaan ääneen. Arvostelee kumppania muille ihmisille, negatiivisesti tietysti.
        Ja hänen asiansa ovat vain ja ainoastaan hänen, älkööt muut niitä sorkkiko. Muiden perheenjäsenten asiat ovat julkisia, kaikkialla.
        Oikukas kuin pikkulapsi;menen toiselle hiekkalaatikolle jollet anna mulle mun lapiota (aiemmin sanonut, hänen tavaroitaan saa TIETTY lainata)

        Lyhyesti sanoisin ulkokullattu alpakka!
        Lupaa paljon mutta ei edes myönnä luvanneensa koskaan mitään.
        yhdyn edelliseen, ei todellakaan jaksa enää kiinnostaa, uikaa verkkoon, ei mun!!

        minun ukkoni on leijona ja tuo kuvauksesi sotpii täsmälleen HÄNEEN, en missään tapauksessa haluaisi puhua omia perheasioitamme ulkopuolisille.


    • kalamies38

      On olemassa Sielu ja sen persoona ja "syntymämerkki".

      Kaikissa kaloissa ja merkeissä muutoinkin on hyviä ja huonoja puolia.

      kaloissa on erityisesti haaveilevaa herkkyyttä ja heidän intuitiivisuutensa on omaa luokkaansa.

      Se että kykeneekö tuntemuksiaan tunnistamaan ja tulkitsemaan onkin sitten eri asia. Siihen mielestäni auttaa hyvin monet filosofiset pohdinnat kuten teologiset, psykologiset ja psykiatriaset teokset.

      Kaloissa on hyvä sydämisiä kuin paha sydämisiä ihmisiä ja nämä taipuvat sitten luonteineen sinne minne sitten ovatkin kallellaan.

      tärkeempää on ihmisen hyvyys ja kyky välittää toisista ihmistä.

    • me

      tuntemani kalanaiset on itsekeskeisiä, kaikki on aina tosten syy, ei koskaan heidän,ja se itsensä kehuminen on pitemmän päälle aika kyllästyttävää, tyhjät tynnyrit kolisee eniten. ja tämä minä olen niin killtti ja hyvä, vaikuttaa siltä että jotkut kala naiset on lukenut kalojen hyviä luonnepiirteitä ja kopioi niitä , se hyvyys ei näytä tulevan sydämestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe