oikukas ja itsekäs kuin kalanainen?
onko kalamies yhtä
8
1716
Vastaukset
- kalainen nainen
Itse kalat naisena en allekirjoittaisi tuota itsekkyyttä. Ailahtelevainen myönnän välillä olevani... Mitä tarkoitat, kun sanot "oikukkaaksi"? Kuka itsekkääksi sanoo niin ei kalat naista tunne, väitän. Voisitko vähän perustella sanojasi...
- Oinasmies
ne on tylsiä ja rauhallisia, vaikka olisikin meno päällä.
Mukavia kavereina kun itse vaan muistaa varoa kalanaisten herkkää mieltä.
Ei todellakaan jaksa kiinnostaa, uikaa verkkoon. - kyllä vaan!!
Oinasmies kirjoitti:
ne on tylsiä ja rauhallisia, vaikka olisikin meno päällä.
Mukavia kavereina kun itse vaan muistaa varoa kalanaisten herkkää mieltä.
Ei todellakaan jaksa kiinnostaa, uikaa verkkoon.Ainakin kalamies on oikukas ja itsekäs. Luulee että on aina oikeassa ja että maailma pyörii vain HÄNEN napansa ympärillä.
Vain hänellä on isoja!!!!! ongelmia ja vain hänen!! ongelmansa ovat ne joita pitää pohtia.
Vaipuu yht'äkkiä synkkyyteen murjottamaan, eikä taatusti kerro syytä, sehän on muissa, ei hänessä!
Oikeassa kalatmies on aina, muut ovat sivistymättömiä tyhmiä moukkia.tekevät aina virheitä, joita kalatmies saa hävetä.
Ja kuinkas se meni oikeesti, olen saanut hävetä silmät päästäni kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla kun kalatmies alkaa kailottaa perheasioita kovaan ääneen. Arvostelee kumppania muille ihmisille, negatiivisesti tietysti.
Ja hänen asiansa ovat vain ja ainoastaan hänen, älkööt muut niitä sorkkiko. Muiden perheenjäsenten asiat ovat julkisia, kaikkialla.
Oikukas kuin pikkulapsi;menen toiselle hiekkalaatikolle jollet anna mulle mun lapiota (aiemmin sanonut, hänen tavaroitaan saa TIETTY lainata)
Lyhyesti sanoisin ulkokullattu alpakka!
Lupaa paljon mutta ei edes myönnä luvanneensa koskaan mitään.
yhdyn edelliseen, ei todellakaan jaksa enää kiinnostaa, uikaa verkkoon, ei mun!! - .... ö ö ö
kyllä vaan!! kirjoitti:
Ainakin kalamies on oikukas ja itsekäs. Luulee että on aina oikeassa ja että maailma pyörii vain HÄNEN napansa ympärillä.
Vain hänellä on isoja!!!!! ongelmia ja vain hänen!! ongelmansa ovat ne joita pitää pohtia.
Vaipuu yht'äkkiä synkkyyteen murjottamaan, eikä taatusti kerro syytä, sehän on muissa, ei hänessä!
Oikeassa kalatmies on aina, muut ovat sivistymättömiä tyhmiä moukkia.tekevät aina virheitä, joita kalatmies saa hävetä.
Ja kuinkas se meni oikeesti, olen saanut hävetä silmät päästäni kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla kun kalatmies alkaa kailottaa perheasioita kovaan ääneen. Arvostelee kumppania muille ihmisille, negatiivisesti tietysti.
Ja hänen asiansa ovat vain ja ainoastaan hänen, älkööt muut niitä sorkkiko. Muiden perheenjäsenten asiat ovat julkisia, kaikkialla.
Oikukas kuin pikkulapsi;menen toiselle hiekkalaatikolle jollet anna mulle mun lapiota (aiemmin sanonut, hänen tavaroitaan saa TIETTY lainata)
Lyhyesti sanoisin ulkokullattu alpakka!
Lupaa paljon mutta ei edes myönnä luvanneensa koskaan mitään.
yhdyn edelliseen, ei todellakaan jaksa enää kiinnostaa, uikaa verkkoon, ei mun!!ja yleistystä sitä piisaa.
mä tunnen erittäin läheisesti kalamiehen.
AINA kuuntelee toisten ongelmia ja auttaa AINA.
muutenkin aina oikein ikäänkuin etsii "surkeita" joille vois olla apuna, jos siihen pystyy.
nimenomaan EI tyrkytä omia ongelmia esille, vaan ne saa nyhtää ja tonkia, että mikä nyt mahdollisesti mättää ja saa hiljaiseksi - siis jo valmiiksi hiljaisen ihmisen.
sitten kun ongelman saa nyhdettyä selville, ei syytä lähtökohtaisesti muita, tai yleensä ketään tai mitään. ei menetä koskaan malttiaan.
jos jotain pitää syyttää, niin syyttää itseään.
ei väitä olevansa aina oikeassa, joskaan ei aina väärässäkään. ei ylipäänsä hae syyllisiä vaan rauhallista ratkaisua.
ei kailota asioita suureen ääneen eikä varsinkaan arvostele.
jos jotain lupaa, niin sen VARMASTI kans tekee.
AINA
KAIKEN
Ja ajallaan myös
nimenomaan ei voi sietää sitä, että jotain luvataan, eikä sitä sitten pidetä.
että eipä mennyt yksiin. - joojoo..........
.... ö ö ö kirjoitti:
ja yleistystä sitä piisaa.
mä tunnen erittäin läheisesti kalamiehen.
AINA kuuntelee toisten ongelmia ja auttaa AINA.
muutenkin aina oikein ikäänkuin etsii "surkeita" joille vois olla apuna, jos siihen pystyy.
nimenomaan EI tyrkytä omia ongelmia esille, vaan ne saa nyhtää ja tonkia, että mikä nyt mahdollisesti mättää ja saa hiljaiseksi - siis jo valmiiksi hiljaisen ihmisen.
sitten kun ongelman saa nyhdettyä selville, ei syytä lähtökohtaisesti muita, tai yleensä ketään tai mitään. ei menetä koskaan malttiaan.
jos jotain pitää syyttää, niin syyttää itseään.
ei väitä olevansa aina oikeassa, joskaan ei aina väärässäkään. ei ylipäänsä hae syyllisiä vaan rauhallista ratkaisua.
ei kailota asioita suureen ääneen eikä varsinkaan arvostele.
jos jotain lupaa, niin sen VARMASTI kans tekee.
AINA
KAIKEN
Ja ajallaan myös
nimenomaan ei voi sietää sitä, että jotain luvataan, eikä sitä sitten pidetä.
että eipä mennyt yksiin.Niinpä kuten edellisestä voi lukea, kalat murjottaa ja näyttää maailmalle miten hän on marttyyri!
Ei kukaan ole maailman paras ja ainoa! - Kalala
kyllä vaan!! kirjoitti:
Ainakin kalamies on oikukas ja itsekäs. Luulee että on aina oikeassa ja että maailma pyörii vain HÄNEN napansa ympärillä.
Vain hänellä on isoja!!!!! ongelmia ja vain hänen!! ongelmansa ovat ne joita pitää pohtia.
Vaipuu yht'äkkiä synkkyyteen murjottamaan, eikä taatusti kerro syytä, sehän on muissa, ei hänessä!
Oikeassa kalatmies on aina, muut ovat sivistymättömiä tyhmiä moukkia.tekevät aina virheitä, joita kalatmies saa hävetä.
Ja kuinkas se meni oikeesti, olen saanut hävetä silmät päästäni kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla kun kalatmies alkaa kailottaa perheasioita kovaan ääneen. Arvostelee kumppania muille ihmisille, negatiivisesti tietysti.
Ja hänen asiansa ovat vain ja ainoastaan hänen, älkööt muut niitä sorkkiko. Muiden perheenjäsenten asiat ovat julkisia, kaikkialla.
Oikukas kuin pikkulapsi;menen toiselle hiekkalaatikolle jollet anna mulle mun lapiota (aiemmin sanonut, hänen tavaroitaan saa TIETTY lainata)
Lyhyesti sanoisin ulkokullattu alpakka!
Lupaa paljon mutta ei edes myönnä luvanneensa koskaan mitään.
yhdyn edelliseen, ei todellakaan jaksa enää kiinnostaa, uikaa verkkoon, ei mun!!minun ukkoni on leijona ja tuo kuvauksesi sotpii täsmälleen HÄNEEN, en missään tapauksessa haluaisi puhua omia perheasioitamme ulkopuolisille.
- kalamies38
On olemassa Sielu ja sen persoona ja "syntymämerkki".
Kaikissa kaloissa ja merkeissä muutoinkin on hyviä ja huonoja puolia.
kaloissa on erityisesti haaveilevaa herkkyyttä ja heidän intuitiivisuutensa on omaa luokkaansa.
Se että kykeneekö tuntemuksiaan tunnistamaan ja tulkitsemaan onkin sitten eri asia. Siihen mielestäni auttaa hyvin monet filosofiset pohdinnat kuten teologiset, psykologiset ja psykiatriaset teokset.
Kaloissa on hyvä sydämisiä kuin paha sydämisiä ihmisiä ja nämä taipuvat sitten luonteineen sinne minne sitten ovatkin kallellaan.
tärkeempää on ihmisen hyvyys ja kyky välittää toisista ihmistä. - me
tuntemani kalanaiset on itsekeskeisiä, kaikki on aina tosten syy, ei koskaan heidän,ja se itsensä kehuminen on pitemmän päälle aika kyllästyttävää, tyhjät tynnyrit kolisee eniten. ja tämä minä olen niin killtti ja hyvä, vaikuttaa siltä että jotkut kala naiset on lukenut kalojen hyviä luonnepiirteitä ja kopioi niitä , se hyvyys ei näytä tulevan sydämestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602