RHCP:n kaltainen bändi

olisko?

Olisko jotain hyvää bändiä, jonka musiikki on samantapasta kun Red Hot Chili Peppersin?

3

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

riippuu minkä aikakauden rhcp:tä tarkoitat, mutta kannattaa kuunnella jane's addictionia, se on se bändi missä dave navarro oli.

• ...

Mahdotonta sanoa jos et määrittele tarkemmin, minkä ajan tuotantoa muistuttavia bändejä haet. RHCP:n musiikki on ollut funkkia, punkrockia ja poppia. Jos samanlaista pakettia yrität löytää, ilmoita muillekkin mikäli onnistut.

Faith No More muistuttaa kyllä joskeenkin 80 -ja 90-luvun taitteen tuotantoa.

• aäsödlfkgjh

Rhcp:n musiikki on tosi omanlaistaan koska ensinnäkin yhtyeen jäsenet on kaikki tosi persoonallisuuksia ja (:D no ainakin soittajat, tosin Anthonyn lavameno korvaa paljon laulun puolelta) lajinsa huippuja yhteensoittaminen TOIMII, kaikilla on hirveästi monitahoisia vaikutteita, bändillä on pitkä historia mistä ammentaa, yms. Se on semmonen järkyttävä paketti.

Mun mielestä tämä on sellanen bändi jota ei voi verrata mihinkään muuhun, siis olen oikeesti sitä mieltä. Mutta jos on hullu pepper-fani niin mulla toimi muun fanitus-musiikin löytämistapana se että selasin internet-artikkeleista peppersien vaikutteita ja sitten siitä eteenpäin suuntaan/toiseen. Sivistys kasvo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27