Olen maalaamassa lapsen huoneen seinään eläinhahmoja. Millä maalilla nämä kannattaisi tehdä? Kuviin täytyisi käyttää todella montaa eri väriä. Ymmärtääkseni pienin seinämaalipurkkikin on suht suuri, kun joitain värejä tarvitsee kuitenkin tosi vähän. Voiko askartelumaaleja käyttää seiniin? Jos voin, niin minkälaisia niiden pitäisi olla? Kiitollinen jos joku osaa auttaa.
Vastaukset 2
- ehkäpä..
Mä en oo kauheen expertti näis maalaus jutuis mut ainaki akryyliväreillä voi maalaa kaikkii kaappei ja kippoi ja melkee mitä vaa..voisit ottaa selvää käykö ne myös seinään.. :)
- lastenhuoneen
seinään iso möhköfantti ja käytettiin ihan kaupasta ostettua seiniin tarkoitettua maalia..
niitä on pieniä purkkeja ja värin sekoitus on joku 2-5e pintaan ja ainakin varmuudella se kestää seinässä.
työn iloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406