Olen usein ihmetellyt kyseistän termiä. Sen kuulee usein sellaisissa yhteyksissä kun joku on tyytymätön jonkun lain tiukentumiseen tai valvonnan lisääntymiseen. Epäselväksi on jäänyt mitä he haluavat ajaa takaa kun moista termiä käyttävät.
Mitä tarkoitetaan poliisivaltiolla?
5
483
Vastaukset
- kommunisti
tietysti! ja koko kommari eu:ta. isoveli ohjailee.
- JKKL
Tosiaankin. Enpä osannut ajatella että todennäköisimmät "poliisivaltio" termin käyttäjät voisivat profiloitua paranoideiksi kommunisteiksi! Onko olemassa muita? Sellaisia jotka käyttävät sitä vakavalla mielellä? Onko vastaus ei?
- joku selittänee
JKKL kirjoitti:
Tosiaankin. Enpä osannut ajatella että todennäköisimmät "poliisivaltio" termin käyttäjät voisivat profiloitua paranoideiksi kommunisteiksi! Onko olemassa muita? Sellaisia jotka käyttävät sitä vakavalla mielellä? Onko vastaus ei?
Olen jo ikäihminen, mutta en ole koskaan käyttänyt sanontaa poliisivaltio missään yhtyedessä.
Jos vertais tuota isoa naapuria, niin siellä on miliisin silmä tarkkailemassa sekä mahdollisessa että mahdottomassa paikassa. Tulisko sanonta näin ollen venäjältä. Komunismia se ei ole, koska se on aatesuuntaus. - poliisivaltio
joku selittänee kirjoitti:
Olen jo ikäihminen, mutta en ole koskaan käyttänyt sanontaa poliisivaltio missään yhtyedessä.
Jos vertais tuota isoa naapuria, niin siellä on miliisin silmä tarkkailemassa sekä mahdollisessa että mahdottomassa paikassa. Tulisko sanonta näin ollen venäjältä. Komunismia se ei ole, koska se on aatesuuntaus.tapahtuu poliisin murhanhimoisella avustuksella. vievät mielisairaalaan. siellä tohtori määrää ja hoitaja piikittää.
sydän pettää lääkkeistä. ei kaikilla ihan heti mutta osalla kyllä hetikin. kellä myöhemmin on huonommassa asemassa koska joutuu kestämään kidutusta ja vapaudenriistoa kauemmin.
useat ihan syyttäkin joutuvat koskei välissä ole mitään oikeusistuinta, riittää että joku tekee ilmoituksen tai omaa suhteita poliisiin.
- sellainen
Ja muitakin löytyy. Vähitellen lisääntyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954