Moikka.
Voiko mini apleen asentaa windowsin ihan normaalisti jos kyllästyy leopardiin.
T. Kake.
Mini
8
772
Vastaukset
- Voi....
Asentaa ollekaan normaalisti.
säilöä sinut spriihin ja panna näytteille? Olisit nimittäin uhanalainen suurharvinaisuus, jos tosiaan kyllästyisit Leopardiin ja laittaisit Windowsin tilalle.
Mutta onnistuuhan tuo, ei siinä mitään. Pieni Leopard-osio pitää kyllä jättää levylle, muutama giga. Hyvin Mini Winukkaa pyörittää. Kaikki ajurit tulee Applelta valmiina Xp:lle ja Vistalle.- höpsistä..
Jopa Linus Torvalds on hylännyt Leopardin ja on asentanut Linuxin Power Maciin. Linusin mielestä Mac OS X häviää jopa Vistalle ohjelmoijan näkökulmasta.
Itsekin olen vaihtanut Leopardin Tiikeriin, mutta samalta koneelta löytyy myös Linux. höpsistä.. kirjoitti:
Jopa Linus Torvalds on hylännyt Leopardin ja on asentanut Linuxin Power Maciin. Linusin mielestä Mac OS X häviää jopa Vistalle ohjelmoijan näkökulmasta.
Itsekin olen vaihtanut Leopardin Tiikeriin, mutta samalta koneelta löytyy myös Linux.edes Linus käyttäisi Linuksia, kuka sitten?
Jutussa jota tuttuun trollityyliisi siteeraat valikoiden Linus kylläkin sanoi, että OS X on tuota ohjelmoijan näkökulmaa lukuun ottamatta selvästi parempi kuin Vista.
Loppujen lopuksi aika harva meistä pahemmin ohjelmoi, ja hyvin kyllä näkyy OS X siihenkin kelpaavan, kun nyt on yli 50 000 open source -projektia meneillään sille. Jep jep!- mika2
höpsistä.. kirjoitti:
Itsekin olen vaihtanut Leopardin Tiikeriin, mutta samalta koneelta löytyy myös Linux.... linusilla onkin omalehmä ojassa. Ohjelmoijien näkökulmasta en osaa kylläkään sanoa mitään kun en siitä mitään tajua. Sen kuitenkin voi todeta, että meille taviskäyttäjille on helvettiä jos järjestelmät rakennetaan ohjelmoijien näkökulmasta ja siksi osx onkin niin ihana kun se on tehty ihan tavallisen kuolevaisen näkökulmasta.
Toisaalta kyllä tykkään lunuxistakin, mutta en sitä kyllä ikikuuna päivänä maciini asentaisi. OsX on taviskäyttäjälle macissa parempi vaihtoehto. - XZY
mika2 kirjoitti:
... linusilla onkin omalehmä ojassa. Ohjelmoijien näkökulmasta en osaa kylläkään sanoa mitään kun en siitä mitään tajua. Sen kuitenkin voi todeta, että meille taviskäyttäjille on helvettiä jos järjestelmät rakennetaan ohjelmoijien näkökulmasta ja siksi osx onkin niin ihana kun se on tehty ihan tavallisen kuolevaisen näkökulmasta.
Toisaalta kyllä tykkään lunuxistakin, mutta en sitä kyllä ikikuuna päivänä maciini asentaisi. OsX on taviskäyttäjälle macissa parempi vaihtoehto.Itse sanoisin, että
jos minulla olisi ollut MAC käytössä jo 1985 en taatusti tietäisi tietokoneista mitään. Mac vaan toimii!!!
DOSin ja Windowsin ansiosta tiedän jotain tietokoneiden toiminnasta. On vaan ollut ihan pakko ottaa selvää - rtrtr
XZY kirjoitti:
Itse sanoisin, että
jos minulla olisi ollut MAC käytössä jo 1985 en taatusti tietäisi tietokoneista mitään. Mac vaan toimii!!!
DOSin ja Windowsin ansiosta tiedän jotain tietokoneiden toiminnasta. On vaan ollut ihan pakko ottaa selvääEn allekirjoittaisi tuota väitettä. Ei kai nyt hyvin toimiva järjestelmä mikään este ole itse tekniikan tuntemiselle. Minusta tuntuu, että asia on päinvastoin. Mitä ihanaa voi olla turhanpäiväisessä säätämisessä. Macin myötä olen itse ainakin oppinut käyttämään tietokonetta järkevämmin ja paremmin.
- jason-blue
rtrtr kirjoitti:
En allekirjoittaisi tuota väitettä. Ei kai nyt hyvin toimiva järjestelmä mikään este ole itse tekniikan tuntemiselle. Minusta tuntuu, että asia on päinvastoin. Mitä ihanaa voi olla turhanpäiväisessä säätämisessä. Macin myötä olen itse ainakin oppinut käyttämään tietokonetta järkevämmin ja paremmin.
Mutta Windowsin ja Linuxin kanssa joutuu väkisinkin opetteleen tietotekniikkaa, halusi tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010