Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia! Kumpi olisi parikymppiselle pariskunnalle parempi lomanviettopaikka: Play del ingles vai Playa de las americas? Kummassa on paremmat rannat, onko toinen "siistimpi" kuin toinen? Hintaeroja, viihtyvyyseroja? Mitä vain faktoja ja mielipiteitä otetaan vastaan! Itse en ole kanarialla käynyt, joten tietoa kaivataan..
Teneriffa vs. Gran Canaria?
3
1166
Vastaukset
- Matkailija
Olen käynyt molemmissa, useammankin kerran. Ei niillä mitään eroa ole, sama sauhuaminen ja diskoilu onnistuu molemilla saarilla. Ja rantaa riittää....
- Mak
Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän Playa del Ingelsistä.Ingelsin alue mielestäni siistimpi ja on laajempi kuin Americas.Ja lähellä on paljon enemmän nähtävää.Ja lähellä on Maspalomasin hyvä ranta.Menoa ja meininkiä löytyy varmasti molemmista paikoista yhtä paljon.
- mmono
Paikat lähinnä samanlaiset paitsi inglesissä on se nakuranta. rihkamaa, kapakoita,diskoja,muutama market ja ostoskeskus. Rannanlla molemmissa paikoissa täytyy olla varovainen on lasin siruja ja muuta roinaa joka paljastuu hiekasta. Muuten inglesin rannalla hiekka on hiekan väristä kun americasissa likaisen näköistä melkein mustaa. Menisin itse inglesiin onhan siinä las palmas aivan lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877