Kuvittelin hankkivani Honda Blacbirdin rahoitusyhtiön kautta. Maksukykyni olisi hyvin riittänyt asetettuihin ehtoihin, kunnes; Vakuutusten hinnat ovat JÄRKYTTÄVIÄ. Minulla ei ole siirrettäviä bonuksia yms. Tarjoukset ensi kesän vakuutuksiksi liikkuvat noin 1.300 euron tuntumassa..Olenko ymmärtänyt asian jotenkin väärin ? Kilpailutin 4 yhtiötä ( Fennia, Nordea, Tapiola, If ) Tämäkö on totuus ?
Rajut vakuutukset
16
2960
Vastaukset
- Kokeneempi
Vakuutusten hinta on nyrjähtänyt täysin kohtuuttomiksi suhteessa välineen itsensä hintaan. Protestiliikettäkään emme saane aikaan. Tuo 1.300 euroa taitaa olla sentään yläpäästä, oletko kokeillut Lähivakuutusta, tai Turvaa. Sitä en tiedä voisiko osamaksulla ostettuun ottaa vain osakaskon. Suostuisiko rahoitusyhtiö ?
Kyllä on kohtuutonta..! - HyvinAjella
osta halvempi pyörä minkä saat käteisellä ettei tarvitse ottaa täys kaskoa.
Sitten semmonen pyörä missä on vähän tehoja ja paljon painoa,ajelet pari vuotta sillä niin sitten kun on bonuksia semmoset 30-50% niin kyllä on vakuutukset jo järkevän hintaisia !
Itse maksan 900rr vakuutuksista (210kg/94kw)
Liikennevakuutus Osakasko=450e- maksan
hd streetbobista 400 e ja saa aja koko vuoden jos haluaa
- kallista huiva, mutta silti...
Itse kävin kysymässä pohjolassa vakuutuksia prätkiin.
Uuteen vakuutukseen saa alku bonukset: liikenne 20 ja kasko 60.- Hintatietoinen,,
Se on vielä halvempaa.
Esim: Suzuki Marauder VZ 800 v.2001
Paino/teho: 205/38Kw
Vakuutuskunta:helsinki
Vakuuttajan ikä: 28 (mikäli tällä edes on väliä)
Bonukset ed. mainitut 20/60%
Keskittämisasiakkaalle ovat
Liikenne: 516€
Isokaski: 271€
- jykä...f
Kysy turvasta tarjousta,itse sain tosi edullisesti.
- Tapani pani
TURVA PARAS
- Marauderi mies
Tapani pani kirjoitti:
TURVA PARAS
Marauderin kohdalla eroa yli 300 euroa.
- Köröttelijä
suhteeltaan Bläkkärinkin teholuokassa olevien pyörien vakuutukset ikäväkyllä vain maksavat.Vinkki kaskon suhteen jos sinulla on auto jossa on kaskossa täydet bonukset,saat kyllä pyörääsikin vähintään samat prosentit,tosin vain kaskon osuudelle .Parhaan hinnan saat muutenkin käymällä henkilökohtaisesti vakuutusyhtiön konttorissa neuvottelemassa.Myöskin vakuutusten keskittäminen yleensä kannattaa.Voin olla väärässä,mutta olen siinä käsityksessä,että kaskoon saa lähes aina 50% lähtöbonukset.
- harrastaja...
Sulla pitää kyllä olla mitoitettu budjetti aika tiukaksi, jos se kaatuu tonniin. Pyörän mahdollisen maksamisen lisäksi kesässä menee bensaan 2-300/kk, 500 renkaisiin = 1 kierros, korjauksiin tai huoltoihin väh. 500 ja niihin iltakahveihin väh. 100/kk. Lisäksi jostakin syystä tulee tarvetta päivittää ajokamppeita uudella rotsilla 2-500 ja kypärällä 300-800 ja saappaatkin kuluu nopeasti, joten niihinkin menee 2-300.
Ja jos vähänkin tosissaan harrastaa, niin putkisto, peilit ja vilkut vaihtuu...- aivanliikaaa
Tuskin kaatuu kysyjällä tonniin mutta onhan se nyt aika tyhmää maksaa vakuutuksesta tonnin jos toisesta vakuutusyhtiöstä saa 500:lla !
Ostaa sillä erotuksella kengät ja kypärän.
- Custom-rauta
1100cc / 55kW / 269 kg => vakuutus vuodessa 610€. Vakuutus kattaa ihan kaikki, mitä voi sattua, pl. rikoksenteon yhteydessä tai kännissä ajelun vahingot. Liikennevakuutuksen bonarit 40% ja kaskon 70%.
Ei minusta kovin kallista. Venettä ei tuolla summalla laske nosta vuosittain...- Mika++
Moni ajattelee, että kasko korvaa kaikenlaiset vahingot, mutta ei se korvaa kuin sopimuksessa mainitut. Mulla unohtu levyjarrulukko paikoilleen kun lähdin liikkeelle. Oikean puolen etujarrut hajosivat. Vakuutus ei korvannut niitä.
- honda1
vielä pohjantähdeltä. Itselläni ei siirrettäviä bonuksia ja liikenekkin vain-20% keskeytymätön
kaskoineen päivineen 650e vuosi. Kaskoon esim. saat täydet bonukset sieltä. Kyseessä -04vm 1000rr honda. - Japaa
pienempi pyörä ja kerää bonuksia.Lähivakuutus antoi uuteen vakuutukseen 20 bonusta liikenne vakuutus maksaa 330€ osakasko51€ ja saa ajaa ympäri vuoden Honda cb 500
- Köröttelijä
liikennevakuutukseen 20%lähtöbonuksen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449