Mistäköhän johtuu että lestadiolaisuus-palstalta sikiää Suomi24:n viikon suosituimpia keskusteluja kerta toisensa jälkeen? Onko tämä oikeasti niin helvetin mielenkiintoinen aihe?
Kunhan ihmettelen.
Mistä johtuu...
6
447
Vastaukset
- Repe
Sitä minäkin olen miettinyt vaikka ite oon vl-suurperheestä. Koskaan aiemmin ole asiasta kirjoittanut kun vasta nyt. Kavereita oli vl sekä ateistiperheistä ja siltä väliltä.Mustaa-oria Rintintiniä ja urheilukilpailuja katsottiin naapurissa. Seuroissa, tanseissa ja kapakoissa on käyty. Samanlaisia he ovat kuin muutkin ihmiset.
Minä en koskaan edes ole vaivautunut pohtimaan heidän ajatusmaailmaa. - Meikäpoika
oli niin mukavaa, oi jospa..."
- johtuu
Mietipä sitä? On sullakin mielenkiinnot kun jaksat oikein Ihmettelijä ihmetellä... Ilmeisesti se on mielenkiintoista...
Jatka ihmettelemistä, niin minäkin... - Xander gage
Aktiivisuudesta se on kiinni. Ja vakiojäsenistä. Lue vaikka minun viestejäni. Satoja ellei tuhansia.
- ma vain
täällä ihmeteltiin aikoinaan samaa asiaa ja joku antoi ohjeet, kuinka refresh/päivitä nappia painamalla saa vaikka miljoona lukijaa, jos vain jaksaa painella sitä. oon itekki ihmetelly, että kuinka näissä pilkkaavissa/syyttely kirjoituksissa on niin paljon lukijoita ja tavallisissa/asiallisissa niin vähän verrattuna muihin.
vastaus kysymykseen on siis se, että tällä palstalla on muutama/muutamia henkilöitä, jotka inhoavat jostain syystä katkerasti v-lestadiolaisia ja haluavat saada muutkin ihmiset mukaan tähän touhuun juuri refresh nappia painelemalla. tällöin viikon luetuimmat sarakkeessa on tietysti jokin VL-HARHAOPPIA tyylinen otsikko, jossa pyritään painamaan vanhoillis lestadiolaisuutta niin syvälle suohon kuin vain mahdollista. lisäksi kun tarkastelee näiden otsikoiden alla olevia vastauksia ja niiden kirjoitustyylejä, niin joskus on ollut havaittavissa, kuinka jokin henkilö on usealla eri nimimerkillä ottanut osaa keskusteluun. tästäkin asiasta on kirjoitettu tällä palstalla. - Ihmettelijä
Esim. äskeinen tilanne:
Lestadiolaisuus: 91 uutta kirjoitusta tänään
Luterilaisuus: 0 uutta kirjoitusta tänään
Mutta jatkakaa vaan ihan rauhassa kirjoittelua, onhan se hyvä että on aihe joka kiinnostaa.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723