Tyyliin: Montako surrealistia tarvitaan vaihtamaan lamppua. Vastaus: kaksi, toinen vaihtaa lampun ja toinen pitelee haukea.
Toivoisin lisää asiallisia vitsejä mielellään kuitenkin palstan henkeen sopivia. Siis ei saa herjata nyt ketään tietenkään.
Vitsejä kevennykseksi kaikille tosikoille.
5
646
Vastaukset
- Nick
tarvitaan, että saadaan aikaan pahansuopa keskustelu. Vastaus: yksi eli VRK
- cfgbmg
tämänkin pahansuovan keskustelun. Eli oikea vastaus on 0.
- Åkei
Taolainen: * Kaikki menee päin mäntyä.
Hindu: * Kaikki meni päin mäntyä jo aiemmin.
Islamilainen: * Jos kaikki menee päin mäntyä, ota panttivanki.
Protestantti: * Mikään ei mene päin mäntyä, jos teen työni ahkerammin.
Katolilainen: * Jos kaikki menee päin mäntyä, ansaitsen sen.
Juutalainen: * Miksi minulla menee aina kaikki päin mäntyä?
Buddhalainen: * Kun kaikki menee päin mäntyä: onko mänty todella mänty?
Rastafari: * Poltetaan mänty.
Ateisti: * Tuoko muka mänty?
Helluntailainen: * Mänty? Jäikö se pystyyn vaikka Ylivainio kosketti sitä?
Lestadiolainen: * Lisääntykää ja täyttäkää mänty.
Jehovan todistaja: * Kop, kop! Iltaa, tulimme vain kertomaan, että uudessa Vartiotornissa on juttu Männystä, jota päin kaikki meni.
Arkipäivän luterilainen: * Mänty, mänty! Mikä vitun mänty? Kaikki menee päin persettä! - Xander gage
Ihminen on itse paras vitsinsä. Jos opimme katsomaan peiliin oikein, saamme tuon tuostakin remakat naurut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811416
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181110- 211016
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114878Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46868- 18806
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652