Ihme vouhotusta lapsen saannista! Sehän on kautta maailman sivun ollut ja on - maailman luonnollisin asia. Kaikki jonninjoutavat kyselyt, pelot, muut ihmetyksen aiheuttajat hei haloo!!!Onko teillä yhtään järkeä päässä tyyliin voi voi mitä teen kun paska ei kulje!! No joo hei! Tulevia äitejä on niin monenlaisia, useimmilla toki järki päässä eikä kieltoa sen käyttämisessä että miettikää vähän ennenkuin kirjoitatte että voi voi mitä mä teen mullon menkat 1 pvä myöhässä oonko mä raskaana vai enkö mä oo raskaana ja voi voi mitä mä teen kun vanhemmat/poikaystävät-whatever/painostaa aborttiin no huuhhhh hellettä sentään teidän kaa..............
Maailman luonnollisin asia kuulkaas!
3
373
Vastaukset
- raskaanako?83
mitä mä teen?! mulla menkat 2pv myöhässä?! oonko raskaana? mitä jos oon? mitä vaihtoehtoja on? teenko abortin vai pidänkö lapsen? voi voi.. mitä mä teen? apua.. mies ei halua lasta.. iik! oikeasti. apua? kohtalontovereita??
- Humppis
just noin se meneekin apua mitä mä teen mulla ei kulje p..ka ja nälkäkin on et näköö haittaa voi voi uusavuttomuus oy:stä sentään mitä mä teeeeeen..
- Hannah
Osuit naulan kantaan
On kyllä mahtavaa et maailmasta löytyy kaiken kokeneita ja kaikesta selvinneitä ihmisiä.Sä oletkin varmasti ekana neuvomas peräruiskeiden käyttöä kaverilles jolla PASKA EI KULJE? (Vittu et mä haluaisin istua viereises pöydäs kuuntelees sitä keskustelua). Ja sä varmaan otat hoitaakses raiskatun 13vee tyttäres (joka ei tienny mitä tehdä ku menkat oli 2pv myöhäs) äpärän? Onhan se aikusen ihmisen vaikee ymmärtää kuinka tenavat osaa käyttää tietokoneita vanhempiaan paremmin mutta eivät yksin, ilman zemppaavia isukkeja ja äitejä selviä puberteetti kriiseistään.
Mieleen tulee vielä et mitähän virikettä SÄ lähdit hakemaan kun tälle keskustelupalstalle päädyit..? Tyhmät kysymykset kunniaan! Paska kulkee taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974856
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2351964- 811583
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3281127Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974