Onko kukaan tehnyt kannustalon aurora tai rauhala mallistosta loivan rinteen ratkaisua? Vihervaaralla on yksi minun neliöille sopiva rinne malli (korkeintaan 120), mutta jos haluaa auroran näköisen, terassit ja ulkoasun polppineen, on siinä haastetta tai sitten se ei vaan onnistu, tonttini on loiva rinne ja sellaisen ulkoasultaan haluaisin. Kiitos jos joku piirtäjä tai arkkitehti jaksaisi vastata?
Kannuksesta rinne Talo???? Arkkitehdit hoi!
.........................11111
4
1327
Vastaukset
- piirtelijä vastaa
Siihen eteen voi tehdä portaat kuten eduskuntatalossakin on.
- Asjantuntia
On onnellista asua kylän rumimmassa talossa.
Ei tarvitse katsoa sitä joka jumalan päivä aamiaispöydästä. - joku piirtäjä tai arkkitehti
Nyt sinulta on tainnut jäädä jotain hyvin olennaista ymmärtämättä. Jo ihan alussa.
- mikään ongelma
Meillä ainakin kävi tontilla kannustalon edustaja/arkkitehti, joka suunnitteli talon sille tontille meidän toiveiden mukaisesti. Rinnettä on n. 1.5 m:) Meillä Oulun lähettyvillä jyrkemmät rinnetontit ovat aika harvinaisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996