tapasin ihmisen
jota olin etsinyt pitkään
löysin sydämen
tuomaan hellyyttä elämään
sinä yönä piirsit
elämänviivaan rakkauden
sydämenviivaa siirsit
lähemmäs viivaa elämän
Sinä yönä
14
467
Vastaukset
- padme_amidala
..*huokaus*
miten ihana runo. Minulle kävi taannoin aivan samoin, vaikken mitään etsinyt. Sinä osasit omat ajatukseni kirjoittaa kauniisti runoksi, sait minut kerrankin sanattomaksi. Jään lukemaan runoasi uudestaan ...- tomppa2006
...kirjoitanko:
jota olin kaivannut pitkään/jota olin etsinyt pitkään...
Päädyin jälkimmäiseen valintaan aivan sattumalta. Usein näitä hienoja kohtaamisia tapahtuu, vaikkei mitään varsinaisesti etsisikään.
Palauttettasi on mukava lukea. Kiitos.
- sanottuna...
kaunis ja
tiivis..
siinä on
ei mitään liikaa
ja kaikki- tomppa2006
...kiitän sinua palautteesta...
tomppa
Elämänviiva lähemmäs sydämen viivaa.
*Huh*
Ei täältä tarvitse olla kuin päivä pois, niin
vieroitusoireet tulevat tuskallisen kipeiksi.
Onneni on että sinä toit runosi tänne tänään.:)
Alan toipua, ja uskallan sanoa, että se on sinun syysi:)))- tomppa2006
...raavaan miehen psykedeeliseen tilaan...
Tämä palsta on paratiisi. Rakkauden puisto, jossa ihmisillä vielä löytyy kauniita sanoja ja hyvää tahtoa.
Kiitos Mari, talletan palautteesi sydämeeni. Käyn lukemassa sitä aina, kun epävarmuus kaivertaa mieltäni. Kaunis kiitos!
- lindalinda1
Tiedätkö mitä.
Tuo toinen säkeistö olisi jo riittänyt rakkausru-
noksi, koska se on niin äärettömän i-ha-na ! Ei
ensimmäinen säkeistö sitä millään muotoa
huononna, täydentää toki. Mutta huomaat varmaan
itsekkin, kuinka söpö ja riittävä se on ihan yk-
sinkin.
Tykkäsin, kuten aina runoistasi Sinä veijari :)- tomppa2006
...kuinka ihailtavan lähelle runon pituuden arvioinnissasi osut...
Nimittäin runossani oli alunperin myös kolmas säkeistö, johon loppusointujen sovittaminen osoittautui liian hankalaksi. Otin sen kokonaisuudessan pois, muttei pienessä mielessäni edes käynyt raakata myös ensimmäinen säkeistö, heh.
Palautteen saaminen on erittäin tärkeätä, sinun sanasi laittoi todella ajattelemaan. Ehkä runon olisi voinut jättää yhteen säkeistöön. Kiitos Linda.
- kaaru
runosi ihailijana jälleen kerran marssin tämän jonon jatkoksi. Olet Tomppa aika velikulta, valloitat taas sanoillasi:)
Toinen säkeistö...ah ja voi, "sydämenviivaa siirsit lähemmäs viivaa elämän". Näin se toimii tuo ihmeellinen rakkaus:)))- tomppa2006
...kirjoitin runoni raakaversion paperille...
Runo ei oikein miellyttänyt, joten laitoin sen yöksi tyynyni alle. Tänä aamuna katsoin runoa ja tiesin heti miten sen pitää mennä. Amatöörirunoilija antaa neuvon! Suosittelen.
Aika velikultia miespuoliset runonkirjoittajat!
- *Rakkaudenlahja*
kuinka kaunis on runosi.Kunpa minäkin löytäisin sydämen sen joka toisi hellyttä elämään.Ihmisen jolla ois avain mun sydämeen.Sydämellinen kiitos hyvin kauniista runostasi!
- tomppa2006
...mutta rakkauden etsimisen on hankalaa...
Sinun sydämellisestä palautteesta haluan sinua kiittää.
Sinä yönä sydämet
sykkivät samaan tahtiin.
toisiinsa tukeutuen.
kaikkensa antaen,,,rakkaudelle.
Kiitos tomppa2006 nautittavasta lukuhetkestä
tuot rakkauden kaikissa muodoissaan niin hyvin esiin kaikissa runoissasi.- tomppa2006
...muuten niin harmaaseen aamuuni...
Kiitos paljon nautittavasta palautteestasi ruusu-kielo. Toivotan kaikkea hyvää päivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6182561Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231960JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191556- 671489
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221050Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181002Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16978