Hyvä Lindström!

-............-

Hienosti pistit Pekkarisen ja kumppanit aisoihin eilen.Äänestetään Perussuomalaiset suurkouvolan johtoon syksyllä.

21

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerusRaul

      Kymärissä oli hyvää juttua jarpan esiintymisestä ja TV:ssäkin pieni pätkä.

      Vähän jäi kymärissä sellainen tuntu, että julkaistavaa jarpan sanottavaa asian tiimoilta olisi ollut ennemmänkin.

      HYVÄ JARI!

      R.Lehto
      PS

      • Pauli Pesusieni

        Tämä Lindströmmi on pihalla kuin lumiukko. Jaksaa vaahdota vain omasta ja muiden voikkaalaisten menetetyistä työpaikoista kehdaten vielä sanoa että kukaan muu kuin voikkaalainen ei voi tietää miltä tuntuu kun työpaikka menee alta- Kyllä moni muukin on jäänyt työttömäksi kuin voikkaalaiset ja itse kunkin on pitänyt nousta jaloilleen ilman mitään tukitoimia mitä kuitenkin voikkaalaisille on annettu. Oman asia edunvslvoja taitaa olla tämä Lindströmmi.


      • PerusRaul
        Pauli Pesusieni kirjoitti:

        Tämä Lindströmmi on pihalla kuin lumiukko. Jaksaa vaahdota vain omasta ja muiden voikkaalaisten menetetyistä työpaikoista kehdaten vielä sanoa että kukaan muu kuin voikkaalainen ei voi tietää miltä tuntuu kun työpaikka menee alta- Kyllä moni muukin on jäänyt työttömäksi kuin voikkaalaiset ja itse kunkin on pitänyt nousta jaloilleen ilman mitään tukitoimia mitä kuitenkin voikkaalaisille on annettu. Oman asia edunvslvoja taitaa olla tämä Lindströmmi.

        Tästähän tuo Jari kertoi kateudesta ja vahingon ilosta kun paperimiehet joutui ulos.

        No, ehkä jotkut paperimiehet on kerskuneet jne, mutta kateus on sairaus.

        Eipä tuo Jari varmaan ihan n oin tarkoittanut, vaan kokonaisvaltaisemmin, miten se järkyttää koko paikkakuntaa.

        Itse en ole ollut paperimies, mutta parikertaa olen joutunut työttömäksi ja se on paha tunne. Itse sitten on noustu, mutta toivottavasti ei tervitse sitä uudelleen kokea.

        R.Lehto
        Perussuomalaiset


      • jarilind
        Pauli Pesusieni kirjoitti:

        Tämä Lindströmmi on pihalla kuin lumiukko. Jaksaa vaahdota vain omasta ja muiden voikkaalaisten menetetyistä työpaikoista kehdaten vielä sanoa että kukaan muu kuin voikkaalainen ei voi tietää miltä tuntuu kun työpaikka menee alta- Kyllä moni muukin on jäänyt työttömäksi kuin voikkaalaiset ja itse kunkin on pitänyt nousta jaloilleen ilman mitään tukitoimia mitä kuitenkin voikkaalaisille on annettu. Oman asia edunvslvoja taitaa olla tämä Lindströmmi.

        minä olen niin sanonut? Minä sanoin, jälleen kerran, että työpaikan menetys on jokaiselle henkilökohtainen tragedia. Miten sen voi enää selvemmin sanoa? Mitä tulee sitten tuohon voikkaalaisten omaan tragediaan, niin sen asian voi tietää vain ja ainoastaan voikkaalainen.Enkä minä sitä nyt ryhdy tässä rautalangasta vääntämään.
        Joo-tukitoimia on saatu ja jääty saamatta. Kaikillehan ne tukitoimet kuuluisivat. Mutta kun yksi saa kenkää tai lähes 700 saa kenkää, on se kuitenkin ihan eri asia. Ei sille yksittäiselle ihmiselle vaan yhteisölle. Jolle se tuki on suureksi osaksi tarkoitettukin.
        Minä valvon omia etujani, totta. Kuka ei niin tee?
        Mahatma Gandhi... Siinä "sivussa" olen kuitenkin pitänyt ääntä niiden puolesta, jotka eivät siihen pysty. Kaikella ystävällisyydellä toivottaa Jari Lindström
        PS. Kiitos, Raul


    • jarilind

      Kiitos. Ei nyt kuitenkaan liioitella. Ei Mauria kukaan aisoihin saa..

      • Aarnikotka

        Voikkaalaisilla on kuitenkin yhteisö tukenaan. Yksittäisille ihmiselle esimerkiksi perheelliselle kenellä on asuntolainaa on ihan yhtä paha asia joutua työttömäksi kuin voikkaalaisillekin työskenteli hän nyt ihan missä tahansa. Kukaan muu kuin itse ei kanna huolto saako työtä tai koulutusta. Itse on kaikki asiat järjestettävä.
        Minusta on hieman huvittavaa, että takavuosina kun paperitehtaille tehtiin uudistuksia esimerkiksi hankittiin uutta tietotekniikka helpottamaan paperimiesten työtä niin ensimmäiseksi aina istuttiin neuvottelupöytään keskustelemaan kuinka paljon paperimiehet saavat lisää liksaa jos suostuvat ottamaan uutta tietotekniikka käyttöönsä. Vaikka siis asioita tehtiin helpottaakseen heidän työtään niin samalla joka ikinen kerta piti saada lisäystä myös palkkaan. Missään muussa työpaikassa tämä ei oel ollut mahdollista. Nyt sitten valtiovallan pitäisi järjestää kaikille taas työpaikat kuin manulle illallinen. Ihmeellistä yhden amamttikunnan hyysäämistä tämä touhu.


      • tuli joku kaapista ulos
        Aarnikotka kirjoitti:

        Voikkaalaisilla on kuitenkin yhteisö tukenaan. Yksittäisille ihmiselle esimerkiksi perheelliselle kenellä on asuntolainaa on ihan yhtä paha asia joutua työttömäksi kuin voikkaalaisillekin työskenteli hän nyt ihan missä tahansa. Kukaan muu kuin itse ei kanna huolto saako työtä tai koulutusta. Itse on kaikki asiat järjestettävä.
        Minusta on hieman huvittavaa, että takavuosina kun paperitehtaille tehtiin uudistuksia esimerkiksi hankittiin uutta tietotekniikka helpottamaan paperimiesten työtä niin ensimmäiseksi aina istuttiin neuvottelupöytään keskustelemaan kuinka paljon paperimiehet saavat lisää liksaa jos suostuvat ottamaan uutta tietotekniikka käyttöönsä. Vaikka siis asioita tehtiin helpottaakseen heidän työtään niin samalla joka ikinen kerta piti saada lisäystä myös palkkaan. Missään muussa työpaikassa tämä ei oel ollut mahdollista. Nyt sitten valtiovallan pitäisi järjestää kaikille taas työpaikat kuin manulle illallinen. Ihmeellistä yhden amamttikunnan hyysäämistä tämä touhu.

        No sieltä niitä kateuden kipinöitä taas oikein olan takaa.
        Luulisi että se olisi hyvä jos jostain tänä päivänä jotakin joku saa, muutakin kuin potkut.

        Mutta ethän sinäkään tomppeli ole vielä sitä tajunnut että kun herrat saavat jo työ väestön riitelemään keskenään, niin sitä on helpompi puristaa.

        Missä on se työväestön yhteenkuuluvuuden meininki jolla panaan herrat nöyrtymään ja myös myntymään asioiden edessä.

        Se on jossain syvällä perseessä ja se pitäisi vissiin kaivaa porukalla oikein lapiolla esille.

        Eihän eduskunnassa muuta ihmeteltävää tänäpäivänä olekkaan kuin että kuka saa panna Karpelaa,ketäs se pitkä poika panee tällä viikolla ja onko Iken saldoraja täynnä.

        No voi vittu ja tälläset tolvanat hoitavat meidän asioita.

        Kyllähän siellä pitäisi olla Jarin kaltaisia äijiä jotka sanovat asioista.


      • toimintaa
        tuli joku kaapista ulos kirjoitti:

        No sieltä niitä kateuden kipinöitä taas oikein olan takaa.
        Luulisi että se olisi hyvä jos jostain tänä päivänä jotakin joku saa, muutakin kuin potkut.

        Mutta ethän sinäkään tomppeli ole vielä sitä tajunnut että kun herrat saavat jo työ väestön riitelemään keskenään, niin sitä on helpompi puristaa.

        Missä on se työväestön yhteenkuuluvuuden meininki jolla panaan herrat nöyrtymään ja myös myntymään asioiden edessä.

        Se on jossain syvällä perseessä ja se pitäisi vissiin kaivaa porukalla oikein lapiolla esille.

        Eihän eduskunnassa muuta ihmeteltävää tänäpäivänä olekkaan kuin että kuka saa panna Karpelaa,ketäs se pitkä poika panee tällä viikolla ja onko Iken saldoraja täynnä.

        No voi vittu ja tälläset tolvanat hoitavat meidän asioita.

        Kyllähän siellä pitäisi olla Jarin kaltaisia äijiä jotka sanovat asioista.

        Keksitään kansalle puheenaihetta ja samalla herrat häärää omiaan, kun mielenkiinto on ensin käännetty muualle.

        Montakohan kansanedustajaa on Arkadianmäellä on todella Suomen kansan asialla?

        Useimmat pyrkivät sinne rahan sekä etuisuuksien toivossa, välittämättä paskaakaan siitä, mitä maassamme tapahtuu!

        Pääasia useimmilla päättäjillä oma elintaso ja turvattu loppuelämä. Näinhän se on mennyt koko maailman sivun ajan ja valitettavasti tulee menemäänkin!


      • Neljän pilli
        tuli joku kaapista ulos kirjoitti:

        No sieltä niitä kateuden kipinöitä taas oikein olan takaa.
        Luulisi että se olisi hyvä jos jostain tänä päivänä jotakin joku saa, muutakin kuin potkut.

        Mutta ethän sinäkään tomppeli ole vielä sitä tajunnut että kun herrat saavat jo työ väestön riitelemään keskenään, niin sitä on helpompi puristaa.

        Missä on se työväestön yhteenkuuluvuuden meininki jolla panaan herrat nöyrtymään ja myös myntymään asioiden edessä.

        Se on jossain syvällä perseessä ja se pitäisi vissiin kaivaa porukalla oikein lapiolla esille.

        Eihän eduskunnassa muuta ihmeteltävää tänäpäivänä olekkaan kuin että kuka saa panna Karpelaa,ketäs se pitkä poika panee tällä viikolla ja onko Iken saldoraja täynnä.

        No voi vittu ja tälläset tolvanat hoitavat meidän asioita.

        Kyllähän siellä pitäisi olla Jarin kaltaisia äijiä jotka sanovat asioista.

        Aika harvassa ne olivat yhtiöläisten puheet työväen yhtenäisyydestä menneinä vuosina, siis silloin kun teillä meni hyvin. Muut duunarit saivat kuunella naljailua pienemmistä palkoista ja omasta tyhmyydestään kun eivät olleet älynneet mennä yhtiölle tienaamaan.

        Työpaikan menetys on kaikille yhtä ikävää. Jos nyt edes yhden kerran yrittäisitte ajatella niitä muiden mielipiteitä ja sanomisia ilman että leimaatte esittäjän suoralta kädeltä kateelliseksi.

        Lindströmmille onnea kunnallisvaaleihin. Perussuomalaiset ovat olleet nosteessa joka näyttää vain jatkuvan. Eiköhän siitä valtuustoon ponnisteta.

        Ystävällisin terveisin ja parempia jatkoja sekä onnea uuden työpaikan löytymiseen toivottaen,

        np


      • loppuu ennenkuin
        Neljän pilli kirjoitti:

        Aika harvassa ne olivat yhtiöläisten puheet työväen yhtenäisyydestä menneinä vuosina, siis silloin kun teillä meni hyvin. Muut duunarit saivat kuunella naljailua pienemmistä palkoista ja omasta tyhmyydestään kun eivät olleet älynneet mennä yhtiölle tienaamaan.

        Työpaikan menetys on kaikille yhtä ikävää. Jos nyt edes yhden kerran yrittäisitte ajatella niitä muiden mielipiteitä ja sanomisia ilman että leimaatte esittäjän suoralta kädeltä kateelliseksi.

        Lindströmmille onnea kunnallisvaaleihin. Perussuomalaiset ovat olleet nosteessa joka näyttää vain jatkuvan. Eiköhän siitä valtuustoon ponnisteta.

        Ystävällisin terveisin ja parempia jatkoja sekä onnea uuden työpaikan löytymiseen toivottaen,

        np

        edes on alkanutkaan.
        Joo etpä ajatellut sinäkään muita kun paperimiehiä.
        Se nyt oli sairaanhoitajien kanssa sama juttu oltiin niin perkeleen kateellisia että.
        Se on sama mikä ammattiala lakkoilee tai saa onnettomia palkankorotuksia niin toinen ala piikittelee heti.
        Siintä oli nyt kysymys!!
        Niin kyllähän se on se KATEELLISUUS mikä panee jauhamaan muitten palkkakiistoista tai lakkoiluista.
        Se on niin lyhyt näköistä tämä työ rintama porukka nykyään, mutta siintähän ne herrat tykkäävät.
        Se jos tuollaisia irtisanomisia joku ala saa, niin kyllähän se on koko kansan herättävä ei siinä auta kenenkään ajatella että ei koske minua.

        Otetaan nyt sitten vaikka tuo Voikkaa mutta onhan niitä jo muitakin pieniä paikkoja jossa vastaava käynnyt.

        Kyllä tällä kylällä on vähentynyt ja hljentynyt joka ala mikä tehtaasta eli, partureita myöten.

        Naljailua, sitä tähän mailmaan riittä kuten kehumista ja kateutta mutta ei pidä olla niin herkkä hipiäinen että ollaan heti nenä pystyssä. Mutta sehän vaan kertoo monesti sitten että ollaan kateelisia ja että ei olla tyytyväisiä siihen omaan asemaan ja tilaan.


    • kuntomekassakokuntoon

      Miten menee Lindströmin Kuntomekalla? Onko vielä pystyssä?

    • daniel.f

      Vaikuttaa kun aloitus olisi itse jarpan.

      • wrtuu

        Lindström on on omia etuja ajava maanpetturi.Kuka per..le tätä äijää vielä viittii kehua.Herätkää jo.Sipilän hallitus kera Jarpan,on pilannut Suomen.Työministeri on luonut lisää työttömyyttä, köyhyyttä,kurjuutta ja kohta pitäis ilmaiseksi tehdä töitä.Kuka kehtaa oikeasti tätä äijää kehua.Oikeusministeri puuhista puhumattakaan.


    • Paitsi_että

      Jos Kouvolan valtuustossa on vielä kunnallisvaalien jälkeen persuja niin se on Kouvolalle ihan oikein. Itsehän te laskut maksatte.

      • ietuu

        Jari.Työttömyys saatas laskuun ,jos erotaan EU.sta ja pakotteet Venäjää kohtaan puretaan.Alkaa kaupankäynti ja vienti vetämään taas.Mutta herrat ei EU rahoista luovu.Paljonko saatte Sorokselta pakolaisrahaa Jari.Ei kansa tyhmää ole ja vaaleissa huomaatte sen.Ei mulla muuta, sanoi Alexander Stupido.


    • perusssuomalainen

      kyllä persuja aina tulee olemaan. persut voittaa.

      • qtouuu

        Eipä taatusti voita!!!


      • eeeiiii

        Tänään taas hyviä uutisia jarpan ja hallituksen toimista.Lapsilisiä ja eläkkeitä leikataan ja hyvätuloisille yli 7000€ tienaaville annetaan verohelpotuksia.Vai pitäis jarppa ja persut äänestää jatkoon.


      • pedofiiliko

        Perssuomalaiset ruleZ!


    • HyväJarppa

      Hyvä Jarppa ja perussuomalaiset erinomaista työtä olette tehneet. Eläkeläisiltä leikataan ja samaan aikaan Suomeen tuleville elintasoturisteilla on loputon piikki auki.

      Jos työstä tulee stressiä niin perustatte sinne eduskuntaan pari kerho lisää ja ostatte veronmaksajien laskuun lisää alkoholia.

      Lähi tulevaisuudessa persut voi sitten vierailla guggenheim museossa syömässä herkkupalleroita ja ihmettelemässä kuinka Suomen kansalla löytyy miljoonia sijoitettavaksi tällaiseenkin vaikka lastensairaalaankaan ei ollut varaa.

    • expersut

      Jos pojalla on jalankoko numeroa 36, ei sille pidä ostaa numeroa 45. (iso pää, iso puheet, mutta kapitalisti tuli hänestä heti kun nousi puolueessa eteenpäin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe