sopiix paremmin.....

epätietoinen fisuli

sopiix klat naiselle paremmin kauris mies vai leijona mies?aattelin vaa et tietäsin kumpaa kndee yrittää leijonaa vai kaurista...kiitti jos joku jaxo vastata!!

7

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuha

Noo, kauriista en tiedä, mutta ei ainakaan leijona. Tylsiä.

• Säynävä

Kauris on ehkä jurohko ja hellimmät tunteensa salaileva, mutta hauskempaa seuraa kalalle kuin itserakas ja omahyväinen leijona.

• kuha

"itserakas ja omahyväinen" -Täydellinen kuvaus.. :)

Noo, onhan niitä erikoistapauksiakin. Kai?! Kokeilemalla se selviää.

• ~särkynyt enkeli~

kauris..mäkin olin yhden kauriin kanssa suhde kesti aika pitkän ajan..mut..ei se riittäny.se kuunteli kavereiden mielipiteitä...leijona ei todellakaan!!! mä en tuu yhtään toimeen niidenm kanssa aineskaan ja oon kalat...

• kalatar

Ehdottomasti kannattaa uhrata aikansa kauriiseen.Mulla on ollu kaks kaurismiestä ja hyvin meni,mutta leijonat ovat itsekeskeisiä,omistuksenhaluisia,mustasukkaisa.Kauris on tasainen,hyvä ja toiset huomioiva.

• me

aika huvittavaa, kun joku kirjottaa negatiivisia juttuja kaloista , niin kalat vastaa heti että se on yksilöllistä yn. m tässä sitä moititaan leijonaa. voin sanoa että kalat naiset on tosi itserakkaita ja omaan napaan katsovia, ja kamalan mustasukkaisia ja samalla takertuvat kiini kumppaniinsa ja aina on toisten vika ei koskaan heidän, ehkä naika kalat ämmien katsoa itseänsä peilistä ja tajuta että maailma ei pyöri sinun ympärillä

• jk

kauris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe