sopiix klat naiselle paremmin kauris mies vai leijona mies?aattelin vaa et tietäsin kumpaa kndee yrittää leijonaa vai kaurista...kiitti jos joku jaxo vastata!!
sopiix paremmin.....
7
661
Vastaukset
- kuha
Noo, kauriista en tiedä, mutta ei ainakaan leijona. Tylsiä.
- Säynävä
Kauris on ehkä jurohko ja hellimmät tunteensa salaileva, mutta hauskempaa seuraa kalalle kuin itserakas ja omahyväinen leijona.
- kuha
"itserakas ja omahyväinen" -Täydellinen kuvaus.. :)
Noo, onhan niitä erikoistapauksiakin. Kai?! Kokeilemalla se selviää.
- ~särkynyt enkeli~
kauris..mäkin olin yhden kauriin kanssa suhde kesti aika pitkän ajan..mut..ei se riittäny.se kuunteli kavereiden mielipiteitä...leijona ei todellakaan!!! mä en tuu yhtään toimeen niidenm kanssa aineskaan ja oon kalat...
- kalatar
Ehdottomasti kannattaa uhrata aikansa kauriiseen.Mulla on ollu kaks kaurismiestä ja hyvin meni,mutta leijonat ovat itsekeskeisiä,omistuksenhaluisia,mustasukkaisa.Kauris on tasainen,hyvä ja toiset huomioiva.
- me
aika huvittavaa, kun joku kirjottaa negatiivisia juttuja kaloista , niin kalat vastaa heti että se on yksilöllistä yn. m tässä sitä moititaan leijonaa. voin sanoa että kalat naiset on tosi itserakkaita ja omaan napaan katsovia, ja kamalan mustasukkaisia ja samalla takertuvat kiini kumppaniinsa ja aina on toisten vika ei koskaan heidän, ehkä naika kalat ämmien katsoa itseänsä peilistä ja tajuta että maailma ei pyöri sinun ympärillä
- jk
kauris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898