Mulle on tullut tällainen vaiva, että kaksi viikkoa ennen kuukautisia en pysty pidättämään virtsaa. Pissa karkaa, enkä edes huomaa! Varsinkin öisin. Öisin pitää käyttää vaippaa ja päivällä pienempää inkosuojaa.
Lantiopohjalihakset tuntuu olevan kunnossa. Onko tämä joku hormonaalinen juttu? Hormooneihin viittaa, kun vaivaa on vain kaksi viikkoa kuukaudesta. Tämäkin on kyllä ihan liikaa!
Virtsankarkailu
5
937
Vastaukset
- aloittaja
Ponnistusinkotenssia mulla ei ole.
- luultavasti..
auttaisi sun vaivassasi. Kyllä minusta vaivasi johtuu virtsatien limakalvojen kuivumisesta. Alkava vaihdevuosi vaivalta tuntuu. Mulla oli saman tapaista vaivaa, joka hoitui paikallishoito Ovestinpuikoilla.
- Anonyymi
Virtsateissä ei ole limakalvoja,ne on emätimenpuolella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtsateissä ei ole limakalvoja,ne on emätimenpuolella!
Noh, noh! Kyllä on. Suussakin on limakalvot.
- Anonyymi
Miksi et suran osta Naisten Tena housuvaippoja? Miehille on eriksen Miesten tena housuvaipat ihan samoihin syihin. Miksi et tilaa aikaa tervysasema läkäeille? Mitä pelkäät.Tarvitaessa lähetää sinut naisten tautien poliklinikalle. Painolla on suuri tekeminen virtsankarkailuun,kuin jatkuvalla WC käynnillä.Naiten tautien poliklinikalla sinut tutkitaan ,asia hoidetaan tarvitaessa läkeillä/ leikauskin mahdolista ymm.Kuin sinulle annetaan ohjeet miten opetat itsesi niin sanotuksi vieras koreaksi.Ettet ravaa wc joka hetki.Kohdun lasketumakin voi painaa virtsarakoon ja sinä syy.Kaikki on korjattavissa nyky läketieteen ansiosta.MUTTA EI TÄLLÄ PALSTALLA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747274Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342370
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto261932- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 521568
- 101559