Haluaisin vain kokeneemmilta matkaajilta ensin kysyä mitä rokotuksia / lääkityksiä itse olette ottaneet Aasian reissullenne? Itse olen menossa Hong Kong - Thaimaa - Malesia kierrolle pariksi kuukaudeksi ja mietin onko näissä maissa mitään minkä vuoksi rokotteita tarvitsisi?
Kiitos!
Rokotukset/lääkitykset Aasian matkalla
Wilma...
2
1313
Vastaukset
- helppoa on
rokote.fi ja lääkäri neuvoo loput. Hepatiitti, jäykkis ainakin pitää olla ja Malesiaan malaria ja kurkkumätä.
- se vaan on
Ei ole mitaan, miksi pitaisi ottaa rokotteita. Itse en ota ja olen taalla ollut paljon. Usko pois - ne ovat turhia. Ala usko propagandaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684745KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1723673- 1733246
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502849- 251974
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375