Pärjääkö Kaukkari

pitille tai tosalle?

Mites on: Pärjääkö Kaukkari Pitille. Pittimiehet sanovat, että pitti tappaa Kaukkarit. Onko totta?

13

2773

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pittimies

Meidän iskä tekee teidän isien lapset. Huono provo, yritä parempaa.

• ties kuinka...

...monta kertainen massa.

• MITÄÄN

MERKITYSTÄ PÄRJÄÄKÖ VAI EI?

• tarkoitettu

arolle paimentamaan lampaita. Tunsin ensimmäiset kaukkarit jotka tuli Suomeen, upeita eläimiä.
        Kaukkarit muistaa erityisen hyvin hyvän ja pahan ja vastaavat siihen samoin. Lauhkea ja hyvä laumanvartija jota kannattaa kunnioittaa.
        Hyvänkin koiran pystyy ohjaaja pilaamaan.
        Pikemmin koirankoulutus pitäisi aloittaa ennen pennun ottamista, kouluttamalla ohjaaja.
        Joillekin koiran oko on oman egon jatke " mun koira tappaa teidän koirat".....Surkeaa itsensä tehostamista.
        Mutta kuka sanoo mun koira osaa jäljestää 28 h vanhaa jälkeä ja ilmaisee esineet jäljeltä niihin koskematta. Kuitenkin pärjäten tottiksessa ja on hyvä koira johon voi luottaa.

Kysyy 26 v ammatikseen koiria.

• sajma k
        tarkoitettu kirjoitti:

arolle paimentamaan lampaita. Tunsin ensimmäiset kaukkarit jotka tuli Suomeen, upeita eläimiä.
        Kaukkarit muistaa erityisen hyvin hyvän ja pahan ja vastaavat siihen samoin. Lauhkea ja hyvä laumanvartija jota kannattaa kunnioittaa.
        Pikemmin koirankoulutus pitäisi aloittaa ennen pennun ottamista, kouluttamalla ohjaaja.
        Joillekin koiran oko on oman egon jatke " mun koira tappaa teidän koirat".....Surkeaa itsensä tehostamista.
        Mutta kuka sanoo mun koira osaa jäljestää 28 h vanhaa jälkeä ja ilmaisee esineet jäljeltä niihin koskematta. Kuitenkin pärjäten tottiksessa ja on hyvä koira johon voi luottaa.

kaukkari ei paijmenna

• sinä kun
        tarkoitettu kirjoitti:

kaiken tiedät niin tiedät varmaankin myös sen että
        kaukkari EI OLE PAIMENTAVA koira ja kun kerran
        tunsit kaikki ensimmäiset suomeen tulleet niin varmaan myös minun urokseni.
        voi v***u näitä tärkeilijöitä...

• torveton

Otsakkeen kirjoittajalta pitäisi ottaa koira pois kuten piteiltäkin.

• pitit sun muut

Pittibulleista en tiiä, mutta näyttää tällä videolla ainaski Kangal(anatolianpaimenkoira) antavan pikku läksytyksen rotweilerille, joten ainaski tälle rodulle luulisin Pittien olevan aikalailla peace of cake!.

http://www.youtube.com/watch?v=edCitYxl_CE&NR=1

• sokle

Idioottia edes pohtia moista!!
      Mitä väliä sillä on!!!
      Itselläni on molemmista roduista vuosien kokemus ja koiria takana (kouluttanut, kilpaillut jne..) 18v. Ihan erillaisia koiria jo luontaiseltakäytökseltään. Eikös ihmisetkin tappele omissa luokissaan siis painon mukaan. Joten jätetääs nää typerät koiratappele jutut heti alkuunsa. Kertoo jo ihmisestä jotain, että edes pohtii tuollaista.

• Laikako
    • pittikaukkari

Risteytä pitti ja kaukkari ja syötä ittes sillä, niin on yksi peto vähemmän!!!

• erf

Ketä kiinnostaa ja mitä väliä?

Taas joku munanjatkeeks ettimässä koiraa.

Mee hoitoon.

• Rellik

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      2002
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe