Pärjääkö Kaukkari

pitille tai tosalle?

Mites on: Pärjääkö Kaukkari Pitille. Pittimiehet sanovat, että pitti tappaa Kaukkarit. Onko totta?

13

2829

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pittimies

Meidän iskä tekee teidän isien lapset. Huono provo, yritä parempaa.

• ties kuinka...

...monta kertainen massa.

• MITÄÄN

MERKITYSTÄ PÄRJÄÄKÖ VAI EI?

• tarkoitettu

arolle paimentamaan lampaita. Tunsin ensimmäiset kaukkarit jotka tuli Suomeen, upeita eläimiä.
        Kaukkarit muistaa erityisen hyvin hyvän ja pahan ja vastaavat siihen samoin. Lauhkea ja hyvä laumanvartija jota kannattaa kunnioittaa.
        Hyvänkin koiran pystyy ohjaaja pilaamaan.
        Pikemmin koirankoulutus pitäisi aloittaa ennen pennun ottamista, kouluttamalla ohjaaja.
        Joillekin koiran oko on oman egon jatke " mun koira tappaa teidän koirat".....Surkeaa itsensä tehostamista.
        Mutta kuka sanoo mun koira osaa jäljestää 28 h vanhaa jälkeä ja ilmaisee esineet jäljeltä niihin koskematta. Kuitenkin pärjäten tottiksessa ja on hyvä koira johon voi luottaa.

Kysyy 26 v ammatikseen koiria.

• sajma k
        tarkoitettu kirjoitti:

arolle paimentamaan lampaita. Tunsin ensimmäiset kaukkarit jotka tuli Suomeen, upeita eläimiä.
        Kaukkarit muistaa erityisen hyvin hyvän ja pahan ja vastaavat siihen samoin. Lauhkea ja hyvä laumanvartija jota kannattaa kunnioittaa.
        Pikemmin koirankoulutus pitäisi aloittaa ennen pennun ottamista, kouluttamalla ohjaaja.
        Joillekin koiran oko on oman egon jatke " mun koira tappaa teidän koirat".....Surkeaa itsensä tehostamista.
        Mutta kuka sanoo mun koira osaa jäljestää 28 h vanhaa jälkeä ja ilmaisee esineet jäljeltä niihin koskematta. Kuitenkin pärjäten tottiksessa ja on hyvä koira johon voi luottaa.

kaukkari ei paijmenna

• sinä kun
        tarkoitettu kirjoitti:

kaiken tiedät niin tiedät varmaankin myös sen että
        kaukkari EI OLE PAIMENTAVA koira ja kun kerran
        tunsit kaikki ensimmäiset suomeen tulleet niin varmaan myös minun urokseni.
        voi v***u näitä tärkeilijöitä...

• torveton

Otsakkeen kirjoittajalta pitäisi ottaa koira pois kuten piteiltäkin.

• pitit sun muut

Pittibulleista en tiiä, mutta näyttää tällä videolla ainaski Kangal(anatolianpaimenkoira) antavan pikku läksytyksen rotweilerille, joten ainaski tälle rodulle luulisin Pittien olevan aikalailla peace of cake!.

http://www.youtube.com/watch?v=edCitYxl_CE&NR=1

• sokle

Idioottia edes pohtia moista!!
      Mitä väliä sillä on!!!
      Itselläni on molemmista roduista vuosien kokemus ja koiria takana (kouluttanut, kilpaillut jne..) 18v. Ihan erillaisia koiria jo luontaiseltakäytökseltään. Eikös ihmisetkin tappele omissa luokissaan siis painon mukaan. Joten jätetääs nää typerät koiratappele jutut heti alkuunsa. Kertoo jo ihmisestä jotain, että edes pohtii tuollaista.

• Laikako
    • pittikaukkari

Risteytä pitti ja kaukkari ja syötä ittes sillä, niin on yksi peto vähemmän!!!

• erf

Ketä kiinnostaa ja mitä väliä?

Taas joku munanjatkeeks ettimässä koiraa.

Mee hoitoon.

• Rellik

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe