♥
hyvää huomenta
könsikkäni
nukuitkos hyvin
herätessäni
lämpimästä
vieressäsi
kukonlaulun
aikaan
hiljaa hiivin
keittiöön
herättämättä
Sinua
leivoin uunituoreita
porkkanasämpylöitä
rakkain ajatuksin
hellin käsin
keitin hunajateen
sekaan puristin
mehun sitruunan
teen jäähtyessä
Sinua odotellessa
pienen aamurunon
taas runoilin
pikkuisessa essussani
nämä tarjoilen
kera suukkosten
=== aamuruno ===
kukko kiekuu liian varhain
mies olet kaikista parhain
ei haittaa vaik sydämen veit
onnellisemmaksi mut teit
rakkaus välillä sattuu vähän
saa pään melkein räjähtämähän
paljon se kuitenkin antaa
elämään sisältöä kantaa
\_/?
aamiainen
10
848
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Se on jo tehnyt aamiaisenkin, ja minä en saa silmiäni auki.. ;)
Mutta tuon viimeisen runosi oli mukva lukee näin het
(Niin tuo ensimmäinen oli niin henk.koht.;)
Minun kukkoni maistui hyvältä..joten olen tyytynyt vain tavalliseen kelloon,,,,
Mukvaa alkavaa perjantaita, padme_ ja otetaampa taas....\_/? ;D- padme_amidala
..niin, ajatus, joka omassa päässä näyttää hyvältä, ei esille tultuaan olekaan niin hyvä (viittaan ekaan runoon). Se jälkimmäinenkin on kyllä kehno nukuksissa tehty pikaruno. Täällä näet ei ollut "Tähtien sota" vaan kissojen sota. Ne kävivät tappelemassa peittoni päällä koko yön, että kumpi saa siinä olla. Vaikka olisihan sitä tilaa ollut molemmille.
Kiitos mukavasta palautteestasi : )
Sinä julmä kukonsyöjä, toivotan hyvää perjantaita : )
- *runo64*
..olisi ilo herätä kun aamiainen
kera kauniitten sanojen kanssa
odottaisi.
kuka tahansa mies olisi ihan myyty.
kaunis kuvaus aamun kulusta.
sitä se rakkaus teettää
hyvä padme!- padme_amidala
..mukavasta palautteestasi. Aina on mukava lukea myös sinun runosi, joista syntyy ajattelunaihetta aamuun.
Tokasta en sano mitään, kun en siitä
mitään tajunnut sen jälkeen kun luin ensimmäisen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IIIIiihana könsikäsruno:))))
Kiitos prinsessa, tulossa paras ja hienostunein hoviniiaukseni Sinulle :D
Nimimerkki: naama vehnäsellä ihan koko päivän:DD- padme_amidala
..oli sana, joka unenpöpperössä tuli mieleen niiden tavanomaisten sanojeni asemesta (joista joku lukija kovasti kimpaantui).
Kiitos *nauraa* hauskasta palautteestasi : )
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )
- tiffanylla
Ja silleen...
"But we can skip the breakfast"- padme_amidala
..kiitos mukavasta palautteestasi. Tiffanyllä tai vaikka missä olisikin kiva olla mieluummin, kuin tässä.
Tämä oli erikoisuudessaan tosi hauska runo, kiva päivän piristys!
Olisi paljon muutakin tekemistä, tässä minä vain runojanne nautiskellen…- padme_amidala
..runojen tunnelma, kuten sinunkin omasi vetää puoleensa. Aina tulee sopivissa väleissä kurkkailtua tänne.
Kiva, jos runoni piristi päivääsi, se nyt vain on tuollainen kerroskakku. Mutta tämähän on vapaa-ajattelijoiden palsta, jossa runojen ei tarvitse mahtua yhdenlaisten kansien väliin.
Kiitos kommentistasi ja hyvää perjantain jatkoa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.86676- 53644
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118520Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513