Missä kannattais alkaa lukee kemiaa ja mihin siinä erikoistua. kandeeko mennä Helsingin yliopistoon lukemaan kemiaa ja erikoistua siel johinkin?
Juuri oikeenlaista kemiaa
2
626
Vastaukset
- kannata
Alan palkat ovat sen verran alakantissa, että unohda koko juttu. Työllisyyskään ei ole kaksinen. Jos nyt kuitenkin sitä kemiaa on ihan pakko opiskella, hae TKK:lle. Insinöörien palkat ovat kuitenkin hieman paremmat. Ja jos vähänkään löytyy lahjoja muulle alalle, kannattaa harkita niitä ensisijaisesti. Helpommallakin pääsee samoille palkoille, jopa paremmille.
- kemialle
Mieti minkälaisiin työtehtäviin haluat valmistuttuasi ja katso sitten mihin haet. Jokaisella yliopistolla on vähän erilaisia kemian suuntautumisvaihtoehtoja. Esim. meillä täällä Oulussa on Suomen ainoa rakennetutkimuksen kemian osasto. Ja palkoista vielä, edellinen kirjoittaja ei ihan oikeassa ole. Itse sain juuri erittäin hyväpalkkaisen kesätyön ja en ole vielä edes valmis kemisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046