Luukku

Roskaa

Luukku.com lienee uudistuksen myötä laittanut liikkeelle todellisen roskapostitulvan Näitä rupesi tulemaan "luukun täydeltä" heti uudistuksen jälkeen minulle ja kaikille kavereilleni, ennen oli aivan rauhallista. Tällä varmaan vauhditetaan roskapostisuodattimen myyntiä, jolla taasen katetaan uudistus.

8

17411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

Ei Luukun ylläpitäjien tarvitse roskapostia tehdä. Kyllä roskapostittajat pitävät siitä itse huolen.

• DonQuijote

Tänne(kin) laitoin, koskapa Luukku.com´in ainoa palautetapa on SIKAMAISESTI maksullinen puhelin"palvelu", jossa vieläpä jonottaminen maksaa. Onko ahneudella mitään rajaa?!
      Anyway: Kaverit kertoivat, että eemeliosoitteestani (käyttäjänimeni)@luukku.com on tullut spämmiä, mistähän mokoma johtuu, koska itse en varmasti mitään viagroita mainostele, perkele?! Ja sitä spämmiä tuntuu riittävän minunkin Luukkueemeliini, koska roskapostisuodatinkin kuuluu MAKSULLISTEN palveluiden joukkoon... F1 Maxukanavalle, voi saatana! Alkaa oikeasti vituttaa Maikkarin ylenpalttinen rahastus!!!

• zxcvbnm

Vaihda postilaatikkosi muualle. Ei Luukkua ole pakko käyttää.

Lähettäjänimistä on huomattava että siinä saa lukea aivan mitä vain. Vain postin lähettäjän mielikuvitus on rajana.

• Huuli pyöreenä
        zxcvbnm kirjoitti:

Vaihda postilaatikkosi muualle. Ei Luukkua ole pakko käyttää.

Lähettäjänimistä on huomattava että siinä saa lukea aivan mitä vain. Vain postin lähettäjän mielikuvitus on rajana.

Hei

Miten tuosta luukusta pääsee oikein eroon? Itse en löytänyt mitään valikkoa, mistä saisi peruttua koko roskan. Tytölleni tulee jatkuvasti roskapostia. Tänään poistettiin luukusta 3808 viestiä.

• en tiedä en tiedä minäkään
        Huuli pyöreenä kirjoitti:

Hei

Miten tuosta luukusta pääsee oikein eroon? Itse en löytänyt mitään valikkoa, mistä saisi peruttua koko roskan. Tytölleni tulee jatkuvasti roskapostia. Tänään poistettiin luukusta 3808 viestiä.

Kuulemma poistetaan jos keritään.
        Aika tappaa luukun.
        Se voi roikkua käyttämättömänä vuosia.

Samoin jos käytät eli avaat edes kerran on se käytössä oleva sähköpostipussi.

• Akizu
        Huuli pyöreenä kirjoitti:

Hei

Ootat pari kuukautta niin luukun pitäisi poistaa osoitteesi itsestään.Voitte myös hannkia toisen sähköpostin ja virusturvat

• Kartsa

"Toimii" jos t"toimii",koko p:n p-luukku!

• harmonikka99

ei mulle oo ainakaan tullu mitään tulvia!!!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      269
      2262
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      53
      964
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      107
      944
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      911
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe