Vaimolle tarttis saada uusi auto. Minkälainen se on se Honda Jazz? Sopisi merkin puolesta talliin Accord 2.4. Executive Tourerin kaveriksi.
Mikäs se on autoksi se Jazz?
7
1291
Vastaukset
- Honda
mulla oli just Jazz vuorokauden ajossa kun uusi 3D Civikkini oli takuu rempassa.
Ei voi samana päivänä puhua!!! Hinnat niin lähellä toisiaan että käy ainakin ajamassa Civic enen jazzin ostoa!!!
Tosin oma Civic oli rempassa rutisevan ohjauksen takia eikä loppunut vieläkään, joten laadusta en voi sanoa mitään....- Xanadu
Täytynee kokeilla molempia.
Oletko kuitenkin sitä mieltä, että Civic voisi olla varteenotettava vaihtoehto? - Honda
Xanadu kirjoitti:
Täytynee kokeilla molempia.
Oletko kuitenkin sitä mieltä, että Civic voisi olla varteenotettava vaihtoehto?Vittu osta muijalles matchboxin pikkuauto, se sopii hyvin talliin sun neppikses viereen ääliö... Herää nyt pahvi todellisuuteen ja lopeta se autonkuvien päälle runkkaaminen... Ai niin, mammas muuten tykkää olla mun bemarin kyydissä ja varsinkin se viihtyy sen takapenkillä jalat kattoon päin... sanoi että on kiva kun saa välillä oikeaa MIESTÄ.
- fakit
Honda kirjoitti:
Vittu osta muijalles matchboxin pikkuauto, se sopii hyvin talliin sun neppikses viereen ääliö... Herää nyt pahvi todellisuuteen ja lopeta se autonkuvien päälle runkkaaminen... Ai niin, mammas muuten tykkää olla mun bemarin kyydissä ja varsinkin se viihtyy sen takapenkillä jalat kattoon päin... sanoi että on kiva kun saa välillä oikeaa MIESTÄ.
Varoppa pikkumies ettei äitisi anna tukkapöllyä tai läpsi sinua pyllylle kun täällä toistelet oppimiasi rumia sanoja.
Hus hus, mene neppailemaan niillä pikkuautoillasi.
- yxkax
Jazzissa on sun Accordiin verrattuna älyttömän kova jousitus, muuten OK. tilaa on ja mahtavat penkkien kääntöniksit toimivia.
- JAZZ-TYTTÖ
Olen nyt ajellut jazzilla pari kuukautta ja tykkään kuin hullu puurosta,tilaa on mahtavasti
pikkuautoksi ja matka taittuu mukavasti. - Jazz
JAZZ-TYTTÖ kirjoitti:
Olen nyt ajellut jazzilla pari kuukautta ja tykkään kuin hullu puurosta,tilaa on mahtavasti
pikkuautoksi ja matka taittuu mukavasti.jazzin kovanpuoleinen jousitus kantaa kuormaa sen kilpailijoista parhaiten ja ajettavuuskin säilyy hyvänä. Lisäksi tilojen muunneltavuus käy erittäin nopeasti ja tilaa on todella paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954