samurai 110;in viritys

Nimetön

onko tietoa siitä, miten saa viritettyä samurain 110kuutioisen crossin? esim. välitykset, onko rajoitinta,tehoputki ym.. ja paljonko saa lisää tehoja, kestääkö, mitä maksaa. suunnitelmissa vaihtaa isommat iskarit ja renkaat ja taikoa jotenkin tehoa lisää vaihtamalla kone tai virittämällä vanha kone. jos jollain tietoa koneista
mitkä saisi paikoilleen suht vähällä rungon muokkaamisella, niin tietoa siitä ja näistä virityksistä otetaan erittäin kiitollisena vastaan.

13

2650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäät kiinni

      Viritetyllä mopolla ajo yleisillä teillä on kielletty. jos jäät kiinni seuraa sanktioita.

      • himo69

        mä varmaan mitään sanktioita mietin ku haluun saada ton paskan kulkemaan mahdollisimman lujaa..


      • wäsäilijä

        Ensinnäkin kysyjällä ei ole mopo vaan pieni motocrossmoottoripyörä.
        Toiseksikin mopojen viritystä arvostelevat ja varsinkin akkamaisesti päivittelevät vain henkilöt jotka eivät tiedä mistä puhuvat.
        Nykyinen 40 kmh rakenteellinen nopeus on suurempi riskitekijä kuin se että mopo kulkisi 60 kmh.Tämä on kuultu myös poliisiviranomaisen suusta.Nyt mopo joudutaan ohittamaan paikoissa joissa ei tarvitsisi jos mopo pysyisi liikennevirrassa mukana.Jos halutaan saivarrella nopeuden tuomasta tilastollisesta/laskennallisesta/teoreettisesta lisäriskistä ,niin siinä vaiheessa viimeistään paljastuu miten kauas jotkut ovat todellisuudesta ajautuneet.
        Vielä kymmenen vuotta sitten akat(ja niihin verrattavat "miehet")taivastelivat viritettyjä Honda Monkey "tappajamopoja".Eivät ilmeisesti tienneet että muualla maailmassa na ovat rekisteroityjä moottoripyöriksi samalla teholla kuin viritys tuo.
        Nyt Monkeytä saa sitten myös kevytmoottoripyöränä 125 kuutioisella moottorilla.Noin kaksi kertaa viritettyä tehokkaampana.
        Nyt samat besserwisserit haluavat laittaa lisää kapuloita rattaisiin ja tulonsiirtoa autokouluille mopokortin suorittamisen kustannusten lisäämisellä kun ensimmäistä ajoneuvoaan hankkivalla on kesätyöeurot muutenkin vähissä.Sitten tingitään ajoneuvon hinnassa/kunnossa.Minne se kuviteltu liikenneturvallisuuden lisääntyminen vilahti,autokoulunomistajan selän taakseko?
        Hämmästyttävää,idiootit saivat minut lähes suuttumaan.Se on paljon se.On niistä ainakin ärsyttämään muita, kunnon ihmisiä.Meinasin ihan horjahtaa norsunluutornistani.....


    • =-)

      Samuraita saa viritettyä powerfiltterillä hinta noin 15,00€

    • 26hp samurai

      laita isompi takaratas poraa 125cc (pitäis kestää ainkin mun kesti) isompi kaasutin 150cc tako mäntä nosta kaasupiikkiä (ehdoton) mahd. suora putki ilman äänenvaimenninta ja madalla puristuksia tehoa pitäisi olla noin kaksin kertainen määrä (ja silti pitäis kestää toki en ota vastuuta jos kone leikkaa kiinni)
      Onnea virityksille


      (sitä sä tarviit)

      • crossiii

        ja jos satuitte tietämään niin samurailla ei voi ajaa edes tiellä!!!
        viriä saa isommalla kaasarilla isommalla ilman putsarilla, ja tehoputkella missä ei ole kureja.


    • hgjhg

      laske kantta ja laita tehoputki

    • virittelijä äiä

      Vakio jinke pois , tilalle vaikka 24mm kaasutin. ilmaputsariksi vaikka pipercross tms , ei niin väliä. putkelle älä tee mitään , siellä ei ole missään kureja , rajotinta ei ole paitsi jossain 15000 rpm , mutta se riittää hyvin , isommat venttiilit ,kireämpi nokka , inner rotorkit , 17-28 välit , kp-mäntä, niin noilla mennään 100 km/h -->

    • tehooo

      samurain vakio putkessa on kuristin

      • ????????????????????

        sano mihinä kohtaa se muka on???


      • ????????

        Missä kohdassa ????


    • ffffdghgsdtgsgggafsf

      miksi nelitahti mopos ois kuristin pakoputkes?

    • satakybä

      ite oon ainaki laittamas omaa samuraihi 24mm mikuni ja lyhyeemmän imukaulan ja pääsuuttimeks 150 kokose, ite tehty tehari, ja välejä muuttelemaa nii niillä pääsis nyt ekana liikkeelle:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe