Himanka

sa....

Himanka.. voi vitsi mikä junttikylä.. Työmatkalla Oulusta Vaasaan piti pysähtyä Himangalla tankilla ja kahvilla. Kylä näytti tosi nahistuneelta ja tuntu että jotain sisäsiittosta porukkaa siellä vaan asuu. Ihmiset vahtas siihen malliin, niinku ei ois ikinä ennen ihmistä nähneet. Nooh.. kait sen ymmärtää, onhan se outoa kun kylään astuu vieras ihminen jota ei oo ennen nähny, Himangalla kun kaikki tuntee toisensa.

4

1470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkuu

totta helvetissä ne kahtoo tommosia idiootteja jotka tulee sennäköisenä että lehmät piiloon, nörtillä on jakkara peräluukussa. Ihme vaan että sua ei polettu peltoon omaisuuden suojelemisen verukkeella.

• kunta kinte. ...

Et oo nähny vielä mitään.On asiatonta haukkua paikallisia,vakioporukoita,jokka siellä istuvat...Saahan sitä outoa kahtoa,vai saako ??Hyvä paikka tää on,varsinki kesällä.

• kimuli- ...

Olit vaan ohimenossa,joten et voi sen perusteella leimata himankaa,himankalaisia. Katoikko peiliin,jospa naamassasi oli jotain outoa,kun kattelivat ?

• +++

Himangalla just käytettään sanaa "vahtas". Taitaapa olla joku turhautunut oman kylän poika provosoimassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      934
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      788
    3. 60
      772
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      734
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      46
      670
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      664
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38