Elikkäs mulla oli tuossa (ala)silmäluomen lähellä ihan normaali syväfinni. Noh, minä sitten menin puristelemaan sitä, jonka seurauksena koko alue paisui mahttomasti. Yön aikana turvotus siirtyi silmäluomeen ja näytän aivan hakatulta :P
En usko että kyse olisi näärännäpystä...vai?... mutta miten saisin tuon turvotuksen laskemaan kotikonsteilla? Olen laittanut siihen kylmää, mutta se ei näytä juuri auttavan (turvotus palaa takaisin kun ottaa pois).
kiitti neuvoista,
Turvonnut silmäluomi......
3
2010
Vastaukset
- lellukka2
se on ilmeisesti oolut näärännäppy, joka on äkillinen silmän ylä tai alaluomen talirauhasen tulehdus. Näärän näppy vaatii yleensä hoitoa antibiootti voiteelle jota saa apteekista lääkärin reseptiä vastaan jonne sinut pitäisi mennä. Sitä ei missään nimessä olisi pitänyt ruveta puristelemaan. koska tulehdus voi niin levitä. älä ikinä purista finniä tai mitään muutakaan näppylää naaman T:alueelta (silmät, suu ja nenä) koska iho on siinä niin tulehdus herkkää ja ohutta. toivottavasti tämä edes jotain hyödytti. :D ?
- pädädädä
Näärännäppy useimmiten lähtee kyllä ihan vaik nyppäämällä sen keskellä olevan ripsen pois!
- lellukka2
pädädädä kirjoitti:
Näärännäppy useimmiten lähtee kyllä ihan vaik nyppäämällä sen keskellä olevan ripsen pois!
näärännäppy vain ärtyy kyseisestä toimenpiteestä. jos näin on voisitko perustella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123209
- 181811
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191722En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321615- 731583
- 231511
- 281370
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351284