Ei varmaan jalat pohjaan ylety.
Kuinka syvä on Kokemäenjoki?
16
8372
Vastaukset
- Nimim Erkki!
Rannoilla vähän matalampaa koko matkan, keskemmällä syvyyttä on ihan pohjaan asti paitsi koskien kohdalla.
- Justus_222
Onse syvä mahtuu paloautokin kattoamyöten, joskus sekin kokeiltu etelärannas.
- keski-ikäinen nainen
Kokemäenjoki on siitä vaarallinen, että siinä on pahoja pohjavirtoja. Pohjassa on myös syvänteitä, joissa on jyrkät reunat.
Mökkini edustalla laiturin päässä on mitattu kaikuluotaimella syvyydeksi 14 metriä. Tuttavan rannassa syvyys on 18 metriä. Osuu syvänne näille kohdille. - olkoon........
keski-ikäinen nainen kirjoitti:
Kokemäenjoki on siitä vaarallinen, että siinä on pahoja pohjavirtoja. Pohjassa on myös syvänteitä, joissa on jyrkät reunat.
Mökkini edustalla laiturin päässä on mitattu kaikuluotaimella syvyydeksi 14 metriä. Tuttavan rannassa syvyys on 18 metriä. Osuu syvänne näille kohdille.Eikö sitä vois täyttää jollain hiekalla vähän matalammaksi, ties mikä möllykkä isokita siellä pohjalla usikentelee, joku isomolli levänpurija kokemäkiläisjokilainen saasteista johtuva geenimutaation tulos. Otsalamppu molli.
- toejoki 2
Keskisyvyys on jotakuinkin 4m-5m,löytyy varmaan vähän matalampia paikkoja ja olen myös mitannut kaiulla joissakin paikoissa yli 12m.
- -k-
Voimalaitoksen kohdilla on 28 metriä.
Muuten keskisyvyys on jotain viiden metrin luokkaa, paitsi syvänteissä tietty enemmän, mm. tuossa Länsitien sillan tietämissä on kuulemma viitisentoista metriä syvä kohta.- ei koskaan uimaan
Harmaalinnan kohdalla syvyys n. 13 metriä.
- Justus_222
ei koskaan uimaan kirjoitti:
Harmaalinnan kohdalla syvyys n. 13 metriä.
Sielläpä hyvinkin uinut silloin kun oli vielä mattolaituri kesäisin monia kertoja päivässä ja uinut joen yli vastarannalle ja ei tosiaan ollut noin syvää. NEVER DUDE!!!!!!!!!
- Yungnorppa
harjavallan sillan kohdilla on noin 27 metriä
- FillariKaulanympäri
Ja siellä pysyy.
- räpsöösiltaa.iltaa
Prosari alas siitä sillalta ja kalat hoitaa loput, läts vaa ja moi.
- Viipottaako_päässä
Juu on ammattiliitto tärkeä, mutta niin ovat lääkkeetkin. Ne kannattaa natustella lääkärin ohjeen mukaisesti.
- Alkuperäiseen
Aiheeseen senverran lisäisin että sywää tai matalaa niin aina on kuitenkin rantaan saakka riittänyt..sitä vettä...
- Uimamaisteri
Kaarisillan luona on Pirunkirnu. Olen uinut sen yli ja se oli todella mieleen jäävä kokemus. Siinä on sellaisia pyörteitä että ihminen on aika voimaton. JA olin selvinpäin. Vedonlyönnistä oli kyse ja sen voitin. En suosittele yrittämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233