Onko kokemuksia Argentiina pihviravintolasta?
Ravintola Argentiina
16
5820
Vastaukset
- mutta...
Ruoka oli maittavaa ja hyvää, mutta kohtelu töykeänpuoleista, ja odottamaan jouduimme todella kauan. Meitä oli 9-henkinen seurue, mukana 5 lasta. Lapset eivät todellakaan olleet tervetulleita ravintolaan. Vaikka olimme selvinpäin ja söimme ja nautimme isolla rahalla, jäi tylsä fiilis.
Vaikka ruoka oli siis hyvää, en menisi uudelleen. Mutta jos olette aikuisseurassa, niin käykää kokeilemassa (ja mielenkiintoista olisi kuulla kokemuksesi ravintolasta jälkikäteen!). - pejk
Olimme viettämässä kaverin 50v päivää siellä.
Ruoka oli todella hyvää ja palvelu ystävällistä,
kannatta varata pöytä on aika suosittu paikka
suosittelen - ajatus, suosittelen
Koskaan ei olla petytty, on sitten ollut porukalla, tai kahden.
Ehdottomasti varattava pöytä, se vaan on niin suosittu, vaikkeivät mainosta.
Nam, tulipa vesi kielelle.
Hyvää ruokailua toivotan.- palsvelua
Ihan oli kamala paikka, mautonta ruokaa ja maksoi paljon. Eivät ymmärtäneet kun pyysin vuorikidesuolaa vaan toivat tavallista. sivistymätöntä. Lisäksi täynnä asiakkaita, olen tottunut laadukkaampaan väkeen.
- huomaa,
palsvelua kirjoitti:
Ihan oli kamala paikka, mautonta ruokaa ja maksoi paljon. Eivät ymmärtäneet kun pyysin vuorikidesuolaa vaan toivat tavallista. sivistymätöntä. Lisäksi täynnä asiakkaita, olen tottunut laadukkaampaan väkeen.
kun jo kirjoittaminen tuottaa vaikeuksia.
- -kaisa--
huomaa, kirjoitti:
kun jo kirjoittaminen tuottaa vaikeuksia.
Missäpäin Tallinnaa tämä ravintola sijaitsee??
menossa sinne... - hiukka vaivaa
palsvelua kirjoitti:
ennen matkaa !
Palun, ma tahan kivisool = anteeksi, haluan vuorisuolaa
sormisuolaa = soolahelbeid
Halaun pihvini medium = ma tahan prae medium
Miten asioit Kiinassa ?
- vastausta
hyviä ravintoloita Tallinnassa,sieltä löytyy kartta Argentiina-ravintolaan,kävelymatkan päässä keskustasta,taksilla nopeesti!
- Käynnyt.
Paikka on vain vähän hankala löytää,kyltti ulkopuolella ei ole iso.
Se miten ravintola suhtautuu lapsiin voi tietysti vähän johtua lapsistakin. - Poromies
Käynnyt. kirjoitti:
Paikka on vain vähän hankala löytää,kyltti ulkopuolella ei ole iso.
Se miten ravintola suhtautuu lapsiin voi tietysti vähän johtua lapsistakin.Näkemäni mukaan suomalaiset lapset käyttäytyvät Tallinnassa huomattavasti paremmin kuin suomalaiset miehet.
- yleistys
Poromies kirjoitti:
Näkemäni mukaan suomalaiset lapset käyttäytyvät Tallinnassa huomattavasti paremmin kuin suomalaiset miehet.
Minä kylläkin työni puolesta joudun vierailemaan usein tallinassa, ja en juurikaan ole huonosti käyttäytyviin suomalaisiin miehiin ravintoloissa, joissa käyn, törmännyt.
Ikävä kylläkin meluaviin, ja ympäri juokseviin lapsiin muutamia kertoja.
Sen jälkeen pyrimme välttelemään iltaisin ravintoloita, missä lapset temmeltävät, koska haluamme rauhassa nauttia ateriamme.
- mielipidettä
Meilläkin - tosin jo pari kesää sitten - ruoka oli erittäinkin hyvää, mutta saamamme palvelu oli sen verran ankeata, että kerta jäi viimeiseksi.
- annukka&petski
AIka pettymyt oli ravintola argentina. Kävimme syömässä siellä 30.7.2012 ja pihvit tilattii medium, mutta saimme kypsät. Olisi pitänyt palauttaa takaisin keittimöön, mutta emme kehdanneet. Lisäksi olisimme halunnuuet laskun kolmessa osassa, mutta tämä ei meinannut millään sopia tarjoilijalle. Loppujen lopuksi lasku saatii kolmessa osassa n. 15 odottelun jälkeen.
En suosittele tätä paikkaan. Tallinnasta löytyy paljon parempia paikkoja, jossa ystävällisempi palvelu.- tyytyväinen asiakas
Me käytiin Argentinassa heinäkuun lopulla myös ja eipä ollut pihveissä eikä palvelussa mitään vikaa ja laskun jakaminen onnistui ihan vaivattomasti.
Pihvissä ei natkun natkua ja oli medium ihan niinkuin pitikin.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan; muistakaahan se...
- jaripul
Itse olen käynyt Argentiinassa syömässä varmaan lähes 10 kertaa sekä omalla porukalla, että asiakkaiden kanssa. Ruoka on ollut aina hyvää, joskaan ei välttämättä mitään Michelin tasoa. Samoin palvelu on ollut ihan ok. Itse en ainakaan välitä turhasta nuoleskelusta palvelussa.
- Elämä on.
Nyt on pakko kommentoida hieman kyseistä paikkaa, taitaa olla ensimmäinen kerta elämässä kun mihinkään keskustelupaikkaan vaivaudun kirjoittamaan (ensinnä jo sen takia että hyödyttääkö se mitään ja toiseksi useimmat kommentit näillä palstoilla on asiallisten tekstien solvaamista). No, kuitenkin, eilen illalla käytiin syömässä Argentiinassa ja ruoka oli todella hyvää. Kaksin olin daamin kanssa ja pihvi ja lammas oli todella hyvää. Hinta/laatusuhde ihan ok mielestäni.... Mutta... Palvelu... Valehtelematta koskaan ei olla niin töykeään henkilökuntaan törmätty aiemmin, ihan oikeasti ei koskaan! Nais- ja miestarjoilija olivat molemmat jostain syystä aivan järkyttävän töykeitä, etenkin tuo naistarjoilija. Oltiin siis selvin päin daamin kanssa ja yritettiin olla ystävällisiä, kuten mielestäni tapoihin missä tahansa kuuluu. Ei voi oikein sanoin kuvailla miten paska fiilis jäi tuosta kohtelusta ja kun oltiin lähdössä pois niin oli pakko mennä sanomaan noille tarjoilijoille, kohteliaasti kuitenkin, että ruoka oli todella hyvää mutta ikinä ei olla saatu niin huonoa kohtelua ja todella tuntui ettei olla tervetulleita. Naistarjoilijalta tuli illan ensimmäinen vieno hymy tuolloin ja kiitin kohteliaasti ja poistuttiin. Tallinnassa on paljon mukavia ja hyvätasoisia ravintoloita, ensi kerralla jonnekin toiseen paikkaan. Ikävä kyllä, en todellakaan usko että tämä "vuodatus" täällä tai ystävällinen huomautus tarjoilijoille muuttaa mitään mutta tuli nyt kuitenkin asia ilmaistua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219