Minkäläinen kaksosmies on sängyssä?
nenä
3
770
Vastaukset
- vesimiesnainen...
Aika kekseliäs kaksosmies on sängyssä eikä jätä kylmäksi. Tosin saattaa saada aikalaisia päähänpistoja ja siinä kokeillaan rajoja. Tee jotein ilkeää niin aina vain paranee =P
- kaurisneito
kakasosmies sängyssä on aivan mahtava kumppani! Mielikuvitusta piisaa ja vie sinut juuri niin makeille teille kuin vain itse kekenet.. Liekö syy se,että olen itse nousukaksonen niin tiedän mitä minulta halutaan. Lyhyesti näin. Kiihkeä, intohimoinen, vaihteleva, ottaa ohjat käsiin, kuitenkin erittäin hellä ja huomioonottava.. Siinä..
- mutta-------------
kaurisneito kirjoitti:
kakasosmies sängyssä on aivan mahtava kumppani! Mielikuvitusta piisaa ja vie sinut juuri niin makeille teille kuin vain itse kekenet.. Liekö syy se,että olen itse nousukaksonen niin tiedän mitä minulta halutaan. Lyhyesti näin. Kiihkeä, intohimoinen, vaihteleva, ottaa ohjat käsiin, kuitenkin erittäin hellä ja huomioonottava.. Siinä..
toiminta on nopeaa,hätäistä ja hermostunutta.
Varsinainen yhden minuutin mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804