-Mielenkiinnosta vain ihmisten mielipiteitä näistä äideistä jotka (tarkotuksella hankkivat lapsen muttei isää.Joku ei kerro edes miehelle että on isä,tai ei itsekään tiedä lapsen isää,niin mietin vain että eikö lapselle joskus tule vaikeaa jos ei tiedä edes kuka on isä?
lapsi ilman isää?
4
433
Vastaukset
- äiti45
Miksei voisi hankkia lasta ilman isän jatkuvaa läsnäoloa? Edellyttäen, että ao. naisella on itsellä asiat niin hyvin taloudellisesti, että he pärjäävät kaksin. Ilman isän ja yhteiskunnan rahoja...
Sitä en sitten enää hyväksy, kun siitä tehdään elinkeino. Säälittäviä ovat ne äidit, jotka puskevat lapsen lapsen perään maailmaan eri isille - rahastaakseen!
Tästä vaikeasta, kun ei tiedä kuka isä on sanoisin, että käytännössä nämä "isäksi pakotettujen" lapset, jotka kostoksi eivät pidä mitään yhteyttä lapsiinsa, ovat oikeastaan samassa tilanteessa. Ei tunne lapset heitäkään. Ja vielä pahempaa, jos vaikka tuntevatkin, isät eivät VÄLITÄ!!
Kyllä sietäisi hieman naisten asiaa etukäteen ajatella. Parempi on olla tuntematta kokonaan isäänsä, silloin voi kuvitella minkä tahansa syyn siihen, ettei häntä tunne. Paha on tietää, että isä ei välitä. Käytännössä isän ilmoittamatta jättäminen ei toimi, sillä nämä lapsen isän tahdosta välittämättä hankkineet naiset ja tytöt, ovat myös rahattomia, jolloin on pakko rahastaa jotakuta tahoa. Mielestäni, jos on niin piittaamaton miehen mielipiteestä, pitäisi olla piittaamaton myös hänen rahoistaan!
Mutta niin on raha syönyt äitiydenkin. Siitä on tehty bisnes. Jatkuvasti kysellään täälläkin, paljonko saa mitäkin etuutta. Säälittävää. Eihän äidiksi sen takia tule kenenkään alkaa. Ei liioin siksi, että kaverikin on raskaana...tai että kaupassa oli ihania vauvanvaatteita tai vaunut!! Mutta tosielämässä se käy näinkin! Silloin sitten etsitään hyväuskoinen mies, jolta saadaan, mitä halutaan ja sen jälkeen rahastetaan(18 vuotta) ja hommataan niitä ihania vauvanvaatteita ja vaunut, jotta saadaan omat halut toteutettua, eikä olla pätkääkään kavereita huonompia...mutta kyllä ne suomut putoaa näiltäkin äideiltä, ennemmin tai myöhemmin. Valitettavaa vain on, että kärsijä on silloin se viaton osapuoli, eli lapsi. Hän ei ole ikuisesti vauva...- tiedän.
Nimittäin on tehty isäksi näin,jopa nainen kerskaili että hän näin tarkoitti ja suunnitteli.Tuttava on vasta 19 vuotias,naisella jo ennestään toisen miehen lapsi.Nyt tämä 19v.maksaa nätisti ja on armosta saannut hoitaa lasta jos äiti käy kapakassa.
- miranna
varmasti tulee, itse olen kolmekymppinen isätön ja murros ikäsenä kaipasin kovasti turvallista syliä, isää! ns. isäni häipy maisemista kun olin 2v mutta en ees tie varmx oliko kyseinen henkilö oikee isäni koska äitinikään ei muka tie!
No pää asia että ite tien lasteni isän ja tulen aina pitämään suhdetta tärkeänä siis lasteni ja heidän isänsä. en tahdo heidän kokevan sitä pohjatonta kaipuuta mitä nuormpana koin ilman isää kasvaessani! - noora´´86
jokaisen oma asia kertooko vai ei ,eikä sitä kerro jos joku vaan hengittää niskaan!!itse olen raskaana,isä on kyllä tiedossa mutta isä tietoon tämä asia ei pääse leviämään..mulla on omat syyni minkä takia en hänelle kerro,muut tähän asiaan ei voi vaikuttaa..parempi näin..t:kohta äiti vm.86
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328