Mä haluaisin vaihtaa tuon puhelimen. Siinä on vikaa ja en muutenkaan tykkää siit enää. Miten se niinku ihan käytännössä tapahtuu se vaihto? Joudunko maksaan tuosta vaik vikaa siinä? Jääkö tuo puhelin siis mulle? Ja uuden jos haluan niin tulee tilalle? Kertokaa nyt että tyhmäkin ymmärtää ;) En oikeen tajuu tuota systeemiä. Voiko tuon sim-kortin sit siirtää vaan toiseen puhelimeen? Eikö siinä se sim-lukitus? Sanokaa miten menettelisitte minun tilanteessa.
Miten onnistuu puhelimen vaihto?
5
1109
Vastaukset
- yli vuoden ollut kytky
maksat kyllä puhelimen osuuden pois ja sitten uusi kytkypuhelin tilalle.Puhelimen vika ei ole operaattorin vika siitä pitää tapella valmistajan kanssa aina.
- on sulla tiedot
Puhelimesta vastaa myyjä. Kiikuta siihen kauppaan, tai johonkin muuhun saman ketjun liikkeeseen. Hoitavat sen sitten huoltoon. Jos yrittävät pallottaa sinua hoitamaan puhelimen itse valmistajan huoltoon (niin kuin muutama "viisaat" tällä foorumillakin) niin sano ettei käy. Heidän hommansa. Se että puhelimesta ei enää tykkää, ei riitä kytkyn purkuun.
- errooooooo
on sulla tiedot kirjoitti:
Puhelimesta vastaa myyjä. Kiikuta siihen kauppaan, tai johonkin muuhun saman ketjun liikkeeseen. Hoitavat sen sitten huoltoon. Jos yrittävät pallottaa sinua hoitamaan puhelimen itse valmistajan huoltoon (niin kuin muutama "viisaat" tällä foorumillakin) niin sano ettei käy. Heidän hommansa. Se että puhelimesta ei enää tykkää, ei riitä kytkyn purkuun.
Sanotaan, että puhelimesta vastaa myyjä, mutta helpointa on viedä se luuri suoraa valtuutettuun huoltoon.
Ja muute harvoin niissä on oikeita vikoja...
Korkeintaa ne kattoo softat, ja ne muute o paras sit antaa huoloon laittaa, ettei se puhelin kuole omiin käsiin
- korjaavat jos vika laitteessa
eli operaattorille kipinkapin.Kestää kylläkin ja pitkään noi huolto hommat.
- jepajee_
Mä luin että saa kerran vaihtaa puhelimen sen kytkyn aikana. Mut varmaan mun kannattaa korjata toi nykyinen eka.. en tiedä. Mut en tiedä sit voinko vaan siirtää tuon sim-kortin sit siihen uuteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875