islamissa on nyt?
Vastaukset 4
- gofutdlu
5776
- knmöknöknökn
jaa, elävät muutaman vuoden heitolla juutalaisiin (5778), tietenkin perässä hiihtäen, heiltähän muutenkin kaikki varastaneet, kirjasta alkaen huonosti kopioitu.
Mielenkiintoista on, että uusi kalenteri alkoi Profeetan (saas) muutosta Mekasta Medinaan.
Keskiviikko 9.5.2018 Suomessa on =
Today Hijri Date in Finland - 23 Shaban, 1439
Googlella löytyy lisää tietoa esim.
https://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_calendar
Itse olen tulkinnut Nostradamuksen profetioiden perusteella, että niin kuin Lontoo on City ja Pariisi Kauppala samoin oli Mekan ja Medinan asian laita, mutta saatan olla väärässä.
Tänä päivänä aika ja meridiaanit perustuvat Lontoon Greenwitchiin, mutta toisaalta Ranskan Pariisista alkoivat IKUISET OIKEUDENMUKAISUUDET vallankumouksena levitä kaikkialle maapallolla.
Profeetta (saas) teki Medinaan perustuslain, mutta ihmettelen mikä ajanlaskukäytäntö Mekassa oli ennen Profeettaa (saas). Hienoa kuitenkin, että ajanlasku aloitetaan Profeettaan (saas) liittyvästä tapauksesta, vaikka ehkä jokin parempikin vuosi olisi ehkä ollut mahdollista keksiä.- 98090890898
Pysyvä keskiaika koskien kulttuurin jämähtäneisyyttä, vapauksia ja ihmisoikeuksia. Vuosi 666.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231672
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r153816Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.129578Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120544Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 50482
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4439
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.137431