Niin siinä sitten kävi, kokeilin tuota "pienkonebensaa", mutta edelleen osa arvoista liian suuria. Sitten tutkittiin antureita ja säädettiin taas kerran, mutta ei, ei tokene. Viimein irrotettiin katalysaattori ja korjaajan mielestä vika on siinä. Oli tilauttanut isännälle uuden. Harmi kun en ollut silloin itse paikalla.
1,7i - katti uusiksi
1
185
Vastaukset
- Vaihtanut kerran
Ehdotuksena vielä ennen katin vaihtoa: tee puristustesti koneelle ni selviää jos pytyt tai kansi falskaa.
Jos joudut vaihtamaan katin niin se kertoo jostain muusta ongelmasta. Katti tuhoutuu liian korkeista lämpötiloista, vuotavista kemikaaleista yms.
Mulla meni katti kun yks pytty ei toiminu ja bensa paloi vasta etuputkessa.
Eli ensin kone kuntoon ja sitten vasta katti vaihtoon tai muuten menee uudestaan.
Uutena taitaa motonetista löytyä halvin kat-pönttö.
Lambda kannattaa lisämaadoittaa runkoon koska, pakari ei joskus maadoitu kunnolla, jotta toimii varmasti kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760