Hei! Omistaako joku tai tietääkö missä asuu lapinporokoirani sisarukset? Se on narttu,syntynyt 5.7.2004,kasvattaja on Helinä Latva,Skuolffi-kennel.Sen isä on Lalli ja emä Sku Gastro. P.s.Ei kannata ostaa Skuolffi-kennelin koiria.Niitä myydään koko ajan rekisteröimättöminä ja halvoin hinnoin (omanikin on Skuolffi-kennelin koira mutta se tuli minulle toisen omistajan kautta kun hän "ei pitänyt koirastaan"!
Koirani sisarukset
1
687
Vastaukset
- Lappalaiskoiriensa ihminen
Voisit tiedustella koirasi sisaruksien omistajiin yhteyttä koirasi kasvattajaltakin, tosin hieman ystävällisempään sävyyn kuin hänestä puhut täällä. Jos haukkumalla alkaa yhteydenpitoon, tuskin siitä tulee mitään.
Mikäli otat asiallisesti ja ystävällisesti yhteyttä ja kysyt olisiko noissa toisten omistajissa halukkaita yhteydenpitoon, ja voisiko kasvattaja antaa puhelinnumerosi jollekulle sellaiselle sisaruksen omistajalle, vaikea kuvitella, että hän kieltäytyisi.
Oletko ajatellut, onkohan lainkaan luvallista haukkua jotakuta nimeltä mainittua ihmistä julkisesti netissä avoimella nettipalstalla ?
Kukaan ei riko lakia tai eläinsuojelulakia tms pelkästään vain myymällä rekisteröimättömiä pentuja, eikä missään laissa sanota, niitä pitäisi myydä kalliilla. --Yleensä kauhistellaan sitä, missä hinnoissa rekisteröimättömien pentujen myyntihintoja pidetään tätänykyä.---
Harvoin myydään Etelä-Suomessa koiria halvalla mikäli ne on rekisröity. Lapinporokoiran hinta on esim 750e per rekisteröity pentu. Mikäli tahtoo rekisteröidyn koiran harrastuksiin tai näyttelyyn tai muuten rekisteröidyn, kannattaa varmastua siitä, onko koiralle tulossa rekisteripaperi vaiko eikö ja varautua maksamaan myös rekisteröidyn koiran hinta.
Kenenkään ei ole pakko ostaa "rekisteröimätöntä halpaa" ellei tahdo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984