löpötankkiin anturi

debi

Onko täysin mahdoton ajatus lasikuituiseen tankkiin jälkikäteen asentaa polttoainemittarin anturia?

15

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonta

      Uudessa venelehdessä oli maininta anturista joka mittaa tankin läpi.

      Ja voihan tankkiin tehdä reiänkin anturia varten. Saa niitä hankittua irtotavaranakin.

    • ja se onnistuuuu
      • debi

        Rahasta on puhunut. Köyhää se voisi kirpaista. ;)


      • ja se onnistuu
        debi kirjoitti:

        Rahasta on puhunut. Köyhää se voisi kirpaista. ;)

        Anteeksi, mutta vastasin kaikille mahdollisille tiedonhaluisille.

        Kyllä se on mahdollista ja vieläpä hyvin yksinkertaista asentaa kuitutankkiin anturi.


      • debi
        ja se onnistuu kirjoitti:

        Anteeksi, mutta vastasin kaikille mahdollisille tiedonhaluisille.

        Kyllä se on mahdollista ja vieläpä hyvin yksinkertaista asentaa kuitutankkiin anturi.

        vitsi. ei siinä mulla muuta ongelmaa sitten ole kuin se että tila on aika rajallinen ja sitten se että miten sen sitten estää ettei sitä lasikuitu moskaa ole tankki täynnä?!!!!


      • j s o
        debi kirjoitti:

        vitsi. ei siinä mulla muuta ongelmaa sitten ole kuin se että tila on aika rajallinen ja sitten se että miten sen sitten estää ettei sitä lasikuitu moskaa ole tankki täynnä?!!!!

        Olisiko mahdollista laittaa anturi manusluukun kanteen?


    • et tee itse mittaus systeemiä joka ei tarvi sähköä?

      Minulla on olut jo n. 20 vuota ja toimii.

      • debi

        ????????????????????


      • tunnettu............
        debi kirjoitti:

        ????????????????????

        Pajun oksa.


      • debi
        tunnettu............ kirjoitti:

        Pajun oksa.

        Voi p...e!


      • debi kirjoitti:

        Voi p...e!

        pajunoksa eikä mikään muukaan vastaava vaan:
        U-putki hytissä ja siitä menee pieni putki tankin pohjaan ja U- putkesta nestepintojen erosta näkee tankissa polttoaineen pinnankorkeuden.

        Yksinkertainen ja varmasti toimiva.


      • en ymmärrä mitään
        Juha58 kirjoitti:

        pajunoksa eikä mikään muukaan vastaava vaan:
        U-putki hytissä ja siitä menee pieni putki tankin pohjaan ja U- putkesta nestepintojen erosta näkee tankissa polttoaineen pinnankorkeuden.

        Yksinkertainen ja varmasti toimiva.

        On kyllä mielenkiintoinen ratkaisu. En kyllläkään osaisi rakentaa noin monimutkaista systeemiä. Mitä nuo nestepinnat ovat? Mitenkä niiden ero(esim. 300mm ?) kertoo polttoaineen pinnankorkeuden?


      • en ymmärrä mitään kirjoitti:

        On kyllä mielenkiintoinen ratkaisu. En kyllläkään osaisi rakentaa noin monimutkaista systeemiä. Mitä nuo nestepinnat ovat? Mitenkä niiden ero(esim. 300mm ?) kertoo polttoaineen pinnankorkeuden?

        Kirjoitapa suoraan postiini yhteystiedoillasi niin ehkä Sinulle selviää millaisesta mittaustavasta on kyse.
        Ihan tavallista fysiikkaa ja hydrodynamiikkaa, joka selviää fysiikan oppikirjoista.

        "Uputki
        Kirjoittanut: en ymmärrä mitään 19.3.2008 klo 08.27
        On kyllä mielenkiintoinen ratkaisu. En kyllläkään osaisi rakentaa noin monimutkaista systeemiä. Mitä nuo nestepinnat ovat? Mitenkä niiden ero(esim. 300mm ?) kertoo polttoaineen pinnankorkeuden?"


    • silmällä.....

      Tankkini on takakannen alla. Tankkiin näkee luukusta. Kun avaan luukun syttyy tankin takana vanha traktorin työvalo jolloin tankki kuultaa hienosti läpi. Kun suljen luukun valokin sammuu... ikäänkuin jääkaapissa, kurkataan onko mitään juotavaa.

    • mälarin veneilijä

      biltemalla on tulossa myyntiin edullisia (500 Rkr) ja helppoja asentaa, Ruotsissa venemessuilla oli jo. Tulee varmaan pian Suomeenkin myyntiin, niitä on 200mm - 600mm syviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe