löpötankkiin anturi

debi

Onko täysin mahdoton ajatus lasikuituiseen tankkiin jälkikäteen asentaa polttoainemittarin anturia?

15

1417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonta

Uudessa venelehdessä oli maininta anturista joka mittaa tankin läpi.

Ja voihan tankkiin tehdä reiänkin anturia varten. Saa niitä hankittua irtotavaranakin.

• ja se onnistuuuu
      • debi

Rahasta on puhunut. Köyhää se voisi kirpaista. ;)

• ja se onnistuu
        debi kirjoitti:

Rahasta on puhunut. Köyhää se voisi kirpaista. ;)

Anteeksi, mutta vastasin kaikille mahdollisille tiedonhaluisille.

Kyllä se on mahdollista ja vieläpä hyvin yksinkertaista asentaa kuitutankkiin anturi.

• debi
        ja se onnistuu kirjoitti:

Anteeksi, mutta vastasin kaikille mahdollisille tiedonhaluisille.

Kyllä se on mahdollista ja vieläpä hyvin yksinkertaista asentaa kuitutankkiin anturi.

vitsi. ei siinä mulla muuta ongelmaa sitten ole kuin se että tila on aika rajallinen ja sitten se että miten sen sitten estää ettei sitä lasikuitu moskaa ole tankki täynnä?!!!!

• j s o
        debi kirjoitti:

vitsi. ei siinä mulla muuta ongelmaa sitten ole kuin se että tila on aika rajallinen ja sitten se että miten sen sitten estää ettei sitä lasikuitu moskaa ole tankki täynnä?!!!!

Olisiko mahdollista laittaa anturi manusluukun kanteen?

• et tee itse mittaus systeemiä joka ei tarvi sähköä?

Minulla on olut jo n. 20 vuota ja toimii.

• debi

????????????????????

• tunnettu............
        debi kirjoitti:

????????????????????

Pajun oksa.

• debi
        tunnettu............ kirjoitti:

Pajun oksa.

Voi p...e!

• debi kirjoitti:

Voi p...e!

pajunoksa eikä mikään muukaan vastaava vaan:
        U-putki hytissä ja siitä menee pieni putki tankin pohjaan ja U- putkesta nestepintojen erosta näkee tankissa polttoaineen pinnankorkeuden.

Yksinkertainen ja varmasti toimiva.

• en ymmärrä mitään
        Juha58 kirjoitti:

pajunoksa eikä mikään muukaan vastaava vaan:
        U-putki hytissä ja siitä menee pieni putki tankin pohjaan ja U- putkesta nestepintojen erosta näkee tankissa polttoaineen pinnankorkeuden.

Yksinkertainen ja varmasti toimiva.

On kyllä mielenkiintoinen ratkaisu. En kyllläkään osaisi rakentaa noin monimutkaista systeemiä. Mitä nuo nestepinnat ovat? Mitenkä niiden ero(esim. 300mm ?) kertoo polttoaineen pinnankorkeuden?

• en ymmärrä mitään kirjoitti:

On kyllä mielenkiintoinen ratkaisu. En kyllläkään osaisi rakentaa noin monimutkaista systeemiä. Mitä nuo nestepinnat ovat? Mitenkä niiden ero(esim. 300mm ?) kertoo polttoaineen pinnankorkeuden?

Kirjoitapa suoraan postiini yhteystiedoillasi niin ehkä Sinulle selviää millaisesta mittaustavasta on kyse.
        Ihan tavallista fysiikkaa ja hydrodynamiikkaa, joka selviää fysiikan oppikirjoista.

"Uputki
        Kirjoittanut: en ymmärrä mitään 19.3.2008 klo 08.27
        On kyllä mielenkiintoinen ratkaisu. En kyllläkään osaisi rakentaa noin monimutkaista systeemiä. Mitä nuo nestepinnat ovat? Mitenkä niiden ero(esim. 300mm ?) kertoo polttoaineen pinnankorkeuden?"

• silmällä.....

Tankkini on takakannen alla. Tankkiin näkee luukusta. Kun avaan luukun syttyy tankin takana vanha traktorin työvalo jolloin tankki kuultaa hienosti läpi. Kun suljen luukun valokin sammuu... ikäänkuin jääkaapissa, kurkataan onko mitään juotavaa.

• mälarin veneilijä

biltemalla on tulossa myyntiin edullisia (500 Rkr) ja helppoja asentaa, Ruotsissa venemessuilla oli jo. Tulee varmaan pian Suomeenkin myyntiin, niitä on 200mm - 600mm syviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe