Moni aseseppä voisi saada lisätienestejä käyttämällä metallin- ja puun työstötaitoaan tietokonehiirten kuorien valmistukseen. Eli ruuvataan muovikuori irti ja tilalle laitetaan itse valmistettu kuori joka on valmistettu puusta ja/tai metallista.
Mietin myös sellaisia vaihtoehtoja, että puuseppä, savenvalaja tai metallisten ruokailuvälineiden valmistaja tekisi tietokonehiirten kuoria, mutta asesepän taidot ovat sittenkin parhaat siihen tarkoitukseen.
Asesepillä on 200 vuoden perinteet ergonomiasta ja liipasin oli ensimmäinen nappula tai ainakin nappulan esiaste.
Toinen, vaikeampi tehtävä on tehdä qwerty-näppäimistöjen kehyksiä/kuoria ja jopa itse näppäimiä.
Metallilla on sekin hyvä puoli, että se suojaa elektroniikkaa radiohäiriöiltä.
Toivottavasti SAKO tai VALMET tms. ryhtyy tekemään tietokonehiirten ja kännyköiden kuoria vaativille kuluttajille, mutta pienten asesepänliikkeiden luksus/design-tuotteetkin olisivat hyvä markkinarako.
Asesepäntaidon uuskäyttöä
Tietokoneilija8
0
264
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1243027Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161071Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63893Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke51856- 52819
- 48699
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍79665- 53647
- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614