Hieno päätös poistaa tuo täysin turha rangaistusmaksu koiranomistajilta. Ennemminkin moinen maksu voitaisiin periä ihmisistä koska suurin osa katujen roskista ja saastasta lähtee ihmisistä.
Helsinki aikoo poistaa koiraveron
6
2702
Vastaukset
- Vuh Vuh
Käykääpäs katsomassa keskustassa ihmisten sikailun jäljet aamulla ennen siivousta
- Enigma_x
Käydään katsomassa myös siivouksen jälkeen, millaista laatua se siivous oli ;)
Kyllä nuo ihmiset sotkevat enemmän, rikkovat lasipulloja pitkin katuja: tassuissa lasinsiruja, pyöränrenkaat puhki.. tupakantumppeja joka puolella, banaaninkuoria, roskia, roskia, roskia...
Ja sitten vielä jaksetaan valittaa koirista, kun omaakaan osuutta ei saada hoidettua.
- vähintään 200%
... moninkertaiseksi niin täynnä paskaa on joka paikka kun vastuuntuntoiset koiranomistajat eivät putsaa niitä.
Luukkasen esityksen perusteet olivat täysin virheelliset varsinkin kulujen osalta. Siksi kysynkin, mihin koiranomistaja, joka muistaa korjata kakat, panee sen kakkapussin?- biopussi
...eli, vastuuntuntoiset putsaa,
mutta ikävä kyllä aina riittää niitä piittaamattomia koiranomistajia, joiden takia joutuu häpeämään vastuuntuntoisetkin!
- Kiukkuinen koiranomistaja!
Koiravero on koiranomistajien rahastamista.
Vartti-lehdessä (3/2007) Espoon kaupungin edustaja kertoo, että koiraveroa peritään, koska siitä on enemmän tuloja kuin kuluja. Hän kertoo myös, että kerätyt varat käytetään koirapuistojen sijaan esim. kouluruokailuun ja teiden kunnossapitoon. Vaikka jutussa oli kyse Espoon kaupungista, en usko että Helsingissä toimitaan sen reilummin verovarojen suuntaamisessa. Itse en lapsettomana koiranomistajana halua rahoittaa tuntemattomien ihmisten lasten kouluruokailua - maksan siitä varmasti jo oman osuuteni kunnalliseverossani.
Koiravero pois ja kaikki kaupunkilaiset tasa-arvoisiksi! - on ilmoitettu?
Mistä olet tällaisen kuullut ja onko siis päätös jo tehty? Milloin tulee voimaan? Kiinnostaa tietää kun tuossa on tuo koiravero maksamatta, eräpäivä 16.6. Ei viitsisi turhaan maksaa kahdesta koirasta yhteensä 100e jos se ollaan kerran poistamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253