Moi, Ostin Elgato EyeTV:n eli softan ja usb porttiin tulevan tikun jolla voidaan katsella antenniverkon digiTV:tä. Viritin löytää YLE:n kanavat, ulheilukanavan ja esim. MTV3 FAKTA kanavan. En kuitenkaan löydä normaalia MTV:tä tai Nelosta. Missähän vika mahtaa piileä?
Elgato EyeTV ja MTV3, nelonen
7
1403
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tarkista millainen signaali tulee sun antennillasi, se löytyy EyeTV:n preferences kohdasta Devices ja signal.
Kun signaali on kunnossa, kanavatkin löytyy.- imac ihmettelijä
Moi, Kiitoksia. Signal quality on 80% ja strength on 67.5%. Vaihdoin maa-asetukseksi ruotsin niin virityksen jälkeen löytyi myös mtv3, nelonen ja sub tv.
- jason-blue
http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;2999
Jos käytät sitä mukana tullutta antennia, niin suosittelen paremman antennin hankkimista. Mulla se pikkuantenni on riittäny, mutta ero signaalin vahvuudessa eyeTV:n ja telkkarin välillä on 60% vs. 90%. Kovalla sateella on ihan turha kuvitella voivansa käyttää eyeTV:tä.- imac ihmettelijä
Moi, aluksi minulla oli se paketin mukana tullut antenni, mutta eilen vaihdoin one for all- antenniin jossa on vahvistin mukana.
- kun muistaa
imac ihmettelijä kirjoitti:
Moi, aluksi minulla oli se paketin mukana tullut antenni, mutta eilen vaihdoin one for all- antenniin jossa on vahvistin mukana.
että tv lähetykset tulevat vaakapolarisoituna ja antenni pitää vastaavasti olla vaakatasossa.
- 1stMacFinn
kun muistaa kirjoitti:
että tv lähetykset tulevat vaakapolarisoituna ja antenni pitää vastaavasti olla vaakatasossa.
Mullakin on toi one-for-all ja nimenomaan vaaka-asennossa, pystyssä ei näy oikeastaan mitään. En pidä tota mitenkään erinomaisena antennina, melkein yhtä hyvin toimii sillä omalla tikulla, lämpöpatterissa vaaka-asennossa.
Pääkäytössä mökillä on sitten kunnon kattoantenni ja siellä toimii hienosti. - voi vitti
1stMacFinn kirjoitti:
Mullakin on toi one-for-all ja nimenomaan vaaka-asennossa, pystyssä ei näy oikeastaan mitään. En pidä tota mitenkään erinomaisena antennina, melkein yhtä hyvin toimii sillä omalla tikulla, lämpöpatterissa vaaka-asennossa.
Pääkäytössä mökillä on sitten kunnon kattoantenni ja siellä toimii hienosti.mull ei löydä mitää kanavii enkä pydty menee kattoo sitä signaali juttuu ku siihe tulee ain joku åävitys systeemi, missä vika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984