Virpomaan?

Noitsukka

Tänäkö sunnuntaina ne noitapenskat tuppaa ovelle? Vai ensi sunnuntaina? Kun minä en millään muista.. :)

9

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä

      Eiks ne tuu jo tänä sunnutaina, eli 16.3.2008?
      Omatkin lapset menee huomenna, ja hienoja oksiahan on tehty, kaikki teki oman tyylisiä, mutta autoin tuota pienintä..:) Minusta kyllä saa pukeutua, jos haluaa, mutta eihän se ole pakkollista!
      Ja huom.! Ne jotka eivät haulua virpojia ovelle, laittakaa lappu oveen, että tietävät, muistan vielä kun menin ystäväni kanssa virpomaan naapuriin, näimme että sisällä liikkui joku, mutta kun pimputimme, kukaan ei tullut avaamaan...:'( Surkea muisto siitä sitten jäi...
      Mutta minä ainakin aion avata ja antaa palkan, jos on koristeltuja oksia!:) OTTAKAA KANTAA!

      • Noitsukka

        Lappu kannattaa tosiaan laittaa jos ei virpojia halua. Yksi tuttuni jakoi raakoja kananmunia! Piti sitä kai jotenkin hauskana, mutta jos muna menee rikki ja sotkee karkit ja vitsat niin siitä on lapsien hauskuus kaukana. Pitäisihän tuo ymmärtää, kun lapset on vaivalla vitsoja askarrellut ja pisamoitakin pärstään sotkenut. Yrittäkää Pääsiäisvihaajat ymmärtää!

        Kiitos muuten vastauksesta! :) Täytyykin ottaa karkkikulho esille huomiseksi.


      • hihitän vieläkin

        Minulla oli ikkuna auki, joten näin ja kuulin koko ajan, kun kaksi pikku poikaa oli tulossa kerjuulle. Ikkunan edessä on suojaverho, joten kukaan ei näe sisälle. Poikien asenne ei ollut kovin kiva, eikä asut ja muut tilpehöörit olleet kovin hyviä.

        Toisella oli joku tyhmä naamari ja toisella oli sentään jonkinlainen asu. Sitten vittuunnuin ja huusin kurkku suorana:
        "SUKSIKAA V***N S***ANAN KERJÄLÄISET".

        Pojat lähti hyvin noloina, eivätkä menneet enää seuraavaan asuntoon. Ilmeisesti pojat ei tule enää ensi keväänä. Itse asiassa tämä onkin kivaa näin, että toivotan kaikki apinat tervetulleiksi, niin saavat saman kohtalon. Loppuukohan noidat ennemmin, kuin meikäläiseltä ääni. ;-)

        Jos ovat valmiita häiritsemään ihmisiä sunnuntaina, niin ottakoot vastaan kunnon vittuilutkin.


      • Isompi_noita
        hihitän vieläkin kirjoitti:

        Minulla oli ikkuna auki, joten näin ja kuulin koko ajan, kun kaksi pikku poikaa oli tulossa kerjuulle. Ikkunan edessä on suojaverho, joten kukaan ei näe sisälle. Poikien asenne ei ollut kovin kiva, eikä asut ja muut tilpehöörit olleet kovin hyviä.

        Toisella oli joku tyhmä naamari ja toisella oli sentään jonkinlainen asu. Sitten vittuunnuin ja huusin kurkku suorana:
        "SUKSIKAA V***N S***ANAN KERJÄLÄISET".

        Pojat lähti hyvin noloina, eivätkä menneet enää seuraavaan asuntoon. Ilmeisesti pojat ei tule enää ensi keväänä. Itse asiassa tämä onkin kivaa näin, että toivotan kaikki apinat tervetulleiksi, niin saavat saman kohtalon. Loppuukohan noidat ennemmin, kuin meikäläiseltä ääni. ;-)

        Jos ovat valmiita häiritsemään ihmisiä sunnuntaina, niin ottakoot vastaan kunnon vittuilutkin.

        Ihailtavan aikuismaista käytöstä. Olet varmaan tosi ylpeä itsestäsi. Kieltäytyä voi kohteliaastikin. Minulla kävi äsken neljä taitavasti meikattua ja puettua pikkunoitaa. Oksatkin olivat niin huolella koristeltu, että olivat varmasti uhranneet aikaa. Mielelläni annoin varaamiani nameja ja sain kivan kevätkoristeen palkkioksi. Ja lasten kiitos ja hymy tuntuu aina niin hyvältä tällaiselle katkeroituneelle lapsettomalle akalle.


      • kehtasit
        hihitän vieläkin kirjoitti:

        Minulla oli ikkuna auki, joten näin ja kuulin koko ajan, kun kaksi pikku poikaa oli tulossa kerjuulle. Ikkunan edessä on suojaverho, joten kukaan ei näe sisälle. Poikien asenne ei ollut kovin kiva, eikä asut ja muut tilpehöörit olleet kovin hyviä.

        Toisella oli joku tyhmä naamari ja toisella oli sentään jonkinlainen asu. Sitten vittuunnuin ja huusin kurkku suorana:
        "SUKSIKAA V***N S***ANAN KERJÄLÄISET".

        Pojat lähti hyvin noloina, eivätkä menneet enää seuraavaan asuntoon. Ilmeisesti pojat ei tule enää ensi keväänä. Itse asiassa tämä onkin kivaa näin, että toivotan kaikki apinat tervetulleiksi, niin saavat saman kohtalon. Loppuukohan noidat ennemmin, kuin meikäläiseltä ääni. ;-)

        Jos ovat valmiita häiritsemään ihmisiä sunnuntaina, niin ottakoot vastaan kunnon vittuilutkin.

        Kiroilla lapsille,oisit menny Kirkkoon,Kun noin hartaasti pidät kiinni aatteestasi,kun minua håirittiin sunnuntaina.Mitähän naapurit aatteli?
        Omituine hihittäjä...


      • mievaan4
        hihitän vieläkin kirjoitti:

        Minulla oli ikkuna auki, joten näin ja kuulin koko ajan, kun kaksi pikku poikaa oli tulossa kerjuulle. Ikkunan edessä on suojaverho, joten kukaan ei näe sisälle. Poikien asenne ei ollut kovin kiva, eikä asut ja muut tilpehöörit olleet kovin hyviä.

        Toisella oli joku tyhmä naamari ja toisella oli sentään jonkinlainen asu. Sitten vittuunnuin ja huusin kurkku suorana:
        "SUKSIKAA V***N S***ANAN KERJÄLÄISET".

        Pojat lähti hyvin noloina, eivätkä menneet enää seuraavaan asuntoon. Ilmeisesti pojat ei tule enää ensi keväänä. Itse asiassa tämä onkin kivaa näin, että toivotan kaikki apinat tervetulleiksi, niin saavat saman kohtalon. Loppuukohan noidat ennemmin, kuin meikäläiseltä ääni. ;-)

        Jos ovat valmiita häiritsemään ihmisiä sunnuntaina, niin ottakoot vastaan kunnon vittuilutkin.

        eikös kannattas mennä toi pää puoli tsekkaamaan, kun noin hullu olet...toivottavasti saat sydärin kun tollasia karjut tai tukehdut pullaasi...se olis sulle oikein.


      • joopajoojuu
        mievaan4 kirjoitti:

        eikös kannattas mennä toi pää puoli tsekkaamaan, kun noin hullu olet...toivottavasti saat sydärin kun tollasia karjut tai tukehdut pullaasi...se olis sulle oikein.

        Ette kai te ota tosissaan tuota viestiä?


    • virpojat

      liikkuvat aina pääsiäislauantaina, eli ensi viikonloppuna täällä vasta odotellaan trulleja oven taakse.
      Joku "virallinen tapa" kuitenkin näyttää olevan, että trullit liikkuisivat palmusunnuntaina (joka oli siis eilen 16.3.)..mikä sinänsä on loogista, jos verrataan pajunoksien heiluttelua palmunoksiin, joita aasin selässä ratsastavalle Jeesukselle joskus muinoin heiluteltiin..

      • lankalauantai

        Itsekin olen tottunut siihen, että trullit (en käytä sanaa virpojat) käyvät kierroksellaan lankalauantaina. Niinpä nyt kun olen Etelä-Suomeen muuttanut, en koskaan muista varautua trullien tuloon palmusunnuntaina. Siksi en koskaan avaa oveakaan, kun ei ole mitään tarjottavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe