Olisiko jollakin neuvoa, mitä tehdä, kun papukaijan nokka kasvaa liian pitkäksi.
Olen kuullut nokan leikkaamisesta lyhyemmäksi, mutta voiko sellaisen tehdä itse ja miten se sitten mahdollisesti tehtäisiin? Vai onko lintu vietävä eläinlääkärille? Miten ylikasvua voi ehkäistä?
Kyseessä on neitokakadu, ollut minulla 11v. eikä tähän asti mitään ongelmia.
Auttakaa hädässä!
Auttakaa hädässä!
Birdie
1
595
Vastaukset
- mää
se on leikattava suosittelisin viemään pieneläinlääkärille, nimittäin jos et tiedä miten se tulisi leikata saatat vaurioittaa nokkaa. Meillä ainakin auttoi nokan kasvun kurissa pitämiseen kun laitoin häkin seiniin muutaman semmoisen hiomakiven, löytyy varmaan kaikista eläinkaupoista. Hiukan jouduin kokeilemaan eri tyyppisiä ennenkuin löytyi se mikä kelpasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52897Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739